Denk VVDquote:
quote:
Waarom denk je dat diequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denk VVD
[..]
Jou ga ik dus mooi niet helpen met je betoog
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef Driepink het volgende:
Nou zeg! Wat een herrie op onze heilige radio!
Mijn betoog gaat over de radio.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Het gaat hier toch wel over de radio he
Ik heb op Mark Rutte gestemd.quote:
Uiteraard mevrouwquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
nee, stelletje kanslozen zitten dan allen op mijn muziek te zeiken. straks speciaal een nummertje voor jouquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
* SperzieboonToon meldt zichquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Meer hier last van keelpijn etc? 't heerst hier.
Ik was het sowieso niet van plan om je te helpenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dieErachter stond
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Rockiejj, ik wil je wel helpen
Ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Meer hier last van keelpijn etc? 't heerst hier.
Ze is weer terugquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Rockiejj, ik wil je wel helpen
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef Ragboer het volgende:
Iemand zei beukplaten. Dan verwacht ik ook beukplaten. Niet van die homofiele teringzooi.
Grrrrquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm mic doet het nog steeds nietfuck it maar.
Broeder, gun mij even m'n emotionele momentje noh!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef Ragboer het volgende:
Iemand zei beukplaten. Dan verwacht ik ook beukplaten. Niet van die homofiele teringzooi.
Nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef Rockiejj het volgende:
Wisten jullie dat pas sinds 17 januari 2011 Joodse homohuwelijken zijn toegestaan in Nederland?
Nu welquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef Rockiejj het volgende:
Wisten jullie dat pas sinds 17 januari 2011 Joodse homohuwelijken zijn toegestaan in Nederland?
Nee, heb het meeste wel al.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Msn? Desnoods maak ik die hele betoog voor je
Ja laptop deed raar. Kon niet snel met topics meelezen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh
Maar ik heb je al een tijdje niet gezien
Ik vergeef je toch niet hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:11 schreef Snuf. het volgende:
Wat is dezen man. WAAR IS DE GITAARMUZAK VAN U2 OFZO VOOR HUPPEL
PIEL IS HOMO!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Broeder, gun mij even m'n emotionele momentje noh!
Laat dezen muziek maar eveng staan!
Heb je net seks gehad? Voor het eerst?quote:
Wat is je argument?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, heb het meeste wel al.
Moet alleen nog voorargumenten hebben, een inleiding met cijfers en een conclusie
Ik wil samen met jou lachen...quote:
I seequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja laptop deed raar. Kon niet snel met topics meelezen.
Eet smakelijk!quote:
Ik heb aanblijvende keel pijn, kijk wel hoe 't morgen ochtend gaat, heb ook al lichte hoofdpijn. Even aspierieneke innemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ook
Maar heb het van of een maat of een vriendin...
En heb al 2 dagen last van dat ontstoken groene en gele snot
Nee want ik neuq met goudvisjenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ben het toch wel zat emt al dat commentaar, alsof ik altijd goede nummers hier hoor. Verwende nerds
Ik heb gisteren voor het slapen 2x aspirine genomen en extra lang geslapen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb aanblijvende keel pijn, kijk wel hoe 't morgen ochtend gaat, heb ook al lichte hoofdpijn. Even aspierieneke innemen
PIEL NEUKT DIEREN!quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
IK DOE ALLES VOOR JE!*
Een bips.jpg foto van jou in dit topic!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Appingedam en Rotterdam, dat is nog een verschil zeg...quote:
Aspirine als slaapmiddelquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het slapen 2x aspirine genomen en extra lang geslapen.
Toen ging het wel weer
volgens mij heb je last van moodswings man..quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ben het toch wel zat emt al dat commentaar, alsof ik altijd goede nummers hier hoor. Verwende nerds
Er is er maar 1 die bips.jpg mag makenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een bips.jpg foto van jou in dit topic!
Het homohuwelijk moet wereldwijd worden gelegaliseerd.quote:
Opstand. Goedzo knul.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef ElmoFan het volgende:
Tussenstop bij jou?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Appingedam en Rotterdam, dat is nog een verschil zeg...
Die is al voorbij gekomenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol het was hard as hell, ik hoorde akon en dacht just had sex
Je weet dat ik beide monobips foto's heb gemaakt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die bips.jpg mag maken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat ik beide monobips foto's heb gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
hard kun je krijgen, geen hardcore, dat is voor homo'squote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
volgens mij heb je last van moodswings man..
op Fok! doe je hardhard en je muziek is nog softer als een zachtgekookt eitje
En dan kotsen van het lachenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Nog even een bord opscheppen![]()
Ik heb lekker gekookt, met Radio onzin aan knallend beneden in de keuken
Hmmquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het homohuwelijk moet wereldwijd worden gelegaliseerd.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, ik heb een nummer aangevraagd voor de écht emotionele jongens onder ons!
Hopelijk wordt hij gedraaid!Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hmm
Voorargumenten..
Moeilijk
even denken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hard kun je krijgen, geen hardcore, dat is voor homo's
Wat eten we?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Nog even een bord opscheppen![]()
Ik heb lekker gekookt, met Radio onzin aan knallend beneden in de keuken
Er zijn geen voorargumenten. Homo's zijn vies en mogen niet met elkaar trouwen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hmm
Voorargumenten..
Moeilijk
even denken
Homo's zijn niet vies.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Er zijn geen voorargumenten. Homo's zijn vies en mogen niet met elkaar trouwen.
Was maar cynisch hoor,quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee nerd, tegen het griepige gevoel.
Ja, dat ging snel hè?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
dat heb je wel snel voor elkaar piel, die trouwerij op fok
Sorry, schatje. Ik zal het niet meer zeggen.quote:
ik hoor nu net wat jij draait, gelukkig heb jij geen smaakquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hardcore is lelijke muziek, alleen leuk soms op feesten, meer niet
Jackie Boyz - Rip 2 Vipquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry, schatje. Ik zal het niet meer zeggen.
Die hard chick. Een rokje in de winterquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een halfjaar geleden een chick gehosseld maar niks geworden. Toen zag ik haar vandaag lopen in een kort rokje en ze was zo lekker![]()
ken ik niet, doe eens een youtube linkjequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jackie Boyz - Rip 2 Vip
Wel harde beat overigens
Ja wel met iets er onder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die hard chick. Een rokje in de winter
ja, je moederquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik hoor nu net wat jij draait, gelukkig heb jij geen smaak
Gewoon tegen de grond gooien en neuckqen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een halfjaar geleden een chick gehosseld maar niks geworden. Toen zag ik haar vandaag lopen in een kort rokje en ze was zo lekker![]()
flik je dat ook bij goudvis ofzo ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gewoon tegen de grond gooien en neuckqen!
Liefst met 4 vrienden.
Picssss?
Legging. Dan kan het nogwel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja wel met iets er onder.
BLOND HOCKEYCHICKIE BTW
Geen pics. Ze heeft nu met echt een complete randaapquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gewoon tegen de grond gooien en neuckqen!
Liefst met 4 vrienden.
Picssss?
GRRRRRRRRRquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Legging. Dan kan het nogwel.
Oh, zo'n blauwe ogen, blonde haren geval?
Doe even je pc rebootenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga straks lekker top 40 liedjes draaien denk ik
Ik waarschuw, het is softer dan soft, maar ik vind 't heerlijk!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ken ik niet, doe eens een youtube linkje
INCESTquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat waren een broer en zus he, voor degene die dat niet wisten
boeiendquote:
Ook al geprobeerdquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe even je pc rebooten![]()
Misschien doet je mic het dan wel
Heb jij gewoon de UI's van popje en goudvis gejat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik waarschuw, het is softer dan soft, maar ik vind 't heerlijk!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
GRRRRRRRRR![]()
Ik heb geen idee welke kleur ogen eigenlijk
die verdiende hijquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
how could you be so heartless.
show some luf.
PC van je vader?quote:
1: Dat is niet de ui van Popje... toch? ( ik vond 'm toen ik heart intypte op googlequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij gewoon de UI's van popje en goudvis gejat?
ja wtf man. ik weet nog dat ze naar school was geweest, dus ik vraag: HOE WAS HET VANDAAG?ZEGT ZE: MIJN NAGEL IS GEBROKENquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef naatje_1 het volgende:
Anders gaan jullie weer 3fmroepen, maar toch:
BREKEND: White Stripes uit elkaar! Zometeen hoor je er meer over in MetMichiel. #3FM
@metmichiel
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:23 schreef Monopoly het volgende:
Dit nummer is fijn als je een goede subwoover hebt
ja als je Marc Knöfler enzo wil horenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PC van je vader?
Dude wat doe je me aan
omgwtfbbqrofldroflollercopterquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja wtf man. ik weet nog dat ze naar school was geweest, dus ik vraag: HOE WAS HET VANDAAG?ZEGT ZE: MIJN NAGEL IS GEBROKEN
Je kan hier komen luisteren!quote:
boeiendquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef naatje_1 het volgende:
Anders gaan jullie weer 3fmroepen, maar toch:
BREKEND: White Stripes uit elkaar! Zometeen hoor je er meer over in MetMichiel. #3FM
@metmichiel
PIEL IS POOT!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je kan hier komen luisteren!
Nohomo X
Elmo, rustug! Je draait bazengmuziek, dezeng mannen kennen geen muziek noh!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
wat ben jij voor verwende nerd, tering
Wat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Niet zo agressief.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Doe is leven tegen me schatjepatatjequote:
ik 0quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ken maar 1 nummer van the White Stripes
Lieg niet, tuurlijk ken je 7 nation army!quote:
Baas.quote:
idd,quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben niet verplicht om naar jouw muziek te luisteren hoor
Mijzelfquote:
Hoorde je m niet?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
BERTJE MAALDERINK IS HOOOOMOOO
ONZIN RADIO MET MOOOONOOOO
dit, alleen ik was het niet toen ik begonquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
haat eens even niet op elmofandie jongen is gewoon chagerijnig. /care
Is dat al een jingle?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
BERTJE MAALDERINK IS HOOOOMOOO
ONZIN RADIO MET MOOOONOOOO
Iedereen mag zijn mening hebben, Ga lekker elmo zoeken in sesamstraatwereldquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
nee, ik word aggresief van die verwende nerds die alleen maar commentaar leveren
Ik leverde niet eens meer commentaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
nee, ik word aggresief van die verwende nerds die alleen maar commentaar leveren
JOHHHH heb je de afgelopen maand onder een steen gelegen ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige hier die Elmo z'n muzieksmaak waardeertquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dit, alleen ik was het niet toen ik begon
Ik nooit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
JOHHHH heb je de afgelopen maand onder een steen gelegen ?
iedereen geeft commentaar hier.. zelfs koelkast krijgt commentaar, dus kom op hoor
ik denk het welquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige hier die Elmo z'n muzieksmaak waardeert?
nee, hier nog 1quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige hier die Elmo z'n muzieksmaak waardeert?
Mark Knopflerquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja als je Marc Knöfler enzo wil horen?
Ik denk dat het aan de microfoon zelf ligt
Nee die van mij ijkt er opquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
1: Dat is niet de ui van Popje... toch? ( ik vond 'm toen ik heart intypte op google)
2: Goudvis_ is mijn vrouwlief
Er zijn altijd wel mensen die het niet leuk vinden. Ik vind het iig niet ergquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dit, alleen ik was het niet toen ik begon
Nee, gewoon neequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef Monopoly het volgende:
Wie kan er een leuken jingle maken voor de grote Middag show van Mono morgen?
De beste inzender kan zijn/haar jingle de gehele uitzending horen
Aaah, dat stelt me gerust! Wel mooi die van jouw trouwens!quote:
Dit dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mensen die het niet leuk vinden. Ik vind het iig niet ergje draait goed.
nou das mooiquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mensen die het niet leuk vinden. Ik vind het iig niet ergje draait goed.
Wat moet ik zeggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef Monopoly het volgende:
Wie kan er een leuken jingle maken voor de grote Middag show van Mono morgen?
De beste inzender kan zijn/haar jingle de gehele uitzending horen
Ik sta bovenaanquote:
Verkeerde topique?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
"DJ Mono, daar word ik super nat van" !
en dan kreunenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
srslyquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Aaah, dat stelt me gerust! Wel mooi die van jouw trouwens!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iets hardsquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt géén idee wat ik zal gaan fixen straks van 20 tot 21
Gewoon de willekeurige eruit plukkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ik wil wel voor je draaienquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooit gehoord van houjemuilenkijknaarSwJdiemegelijkgeeft ?!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Onzin voor je leven?
flips deed het ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat komt niet op de radio.
kreunen van 15 jarige is volgens mij niet bepaald legaal voor sommige van onsquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat komt niet op de radio.
of requests ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm of ik doe een beetje top 40, of hardstyle, of wat losse random nummers.
Of gewoon een mix daarvan!
Ik heb daar van gehoord,quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ooit gehoord van houjemuilenkijknaarSwJdiemegelijkgeeft ?!
Vraag om requestsquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hardstylequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ik zal je eens wat laten horenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Flippiee kan niet kreunen.
Nu verwachten wij dat jij het beter kan natuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Flippiee kan niet kreunen.
Ik doe alleen tekst.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef Monopoly het volgende:
Die tekst is ook wel goed hoorKreunen is niet verplicht, wel een pré
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hardcore!
Nog niet bijster veel van voorbij zien komen vandaag!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
DJ MONO, TARRELS IN ZIJN REET, PIEMELS DOOR EEN BLAADJE
HIJ GAAT ALTIJD DOOR HET GAATJE
NU, OP ONZIN RADIO
geniaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
DJ MONO, PIEMELS IN ZIJN REET, TARRELS DOOR EEN BLAADJE
HIJ GAAT ALTIJD DOOR HET GAATJE
NU, OP ONZIN RADIO
Dat maakt met de auto update niks uitquote:
Mij niet, Patje niet en Driepink niet!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hardcore is totaal niet toegangkelijk
Dan jaag ik iedereen weg
Doe hardcore! Plies?!!!!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dan jaag ik iedereen weg
En ragboer!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mij niet, Patje niet en Driepink niet!
3 luisteraars is zat toch?
sta je raar van op te kijken danquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dan jaag ik iedereen weg
Gast, ik ben gabber. Zal ik een leuk filmpje laten zien?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mij niet, Patje niet en Driepink niet!
3 luisteraars is zat toch?
Had er zelf eerst geen benul van dit.quote:
En wat heeft dat te maken met ONZ Radio?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had er zelf eerst geen benul van dit.
Verveelde me en typte symmetrie vlag in en dit kwam bij afbeeldingen :p
Wat een bazen indo!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gast, ik ben gabber. Zal ik een leuk filmpje laten zien?
Je vervelen en dan symmentrie vlag intypen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had er zelf eerst geen benul van dit.
Verveelde me en typte symmetrie vlag in en dit kwam bij afbeeldingen :p
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met ONZ Radio?
Het liefst zo min mogelijk!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met ONZ Radio?
Ja, he is watquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je vervelen en dan symmentrie vlag intypen?![]()
Jij wil dat dit topic en dan dus ook de radio verdwijnen?quote:
EEN VIRUSSSSquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www9.zippyshare.com/v/37951292/file.html
waar ben ik mee bezig
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar ben ik mee bezig
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar ben ik mee bezig
Bagger is het zelfde als onzinquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan: opzouten met die bagger.
Dan heb je er niets van begrepen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bagger is het zelfde als onzin
Ik kreeg het er warm vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar ben ik mee bezig
jij hebt altijd gelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan heb je er niets van begrepen.
Heloef is rinus.. denk ik?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef dragems het volgende:
waarom elmofan nog op de radio? heloef a no show?
Tja, heloef nog niet gezien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef dragems het volgende:
heloef is er nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef dragems het volgende:
die valt zo vaak uit...quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef dragems het volgende:
Dit wordt serieus een cel zeg, Onzin is iets waar je niks anders kwijt kan en dat valt ook onder bagger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan heb je er niets van begrepen.
Heloef is nergens te vinden, vind dat elmo het prima doet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef dragems het volgende:
Doeiquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga er van tussen dudes!
Tot morgen weer!
bis morgen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga er van tussen dudes!
Tot morgen weer!
Nee, lees de info in de index nog maar eens goed door. ONZ is iets anders dan baggeren, twitteren, msn'en, enz. Zo is het. En als je je daar niet in kunt vinden, blijf je gewoon weg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit wordt serieus een cel zeg, Onzin is iets waar je niks anders kwijt kan en dat valt ook onder bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |