quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
IK DOE ALLES VOOR JE!*
Een bips.jpg foto van jou in dit topic!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Appingedam en Rotterdam, dat is nog een verschil zeg...quote:
Aspirine als slaapmiddelquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het slapen 2x aspirine genomen en extra lang geslapen.
Toen ging het wel weer
volgens mij heb je last van moodswings man..quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ben het toch wel zat emt al dat commentaar, alsof ik altijd goede nummers hier hoor. Verwende nerds
Er is er maar 1 die bips.jpg mag makenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een bips.jpg foto van jou in dit topic!
Het homohuwelijk moet wereldwijd worden gelegaliseerd.quote:
Opstand. Goedzo knul.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ben het toch wel zat emt al dat commentaar, alsof ik altijd goede nummers hier hoor. Verwende nerds
Tussenstop bij jou?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Appingedam en Rotterdam, dat is nog een verschil zeg...
Die is al voorbij gekomenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol het was hard as hell, ik hoorde akon en dacht just had sex
Je weet dat ik beide monobips foto's heb gemaakt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die bips.jpg mag maken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat ik beide monobips foto's heb gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
hard kun je krijgen, geen hardcore, dat is voor homo'squote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
volgens mij heb je last van moodswings man..
op Fok! doe je hardhard en je muziek is nog softer als een zachtgekookt eitje
En dan kotsen van het lachenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Nog even een bord opscheppen![]()
Ik heb lekker gekookt, met Radio onzin aan knallend beneden in de keuken
Hmmquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het homohuwelijk moet wereldwijd worden gelegaliseerd.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, ik heb een nummer aangevraagd voor de écht emotionele jongens onder ons!
Hopelijk wordt hij gedraaid!Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hmm
Voorargumenten..
Moeilijk
even denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |