quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hard kun je krijgen, geen hardcore, dat is voor homo's

Wat eten we?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Nog even een bord opscheppen![]()
Ik heb lekker gekookt, met Radio onzin aan knallend beneden in de keuken

Er zijn geen voorargumenten. Homo's zijn vies en mogen niet met elkaar trouwen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hmm
Voorargumenten..
Moeilijk
even denken

Homo's zijn niet vies.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Er zijn geen voorargumenten. Homo's zijn vies en mogen niet met elkaar trouwen.

Was maar cynisch hoor,quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee nerd, tegen het griepige gevoel.

Ja, dat ging snel hè?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
dat heb je wel snel voor elkaar piel, die trouwerij op fok

Sorry, schatje. Ik zal het niet meer zeggen.quote:

ik hoor nu net wat jij draait, gelukkig heb jij geen smaakquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hardcore is lelijke muziek, alleen leuk soms op feesten, meer niet

Jackie Boyz - Rip 2 Vipquote:

quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry, schatje. Ik zal het niet meer zeggen.

Die hard chick. Een rokje in de winterquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een halfjaar geleden een chick gehosseld maar niks geworden. Toen zag ik haar vandaag lopen in een kort rokje en ze was zo lekker![]()

ken ik niet, doe eens een youtube linkjequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jackie Boyz - Rip 2 Vip
Wel harde beat overigens

Ja wel met iets er onder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die hard chick. Een rokje in de winter

ja, je moederquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik hoor nu net wat jij draait, gelukkig heb jij geen smaak

Gewoon tegen de grond gooien en neuckqen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een halfjaar geleden een chick gehosseld maar niks geworden. Toen zag ik haar vandaag lopen in een kort rokje en ze was zo lekker![]()

flik je dat ook bij goudvis ofzo ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gewoon tegen de grond gooien en neuckqen!
Liefst met 4 vrienden.
Picssss?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |