Ik heb nog geen antwoord van koelkast maar ik denk niet dat het een probleem isquote:
meen ie dat nouw jonkquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat komt door de hoeveelheid mensen![]()
![]()
![]()
Ik heb een geweldig kindquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh, dan is het goedEn jullie zijn sowieso goed terechtgekomen, dat gebeurd bij sommigen ook niet echt als ze op vroegere leeftijd een kind krijgen.
Dialectquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat komt door de hoeveelheid mensen![]()
![]()
![]()
Natuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
joehoe je hebt geluisterd:P mijn nummertje!! jippie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft wel een papa. Woont in Dordrecht, werkt bij de AH in maasplaza, mag je in elkaar slaan als je hem zietquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heeft ie ook nog een papa? Of is die hem gesmeerd?
En zijn playstation dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Die dus een moeder heeft die van hem houdt, wat het belangrijkste is
Ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
knetter vraagt wie er om 2 uur draait
Correctquote:
Maar dat is toch logisch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Die dus een moeder heeft die van hem houdt, wat het belangrijkste is
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft wel een papa. Woont in Dordrecht, werkt bij de AH in maasplaza, mag je in elkaar slaan als je hem ziet![]()
Die wil zijn zoon gewoon niet zien, zijn gemis.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik
dan is knetter blij
[..]
Correct
Ik ken een meisje die nu in de 6e zit en ze is nu bijna 5 maanden zwanger. Als alles goed gaat, bevalt ze zo rond haar eindexamens. Dan ben je pas 'genaaid'.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Was je niet 32 nu?![]()
Maar, zo nee in 6 vwo op de middelbare met een kindje lijkt me toch niks
Het kan soms heel anders uitpakken bij mensen helaas.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch?
Ik zal die koter meenemen naar de radio onzin meet, gaan jullie lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |