1: Dat is niet de ui van Popje... toch? ( ik vond 'm toen ik heart intypte op googlequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij gewoon de UI's van popje en goudvis gejat?
ja wtf man. ik weet nog dat ze naar school was geweest, dus ik vraag: HOE WAS HET VANDAAG?ZEGT ZE: MIJN NAGEL IS GEBROKENquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef naatje_1 het volgende:
Anders gaan jullie weer 3fmroepen, maar toch:
BREKEND: White Stripes uit elkaar! Zometeen hoor je er meer over in MetMichiel. #3FM
@metmichiel
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:23 schreef Monopoly het volgende:
Dit nummer is fijn als je een goede subwoover hebt
ja als je Marc Knöfler enzo wil horenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PC van je vader?
Dude wat doe je me aan
omgwtfbbqrofldroflollercopterquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja wtf man. ik weet nog dat ze naar school was geweest, dus ik vraag: HOE WAS HET VANDAAG?ZEGT ZE: MIJN NAGEL IS GEBROKEN
Je kan hier komen luisteren!quote:
boeiendquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef naatje_1 het volgende:
Anders gaan jullie weer 3fmroepen, maar toch:
BREKEND: White Stripes uit elkaar! Zometeen hoor je er meer over in MetMichiel. #3FM
@metmichiel
PIEL IS POOT!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je kan hier komen luisteren!
Nohomo X
Elmo, rustug! Je draait bazengmuziek, dezeng mannen kennen geen muziek noh!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
wat ben jij voor verwende nerd, tering
Wat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Niet zo agressief.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Doe is leven tegen me schatjepatatjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |