heb je dat linkje nogquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef mc-Piel het volgende:
Elmo, kan je m'n request er nog tussen proppen?
Ik ben in een hele emotionele bui
Wil je?quote:
Dan zou het zeker niet tof meer zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Radio wel, maar alleen zonder de topics.
En hoe denk jij dat alles dan geregeld kan/gaat worden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
tinychatquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik soms om ff te kijken of in een nummer heb dat er op staat. maar meestal zijn die dan al gedraaidquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef Snuf. het volgende:
BTW gebruikt iemand die request pagina nog eigenlijk?
Dit, snap dan het beleid hier helemaal nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, SWJ, even serieus, want ik zat net natuurlijk te stoken, maar in 3fm, toch één van de bekendste en eerste topicreeks over radio, daar wordt ook offtopic gepost. Topposter van die topicreeks, -Hans-, die heeft het over de groningse basketbalclub, of borisz heeft het over voetbal, terwijl het toch het 3fm topic is.
Wat wel vervelend is, zijn die pics die dan gepost worden, die zijn inderdaad strondvervelend.
IRC op de site...? Of daar een appart forum?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe denk jij dat alles dan geregeld kan/gaat worden?
met jou op de cam ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Laten we anders met z'n allen op skype/tinychat/msn gaan.
Dan kunnen we ook praten over andere dingen dan ONZradio.
neuken?quote:
Dat is stomquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb jou op MSN toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar jij post pics die strondvervelend zijn, Plaatjesjosti SC is niet voor niets in het leven geroepen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit, snap dan het beleid hier helemaal niet
Ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb jou op MSN toch?Of ben jij niet Sabine?
Ik wil Huppelmuts op MSN
Nu we het toch over msn hebben, reageer eens kerel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb jou op MSN toch?Of ben jij niet Sabine?
Ik wil Huppelmuts op MSN
Ja of we beperken het offtopic geblaat hier gewoonquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
IRC op de site...? Of daar een appart forum?
Het is hier geen twitter/msn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, SWJ, even serieus, want ik zat net natuurlijk te stoken, maar in 3fm, toch één van de bekendste en eerste topicreeks over radio, daar wordt ook offtopic gepost. Topposter van die topicreeks, -Hans-, die heeft het over de groningse basketbalclub, of borisz heeft het over voetbal, terwijl het toch het 3fm topic is.
Wat wel vervelend is, zijn die pics die dan gepost worden, die zijn inderdaad strondvervelend.
Maar in dat topic wel? En daar wordt er niks over gezegd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is hier geen twitter/msn.
niemand die dit gelooft, maar ff serieus, op het moment waardeer ik zelfs loungequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja of we beperken het offtopic geblaat hier gewoon![]()
Moet ons lukken!
is 3fm dan wel msn/twitter?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Banmelding/quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef dragems het volgende:
als ik nu op de radio vraag of iedereen ff hoi zegt dan is dat toch legaal of niet dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
We kunnen deze reeks ook naar TVR verplaatsen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen pagina's vol met SC over het avondeten, de menstruatiecyclus van je moeder, of de anale fixatie van je hamster in ieder geval.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Dalando het volgende:
Anders een vraagje SwJ: Hoe zij jij de ONZ Radio topics dan?
Geef een voorbeeld.
Luister je zelf ook met regelmaat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Banmelding/
dragems - 48 uur, hij zei hoi in het ONZ Radio topic.is gewoon een legitieme radio vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat is nou een hyperlinkquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is dat trouwens wat er nu boven het reageer vakje staat.
Voordat je reageert
[ONZ Radio] #634 Met mooie Jingles, en een lieve worm als mod
Ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:59 schreef ElmoFan het volgende:
wie hierna?, dit is het laatste nummer
een van deze bazennummers:quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:59 schreef ElmoFan het volgende:
Als je meeleest vind je het welquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:59 schreef ElmoFan het volgende:
Is ook niet mijn muziek hoor ditquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
niemand die dit gelooft, maar ff serieus, op het moment waardeer ik zelfs loungedie rap/hiphop zooi komt me neus uit!
hamsterquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen pagina's vol met SC over het avondeten, de menstruatiecyclus van je moeder, of de anale fixatie van je hamster in ieder geval.
Enige SC is toegestaan, maar dit is duidelijk een ONZ Radio topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |