1: Dat is niet de ui van Popje... toch? ( ik vond 'm toen ik heart intypte op googlequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij gewoon de UI's van popje en goudvis gejat?
ja wtf man. ik weet nog dat ze naar school was geweest, dus ik vraag: HOE WAS HET VANDAAG?ZEGT ZE: MIJN NAGEL IS GEBROKENquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef naatje_1 het volgende:
Anders gaan jullie weer 3fmroepen, maar toch:
BREKEND: White Stripes uit elkaar! Zometeen hoor je er meer over in MetMichiel. #3FM
@metmichiel
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:23 schreef Monopoly het volgende:
Dit nummer is fijn als je een goede subwoover hebt
ja als je Marc Knöfler enzo wil horenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PC van je vader?
Dude wat doe je me aan
omgwtfbbqrofldroflollercopterquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja wtf man. ik weet nog dat ze naar school was geweest, dus ik vraag: HOE WAS HET VANDAAG?ZEGT ZE: MIJN NAGEL IS GEBROKEN
Je kan hier komen luisteren!quote:
boeiendquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef naatje_1 het volgende:
Anders gaan jullie weer 3fmroepen, maar toch:
BREKEND: White Stripes uit elkaar! Zometeen hoor je er meer over in MetMichiel. #3FM
@metmichiel
PIEL IS POOT!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je kan hier komen luisteren!
Nohomo X
Elmo, rustug! Je draait bazengmuziek, dezeng mannen kennen geen muziek noh!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
wat ben jij voor verwende nerd, tering
Wat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Niet zo agressief.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Doe is leven tegen me schatjepatatjequote:
ik 0quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ken maar 1 nummer van the White Stripes
Lieg niet, tuurlijk ken je 7 nation army!quote:
Baas.quote:
idd,quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben niet verplicht om naar jouw muziek te luisteren hoor
Mijzelfquote:
Hoorde je m niet?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
BERTJE MAALDERINK IS HOOOOMOOO
ONZIN RADIO MET MOOOONOOOO
dit, alleen ik was het niet toen ik begonquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
haat eens even niet op elmofandie jongen is gewoon chagerijnig. /care
Is dat al een jingle?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
BERTJE MAALDERINK IS HOOOOMOOO
ONZIN RADIO MET MOOOONOOOO
Iedereen mag zijn mening hebben, Ga lekker elmo zoeken in sesamstraatwereldquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
nee, ik word aggresief van die verwende nerds die alleen maar commentaar leveren
Ik leverde niet eens meer commentaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
nee, ik word aggresief van die verwende nerds die alleen maar commentaar leveren
JOHHHH heb je de afgelopen maand onder een steen gelegen ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige hier die Elmo z'n muzieksmaak waardeertquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dit, alleen ik was het niet toen ik begon
Ik nooit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
JOHHHH heb je de afgelopen maand onder een steen gelegen ?
iedereen geeft commentaar hier.. zelfs koelkast krijgt commentaar, dus kom op hoor
ik denk het welquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige hier die Elmo z'n muzieksmaak waardeert?
nee, hier nog 1quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige hier die Elmo z'n muzieksmaak waardeert?
Mark Knopflerquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja als je Marc Knöfler enzo wil horen?
Ik denk dat het aan de microfoon zelf ligt
Nee die van mij ijkt er opquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
1: Dat is niet de ui van Popje... toch? ( ik vond 'm toen ik heart intypte op google)
2: Goudvis_ is mijn vrouwlief
Er zijn altijd wel mensen die het niet leuk vinden. Ik vind het iig niet ergquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dit, alleen ik was het niet toen ik begon
Nee, gewoon neequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef Monopoly het volgende:
Wie kan er een leuken jingle maken voor de grote Middag show van Mono morgen?
De beste inzender kan zijn/haar jingle de gehele uitzending horen
Aaah, dat stelt me gerust! Wel mooi die van jouw trouwens!quote:
Dit dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mensen die het niet leuk vinden. Ik vind het iig niet ergje draait goed.
nou das mooiquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mensen die het niet leuk vinden. Ik vind het iig niet ergje draait goed.
Wat moet ik zeggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef Monopoly het volgende:
Wie kan er een leuken jingle maken voor de grote Middag show van Mono morgen?
De beste inzender kan zijn/haar jingle de gehele uitzending horen
Ik sta bovenaanquote:
Verkeerde topique?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
"DJ Mono, daar word ik super nat van" !
en dan kreunenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
srslyquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Aaah, dat stelt me gerust! Wel mooi die van jouw trouwens!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iets hardsquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt géén idee wat ik zal gaan fixen straks van 20 tot 21
Gewoon de willekeurige eruit plukkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ik wil wel voor je draaienquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooit gehoord van houjemuilenkijknaarSwJdiemegelijkgeeft ?!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Onzin voor je leven?
flips deed het ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat komt niet op de radio.
kreunen van 15 jarige is volgens mij niet bepaald legaal voor sommige van onsquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat komt niet op de radio.
of requests ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm of ik doe een beetje top 40, of hardstyle, of wat losse random nummers.
Of gewoon een mix daarvan!
Ik heb daar van gehoord,quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ooit gehoord van houjemuilenkijknaarSwJdiemegelijkgeeft ?!
Vraag om requestsquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hardstylequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ik zal je eens wat laten horenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Flippiee kan niet kreunen.
Nu verwachten wij dat jij het beter kan natuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Flippiee kan niet kreunen.
Ik doe alleen tekst.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef Monopoly het volgende:
Die tekst is ook wel goed hoorKreunen is niet verplicht, wel een pré
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hardcore!
Nog niet bijster veel van voorbij zien komen vandaag!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
DJ MONO, TARRELS IN ZIJN REET, PIEMELS DOOR EEN BLAADJE
HIJ GAAT ALTIJD DOOR HET GAATJE
NU, OP ONZIN RADIO
geniaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
DJ MONO, PIEMELS IN ZIJN REET, TARRELS DOOR EEN BLAADJE
HIJ GAAT ALTIJD DOOR HET GAATJE
NU, OP ONZIN RADIO
Dat maakt met de auto update niks uitquote:
Mij niet, Patje niet en Driepink niet!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hardcore is totaal niet toegangkelijk
Dan jaag ik iedereen weg
Doe hardcore! Plies?!!!!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dan jaag ik iedereen weg
En ragboer!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mij niet, Patje niet en Driepink niet!
3 luisteraars is zat toch?
sta je raar van op te kijken danquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dan jaag ik iedereen weg
Gast, ik ben gabber. Zal ik een leuk filmpje laten zien?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mij niet, Patje niet en Driepink niet!
3 luisteraars is zat toch?
Had er zelf eerst geen benul van dit.quote:
En wat heeft dat te maken met ONZ Radio?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had er zelf eerst geen benul van dit.
Verveelde me en typte symmetrie vlag in en dit kwam bij afbeeldingen :p
Wat een bazen indo!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gast, ik ben gabber. Zal ik een leuk filmpje laten zien?
Je vervelen en dan symmentrie vlag intypen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had er zelf eerst geen benul van dit.
Verveelde me en typte symmetrie vlag in en dit kwam bij afbeeldingen :p
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met ONZ Radio?
Het liefst zo min mogelijk!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met ONZ Radio?
Ja, he is watquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je vervelen en dan symmentrie vlag intypen?![]()
Jij wil dat dit topic en dan dus ook de radio verdwijnen?quote:
EEN VIRUSSSSquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www9.zippyshare.com/v/37951292/file.html
waar ben ik mee bezig
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar ben ik mee bezig
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar ben ik mee bezig
Bagger is het zelfde als onzinquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan: opzouten met die bagger.
Dan heb je er niets van begrepen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bagger is het zelfde als onzin
Ik kreeg het er warm vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar ben ik mee bezig
jij hebt altijd gelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan heb je er niets van begrepen.
Heloef is rinus.. denk ik?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef dragems het volgende:
waarom elmofan nog op de radio? heloef a no show?
Tja, heloef nog niet gezien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef dragems het volgende:
heloef is er nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef dragems het volgende:
die valt zo vaak uit...quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef dragems het volgende:
Dit wordt serieus een cel zeg, Onzin is iets waar je niks anders kwijt kan en dat valt ook onder bagger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan heb je er niets van begrepen.
Heloef is nergens te vinden, vind dat elmo het prima doet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef dragems het volgende:
Doeiquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga er van tussen dudes!
Tot morgen weer!
bis morgen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga er van tussen dudes!
Tot morgen weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |