Ja laptop deed raar. Kon niet snel met topics meelezen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh
Maar ik heb je al een tijdje niet gezien

Ik vergeef je toch niet hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:11 schreef Snuf. het volgende:
Wat is dezen man. WAAR IS DE GITAARMUZAK VAN U2 OFZO VOOR HUPPEL

PIEL IS HOMO!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Broeder, gun mij even m'n emotionele momentje noh!
Laat dezen muziek maar eveng staan!

Heb je net seks gehad? Voor het eerst?quote:

Wat is je argument?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, heb het meeste wel al.
Moet alleen nog voorargumenten hebben, een inleiding met cijfers en een conclusie

Ik wil samen met jou lachen...quote:

I seequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja laptop deed raar. Kon niet snel met topics meelezen.
Eet smakelijk!quote:

Ik heb aanblijvende keel pijn, kijk wel hoe 't morgen ochtend gaat, heb ook al lichte hoofdpijn. Even aspierieneke innemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ook
Maar heb het van of een maat of een vriendin...
En heb al 2 dagen last van dat ontstoken groene en gele snot

Nee want ik neuq met goudvisjenquote:

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ben het toch wel zat emt al dat commentaar, alsof ik altijd goede nummers hier hoor. Verwende nerds

Ik heb gisteren voor het slapen 2x aspirine genomen en extra lang geslapen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb aanblijvende keel pijn, kijk wel hoe 't morgen ochtend gaat, heb ook al lichte hoofdpijn. Even aspierieneke innemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |