Gefeliciteerd, u bent nu officieel homo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Kleurtjes veranderd naar lichtroze voor TS en babyblauw voor mijn posts
Ja maar blijkbaar niet goed gevuldquote:
dat is dan ook het grote nadeel.. of nou ja grotequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar niet goed gevuld
Misschien ben ik dat welquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u bent nu officieel homo.
Leef jij nog?quote:
Leuke woordkeuzequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is dan ook het grote nadeel.. of nou ja grote
neej is alleen leuk om te bekiekenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die zou je jou wel laten uitwonen zeker
Hehe, okequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neej is alleen leuk om te bekieken
Wat vind je dan leuk om uit te wonen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neej is alleen leuk om te bekieken
Normaal geproportioneerde mensenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat vind je dan leuk om uit te wonen?
Ik vind alleen de kleurtjes mooiquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef JJH het volgende:
[..]
No offence hoor. Iedereen mag doen en laten wat ie wil bij mij.
Een man met een grote lul dus?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Normaal geproportioneerde mensen
Sosurrielbeebiequote:
Niet op alle pervs ingaan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zit even te denken.. zijn er nog dingen die jess moet weten voor ze begint met fok..
op het feit dat het verslavend is na...
Dat als er om pics gevraagd wordt van dr zusje, dat ze die meteen moet gevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zit even te denken.. zijn er nog dingen die jess moet weten voor ze begint met fok..
Zucht neeeej.. al is het wel lekkahquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een man met een grote lul dus?
NIET googlen naar dingen ze op FOK! zeggen!! (denk hierbij aan goatse, tubgirl, blue waffle enz)quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Moge het geen aandachtshoer worden daar we er al voldoende van zulks hebben in deze reeks, deze tip is van het huis.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Met zonder kleren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat als er om pics gevraagd wordt van dr zusje, dat ze die meteen moet geven
Normale leuter?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zucht neeeej.. al is het wel lekkah![]()
Niet te gespierd, gewoon normale leuter, niet te knap
Dat is een hele goede.. leg nu uit waarom nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NIET googlen naar dingen ze op FOK! zeggen!! (denk hierbij aan goatse, tubgirl, blue waffle enz)
Laat blue waffle zienquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat is een hele goede.. leg nu uit waarom niet
Ik kende tot voor kort bleu waffle niet. Nu wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NIET googlen naar dingen ze op FOK! zeggen!! (denk hierbij aan goatse, tubgirl, blue waffle enz)
val ik daar ook onder?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Moge het geen aandachtshoer worden daar we er al voldoende van zulks hebben in deze reeks, deze tip is van het huis.
Ik vind zelf dat je daar niet onder valt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
val ik daar ook onder?
want ze lijkt op mij.. dan word ze het wel
omg ik ga hier spijt van krijgen.. ga het laten zienquote:
Is ze lekker of wat ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En wie valt hier dan onder de categorie aandachtshoer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Moge het geen aandachtshoer worden daar we er al voldoende van zulks hebben in deze reeks, deze tip is van het huis.
Moet ik in jouw tijd doorgaan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef mash_ het volgende:
Waar is piranjaik wil niet meer draaien elke dag en daar had ik hem dit weekend over gepmt maar nu sta ik er nog steeds op
Dromenvangertje bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En wie valt hier dan onder de categorie aandachtshoer?
Hahaha kotsbakje klaar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omg ik ga hier spijt van krijgen.. ga het laten zien
Ja maar jij moet tijdens de seks gewoon veel pratenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het zal niks worden tussen onsmijne is maar gemiddeld...
quote:
Graag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet ik in jouw tijd doorgaan?
Omdatquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat is een hele goede.. leg nu uit waarom niet
Graag gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kende tot voor kort bleu waffle niet. Nu wel.
Och mien jonge?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
haar reactie:
Wtf! jezus.. och mien jonge... hahaha...
De meeste mannen hebben een gemiddelde plasser. Hoewel bijna elke man vind dat zijn plasser een halve meter lang is en daar zo nodig over moet opscheppenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het zal niks worden tussen onsmijne is maar gemiddeld...
ligt eraan waar je op valt.. maar ze heeft een hele leuken vriendquote:
Lekker nuchter.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
haar reactie:
Mannen zonder lange leuterquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben een gemiddelde plasser. Hoewel bijna elke man vind dat zijn plasser een halve meter lang is en daar zo nodig over moet opscheppen
Hahaha, laat 2 girls, 1 cup zienquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
haar reactie:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mannen zonder lange leuter___
Ik moet hem ook altijd een keer om mijn middel slaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En dan heb je nog een select groepje dat met een big smile zegt: ik heb een grote!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben een gemiddelde plasser. Hoewel bijna elke man vind dat zijn plasser een halve meter lang is en daar zo nodig over moet opscheppen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahaha, laat 2 girls, 1 cup zien
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet hem ook altijd een keer om mijn middel slaan.
Vervelend he? Altijd die haspel op je zijquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad de man die wel gezegend is met een groten piemolquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan heb je nog een select groepje dat met een big smile zegt: ik heb een grote!
Dan denk je: ja vast![]()
En dan gaat die broek uit
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad de man die wel gezegend is met een groten piemol
alleen hardrock?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zijn er wellicht nog hardrock verzoekjes?
DM even
Nog eentje dan: 1 man 1 jar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ze heeft er nog over:
![]()
![]()
Vis wat verrot ligt in de koelkast stinkt erger zegt ze
![]()
![]()
![]()
Foo Fighters - Monkey Wrenchquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als het maar geen zeikmuziek is
Goeiequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Foo Fighters - Monkey Wrench
mawquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als het maar geen zeikmuziek is
Ik vroeg het voor rietjequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
maw
JIJ MAG GEEN VERZOEKJES STUREN KKJ!!
Ik had even in mijn 'prive' collectie gebladerd voor een nummer die nog niet zo vaak gedraaid is.quote:
Heb je Rock Hard Weekend wel eens gebruiktquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zijn er wellicht nog hardrock verzoekjes?
DM even
Nee? Wasda?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je Rock Hard Weekend wel eens gebruikt?
Of iemand anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
crap ik moet ook nog eten.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
S.E.X. van nickelback.. verzoekjen van rietjeNickelback?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Ik moet ook nog etenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
crap ik moet ook nog eten.
ga ff wat maken
Dat zegt niks.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb al lang geaccepteerd dat die van mij maar gemiddeld is.
50% van het voetbalteam is neger
Nee daar gaan we jou mee pestenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
rietje gaat een poging onder mijn account wagen.. kijken of ze fok snapt
dus ga haar nou niet belachelijk maken als ze wat fout/kneuzerigs doet please
Ras zegt bar weinig over piemellengte inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zegt niks.
Ik ken blanken met een lul waar je u tegen zegt en negers met een lul waar je van in de lach schiet
Zwangerquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
Ik heb gewoon onuitstaanbaar veel trek de hele tijd.
Ik heb nog niet gegeten vandaagquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
dat mag niet van mij!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee daar gaan we jou mee pesten
Neem een hapje van mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
Hoe is het mogelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gegeten vandaag
auquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nog eentje dan: 1 man 1 jar.
Hahaha doe die ook later..quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat lijkt wel op die YEEAAAAAH van The Who
ben je gestopt met roken??quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
Poep aanquote:
Is leuk toch zo'n kledderquote:
The Whoquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat lijkt wel op die YEEAAAAAH van The Who
Te lam om van de computer naar de winkel te lopen en vervolgens het nog klaar te makenquote:
Fokkers zitten overalquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef sharr het volgende:
Ik zat net in het subforum Stad & Streek ofzo en er zijn best nog wat userts die echt enkele meters bij mij vandaan wonen of woonden![]()
Toch vreemd.
Op je zeventiendequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Poep aan
[..]
Is leuk toch zo'n kledder
ja ikke alleen geen idee wat te doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Iemand aanwezig die de roosters inpland ?
Ik was ook 18 toen ik mama werdquote:
Ja hier!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Iemand aanwezig die de roosters inpland ?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Poep aan
schijt aan
[..]
Is leuk toch zo'n kledder
Voor onz-radio he :pquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ikke alleen geen idee wat te doen
Weer 3 tot half 5 net als gister als het magquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hier!!
Zeg het maar? Waneer wil je?
U hoort zo van mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:43 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Weer 3 tot half 5 net als gister als het mag
ja okeey schoonmaakrooster ooff,,,:Pquote:
Was je niet 32 nu?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was ook 18 toen ik mama werd
Nee 31quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Was je niet 32 nu?![]()
Maar, zo nee in 6 vwo op de middelbare met een kindje lijkt me toch niks
Oh, dan is het goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee 31![]()
Ik was er toen ook niet blij mee hoor. Inmiddels zie ik voordelen
Ik heb nog geen antwoord van koelkast maar ik denk niet dat het een probleem isquote:
meen ie dat nouw jonkquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat komt door de hoeveelheid mensen![]()
![]()
![]()
Ik heb een geweldig kindquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh, dan is het goedEn jullie zijn sowieso goed terechtgekomen, dat gebeurd bij sommigen ook niet echt als ze op vroegere leeftijd een kind krijgen.
Dialectquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat komt door de hoeveelheid mensen![]()
![]()
![]()
Natuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
joehoe je hebt geluisterd:P mijn nummertje!! jippie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft wel een papa. Woont in Dordrecht, werkt bij de AH in maasplaza, mag je in elkaar slaan als je hem zietquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heeft ie ook nog een papa? Of is die hem gesmeerd?
En zijn playstation dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Die dus een moeder heeft die van hem houdt, wat het belangrijkste is
Ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
knetter vraagt wie er om 2 uur draait
Correctquote:
Maar dat is toch logisch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Die dus een moeder heeft die van hem houdt, wat het belangrijkste is
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft wel een papa. Woont in Dordrecht, werkt bij de AH in maasplaza, mag je in elkaar slaan als je hem ziet![]()
Die wil zijn zoon gewoon niet zien, zijn gemis.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik
dan is knetter blij
[..]
Correct
Ik ken een meisje die nu in de 6e zit en ze is nu bijna 5 maanden zwanger. Als alles goed gaat, bevalt ze zo rond haar eindexamens. Dan ben je pas 'genaaid'.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Was je niet 32 nu?![]()
Maar, zo nee in 6 vwo op de middelbare met een kindje lijkt me toch niks
Het kan soms heel anders uitpakken bij mensen helaas.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch?
Ik zal die koter meenemen naar de radio onzin meet, gaan jullie lachen
Letterlijk ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die nu in de 6e zit en ze is nu bijna 5 maanden zwanger. Als alles goed gaat, bevalt ze zo rond haar eindexamens. Dan ben je pas 'genaaid'.
Ben jij schizofreen of iemand anders?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
knetter maakt me belachelijk omdat ik het op de verkeerde regel typ :S:S:S:S:S
Nah wil mn zoon niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Stuur de FOK!knokploeg op hem af
Sowieso binnen nu en een week of 6 housewarming bij hupsquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:51 schreef Patje1987 het volgende:
Wanneer is die meet dan? Ik heb dorst.
Dan ben je wel baas. En bevallen en je eindexamen halen. Respect voor haarquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Letterlijk ja.Bij ons op school zat een meisje die in haar examenjaar havo 5 ook moest bevallen, kreeg enkele maanden voor de examens een kind en is gewoon geslaagd op net 16 jarige leeftijd
aangenaam rietjes terreur vrijdag wordt profiel gemaaktquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Ben jij schizofreen of iemand anders?
Oh ja msn smileys zijn not done hierquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hhmm popetjes werken niet het zelfde als mns :S
Het is de vriendin van Knetterquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Ben jij schizofreen of iemand anders?
Toffe zoon heb jequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah wil mn zoon niet.
Woorden van mn zoon: Is zijn gemis dat ie mij niet wil kennen, ik ben heel leuk! En ach hij komt zichzelf nog wel tegen, ik mag hopen dat ie echte kutkoters krijgt, je weet wel mama van die schreeuwende pokkekinderen!
The Who
Waar woon je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso binnen nu en een week of 6 housewarming bij hups
feestjuh klinkt leuk taxi inbegrepen?quote:
Doet me denken aan de shakeweightquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
feestjuh klinkt leuk taxi inbegrepen?
Wat een opperbaasquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah wil mn zoon niet.
Woorden van mn zoon: Is zijn gemis dat ie mij niet wil kennen, ik ben heel leuk! En ach hij komt zichzelf nog wel tegen, ik mag hopen dat ie echte kutkoters krijgt, je weet wel mama van die schreeuwende pokkekinderen!
The Who
Jouw zoon is uberbaas. Respect voor hemquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah wil mn zoon niet.
The Who
was dat kun je dat eten?? hoe smaakt hetquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Doet me denken aan de shakeweight
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was dat kun je dat eten?? hoe smaakt het
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was dat kun je dat eten?? hoe smaakt het
hhmmm niet eetbaar jammer had net hongerquote:
Wel een beetje, als je klaar bent, spuit ie water in je gezichtquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hhmmm niet eetbaar jammer had net honger
smaakt vast beter als je een kerel bentquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sperzie heeft de betere inderdaad
alleen water ,,, das te gezondquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wel een beetje, als je klaar bent, spuit ie water in je gezicht
Oh oke hoiquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aangenaam rietjes terreur vrijdag wordt profiel gemaakt
Emmenquote:
Haaaaiiiquote:
Haha bedank Knetter maar en doe d'r de groetjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Haaaaiiiknetter zegt dat je leuk bent dus geloof ik dat
hhmm das te doen op de fiets geen taxi nodig dusquote:
ze leest mee maar bedanktquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha bedank Knetter maar en doe d'r de groetjes
mag je mn taxi wel overnemen ik kan fietsenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Holy Crap.. Dat is voor mij de andere kant van Nederland
Het is het waard!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Holy Crap.. Dat is voor mij de andere kant van Nederland
Ik woon in Breda en ik ben student. Zoveel geld heb ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag je mn taxi wel overnemen ik kan fietsen
kun je hard rennen zeg je dat je nog even moet pinnen stopt die bij het automaat ren je heel hard wegquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik woon in Breda en ik ben student. Zoveel geld heb ik niet
waarom leer je nieuwe mensen kennen is togh leukquote:
Ik vind het engquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom leer je nieuwe mensen kennen is togh leuk
wat was je vorige werk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind het eng![]()
Bij m'n vorige werk ben ik zo afgeblaft dat ik niks kan dat ik een trauma opgelopen heb ofzo
dat doe je zelf moet je het niet aanbiedenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet meestal taxi spelen voor arme fokkers
Da's niet coolquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind het eng![]()
Bij m'n vorige werk ben ik zo afgeblaft dat ik niks kan dat ik een trauma opgelopen heb ofzo
Van andere mensen aannemen dat je niets kuntquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind het eng![]()
Wil je straks misschien iets van Dire Straits draaien?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Kan ik straks een bootleg van Metallica opzetten? Dan kan ik even eten maken
Ik ben aardig en vind het ook niet erg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat doe je zelf moet je het niet aanbieden
jaaa, en dan private investigationquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wil je straks misschien iets van Dire Straits draaien?
hmmm maar dat gebeurt niet op elk bedrijf,,,altijd van het beste uit gaan toghquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind het eng![]()
Dat is geen antwoord op m'n vraagquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wil je straks misschien iets van Dire Straits draaien?
Ja, dat gaat em niet wordenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kun je hard rennen zeg je dat je nog even moet pinnen stopt die bij het automaat ren je heel hard wegwel lastig dat je dan daar de weg niet weet dus kans hebt de verkeerde kant op te rennen
dan moet je ook niet zeurenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben aardig en vind het ook niet erg.
Hema. Ook gewoon een kutwinkel om te werken, maar die leidinggevende daar is gewoon een ongelooflijke trutquote:
dan stap je op de trein richting emmen stap je bij station emmen uit en zoek je de wegquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat gaat em niet worden. Ik kan altijd met het OV trouwens.
Sorry schatje, metallica is goed voor mij hoor.. Ga maar lekker etenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op m'n vraag
Maar oke
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Van andere mensen aannemen dat je niets kunt
Tuurlijk kun je iets
Ik zeur toch ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet je ook niet zeuren
hoe oud is jijquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sorry schatje, metallica is goed voor mij hoor.. Ga maar lekker eten
week wehl maar moet ook wat te zeuren hebbenquote:
Net even opgezocht, hoe lang de treinreis dan duurt. 4 uurquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan stap je op de trein richting emmen stap je bij station emmen uit en zoek je de weg
tjah je moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Net even opgezocht, hoe lang de treinreis dan duurt. 4 uur. Nee, dat is echt teveel
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel op school gezeten?
gezeten wel maar niks kunnen halen sorryquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel op school gezeten?
Heb eigenlijk nooit iets om te zeuren, ik ben snel tevreden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
week wehl maar moet ook wat te zeuren hebben
we gaan geen oudere mensen uitlachen hier hequote:
en ik moet dan 4 keer overstappen en dan niet eens de bussen met gerekend.. Dat gaat echt te verquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tjah je moet er wat voor over hebben
Jij was 24 toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we gaan geen oudere mensen uitlachen hier he
hmm en niet moeilijk persoon aha das ook niks aan moet wel kunnen zeurenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit iets om te zeuren, ik ben snel tevreden.
Ja maar vaak heb ik geen zin in dat soort discussies, daarom laat ik het gaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm en niet moeilijk persoon aha das ook niks aan moet wel kunnen zeuren
knetter 24 jah ,,, rietje is ouder dan jouwquote:
lopen is net zo ver hoef je ook niet over te stappenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
en ik moet dan 4 keer overstappen en dan niet eens de bussen met gerekend.. Dat gaat echt te ver
Hoezo kan je niet luisteren vanwege de poortquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan gewoon nog steeds niet luisteren.
Wanneer gaan jullie eens over op port 80 ipv 800 ?
Hij moet er eigenlijk uit maar aangezien mash er niet is kan ie door draaien.quote:
Nouja er staat in ieder geval geen 'als'quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
knetter 24 jah ,,, rietje is ouder dan jouw
Ik kan ook een tunnel graven, heb ik meteen geen last meer van de regenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lopen is net zo ver hoef je ook niet over te stappen
okee dan geen discussies meerquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar vaak heb ik geen zin in dat soort discussies, daarom laat ik het gaan
Het is 8000.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan gewoon nog steeds niet luisteren.
Wanneer gaan jullie eens over op port 80 ipv 800 ?
Oh.. ik maar denken dat Knetter erop zit. Hoi rietjenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
knetter 24 jah ,,, rietje is ouder dan jouw
er is nog een beetje bij geblevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Nouja er staat in ieder geval geen 'als'
Denk dat dat het is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:10 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet luisteren vanwege de poort?
rietje is oud en wijs genoeg om zelfstandig dingen te kunnen ondernemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh.. ik maar denken dat Knetter erop zit. Hoi rietjen. Hoe oud ben jij dan?
Itunesquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Denk dat dat het is.
Toen we nog op 80 zaten geen problemen.
Nu sinds die switch stottert het (op mijn werk en thuis).
Of ik nu via de webplayer of software probeer te verbinden.
16?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
rietje is oud en wijs genoeg om zelfstandig dingen te kunnen ondernemen
Nou, blijkbaar niet, want je zit op het account van iemand anders..quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
rietje is oud en wijs genoeg om zelfstandig dingen te kunnen ondernemen
Die typt tenminste wel leesbare zinnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
rietje gaat het toetsenbord overhandigen aan knetter want die kan niet meer stil zitten en hierachter wel heel appart (verslaafd noemen ze zoiets)
Als je de context niet kent is dit een rare zin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
rietje gaat het toetsenbord overhandigen aan knetter want die kan niet meer stil zitten en hierachter wel heel appart (verslaafd noemen ze zoiets)
die heeft school wel afgemaaktquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die typt tenminste wel leesbare zinnen
Haha trillende handjes, ronddraaiende ogen enzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Da's lelijk met die poort 8000 bij mij in itunes geen probleemquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb iTunes, VLC én WMP geprobeerd
ik vind het sowieso een rare zin.. jess rietje loopt behoorlijk achterquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je de context niet kent is dit een rare zin.
welke maand ben jij jarig? dan weet ik even voor mezelf wie ouder isquote:
Geestelijk of?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind het sowieso een rare zin.. jess rietje loopt behoorlijk achter
aaaaaaaaaw toonquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die typt tenminste wel leesbare zinnen
Staat ook in mijn profiel hoor. Maar begin Juniquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
welke maand ben jij jarig? dan weet ik even voor mezelf wie ouder is
Ze gaat met mij om, geheid dat er wat overgeslagen is.. daarbij is ze ook nog eens gewoon niet wiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |