wat een leuk grapjem en nog relevant ook.quote:

Ik ga er toch eerst 100 keer op fappenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
MONO. MIJN JINGLE PAS DRAAIEN ALS JE DRAAIT VAN 1700 TOT 1900. Ik wil hem niet missen voor de eerste keer.

http://www.onzinradio.nl/rooster/quote:

quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga er toch eerst 100 keer op fappen

Hihiquote:

Ik zag een foto van haar op heifs en ze is best leuk
 Ik zag een foto van haar op heifs en ze is best leuk  maar ze zit niet meer bij mij op school en ze woont hier ook niet meer volgens mij
 maar ze zit niet meer bij mij op school en ze woont hier ook niet meer volgens mij  

Dit is een vraag over de radioquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.onzinradio.nl/rooster/
Jongens kappen nou met die SC. Open er een topic over, ga lekker pmen of wat dan ook!1

Ik ga geen naam posten jwtquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef Koopa_Troopa het volgende:
[..]
Welke hockeychick had jij gehosseld?

On to the next one.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hihi
Ik heb ook een keer een chick gehosseld en toen kwam ik er na een paar dagen achter dat ze jehova was want ze zei: IK HEB HET HEEL DRUK MET MIJN GELOOF.
En ze mocht eigenlijk geen vriendje en haar ouders waren noobsIk zag een foto van haar op heifs en ze is best leuk
maar ze zit niet meer bij mij op school en ze woont hier ook niet meer volgens mij

Geloof me als je deze naam op hyves in tiept is het de 2e van bovenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef Koopa_Troopa het volgende:
[..]
Voornaam, heb ik wel iets aan en de rest niet

Dat had je dan niet moeten zeggen hequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Geloof me als je deze naam op hyves in tiept is het de 2e van boven

Ja maar die hockeychick van snuf heeft er niks mee te maken. En DV die zogenaamd het hardst roept dat we naar SwJ moeten luisteren blijft dat gesprek maar voeden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een vraag over de radio

negers zijn coolquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef Snuf. het volgende:
Wel veel neger muziek of lijkt dat maar zo

Radio wel, maar alleen zonder de topics.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar die hockeychick van snuf heeft er niks mee te maken. En DV die zogenaamd het hardst roept dat we naar SwJ moeten luisteren blijft dat gesprek maar voeden.
Jullie beseffen dat er dan straks geen radio onzin meer is he?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |