Gefeliciteerd, u bent nu officieel homo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Kleurtjes veranderd naar lichtroze voor TS en babyblauw voor mijn posts
Ja maar blijkbaar niet goed gevuldquote:
dat is dan ook het grote nadeel.. of nou ja grotequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar niet goed gevuld
Misschien ben ik dat welquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u bent nu officieel homo.
Leef jij nog?quote:
Leuke woordkeuzequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is dan ook het grote nadeel.. of nou ja grote
neej is alleen leuk om te bekiekenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die zou je jou wel laten uitwonen zeker
Hehe, okequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neej is alleen leuk om te bekieken
Wat vind je dan leuk om uit te wonen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neej is alleen leuk om te bekieken
Normaal geproportioneerde mensenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat vind je dan leuk om uit te wonen?
Ik vind alleen de kleurtjes mooiquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef JJH het volgende:
[..]
No offence hoor. Iedereen mag doen en laten wat ie wil bij mij.
Een man met een grote lul dus?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Normaal geproportioneerde mensen
Sosurrielbeebiequote:
Niet op alle pervs ingaan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zit even te denken.. zijn er nog dingen die jess moet weten voor ze begint met fok..
op het feit dat het verslavend is na...
Dat als er om pics gevraagd wordt van dr zusje, dat ze die meteen moet gevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zit even te denken.. zijn er nog dingen die jess moet weten voor ze begint met fok..
Zucht neeeej.. al is het wel lekkahquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een man met een grote lul dus?
NIET googlen naar dingen ze op FOK! zeggen!! (denk hierbij aan goatse, tubgirl, blue waffle enz)quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Moge het geen aandachtshoer worden daar we er al voldoende van zulks hebben in deze reeks, deze tip is van het huis.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Met zonder kleren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat als er om pics gevraagd wordt van dr zusje, dat ze die meteen moet geven
Normale leuter?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zucht neeeej.. al is het wel lekkah![]()
Niet te gespierd, gewoon normale leuter, niet te knap
Dat is een hele goede.. leg nu uit waarom nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NIET googlen naar dingen ze op FOK! zeggen!! (denk hierbij aan goatse, tubgirl, blue waffle enz)
Laat blue waffle zienquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat is een hele goede.. leg nu uit waarom niet
Ik kende tot voor kort bleu waffle niet. Nu wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NIET googlen naar dingen ze op FOK! zeggen!! (denk hierbij aan goatse, tubgirl, blue waffle enz)
val ik daar ook onder?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Moge het geen aandachtshoer worden daar we er al voldoende van zulks hebben in deze reeks, deze tip is van het huis.
Ik vind zelf dat je daar niet onder valt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
val ik daar ook onder?
want ze lijkt op mij.. dan word ze het wel
omg ik ga hier spijt van krijgen.. ga het laten zienquote:
Is ze lekker of wat ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En wie valt hier dan onder de categorie aandachtshoer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Moge het geen aandachtshoer worden daar we er al voldoende van zulks hebben in deze reeks, deze tip is van het huis.
Moet ik in jouw tijd doorgaan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef mash_ het volgende:
Waar is piranjaik wil niet meer draaien elke dag en daar had ik hem dit weekend over gepmt maar nu sta ik er nog steeds op
Dromenvangertje bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En wie valt hier dan onder de categorie aandachtshoer?
Hahaha kotsbakje klaar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omg ik ga hier spijt van krijgen.. ga het laten zien
Ja maar jij moet tijdens de seks gewoon veel pratenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het zal niks worden tussen onsmijne is maar gemiddeld...
quote:
Graag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet ik in jouw tijd doorgaan?
Omdatquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat is een hele goede.. leg nu uit waarom niet
Graag gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kende tot voor kort bleu waffle niet. Nu wel.
Och mien jonge?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
haar reactie:
Wtf! jezus.. och mien jonge... hahaha...
De meeste mannen hebben een gemiddelde plasser. Hoewel bijna elke man vind dat zijn plasser een halve meter lang is en daar zo nodig over moet opscheppenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het zal niks worden tussen onsmijne is maar gemiddeld...
ligt eraan waar je op valt.. maar ze heeft een hele leuken vriendquote:
Lekker nuchter.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
haar reactie:
Mannen zonder lange leuterquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben een gemiddelde plasser. Hoewel bijna elke man vind dat zijn plasser een halve meter lang is en daar zo nodig over moet opscheppen
Hahaha, laat 2 girls, 1 cup zienquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
haar reactie:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mannen zonder lange leuter___
Ik moet hem ook altijd een keer om mijn middel slaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En dan heb je nog een select groepje dat met een big smile zegt: ik heb een grote!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben een gemiddelde plasser. Hoewel bijna elke man vind dat zijn plasser een halve meter lang is en daar zo nodig over moet opscheppen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahaha, laat 2 girls, 1 cup zien
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet hem ook altijd een keer om mijn middel slaan.
Vervelend he? Altijd die haspel op je zijquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad de man die wel gezegend is met een groten piemolquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan heb je nog een select groepje dat met een big smile zegt: ik heb een grote!
Dan denk je: ja vast![]()
En dan gaat die broek uit
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad de man die wel gezegend is met een groten piemol
alleen hardrock?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zijn er wellicht nog hardrock verzoekjes?
DM even
Nog eentje dan: 1 man 1 jar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ze heeft er nog over:
![]()
![]()
Vis wat verrot ligt in de koelkast stinkt erger zegt ze
![]()
![]()
![]()
Foo Fighters - Monkey Wrenchquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als het maar geen zeikmuziek is
Goeiequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Foo Fighters - Monkey Wrench
mawquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als het maar geen zeikmuziek is
Ik vroeg het voor rietjequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
maw
JIJ MAG GEEN VERZOEKJES STUREN KKJ!!
Ik had even in mijn 'prive' collectie gebladerd voor een nummer die nog niet zo vaak gedraaid is.quote:
Heb je Rock Hard Weekend wel eens gebruiktquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zijn er wellicht nog hardrock verzoekjes?
DM even
Nee? Wasda?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je Rock Hard Weekend wel eens gebruikt?
Of iemand anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
crap ik moet ook nog eten.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
S.E.X. van nickelback.. verzoekjen van rietjeNickelback?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Ik moet ook nog etenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
crap ik moet ook nog eten.
ga ff wat maken
Dat zegt niks.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb al lang geaccepteerd dat die van mij maar gemiddeld is.
50% van het voetbalteam is neger
Nee daar gaan we jou mee pestenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
rietje gaat een poging onder mijn account wagen.. kijken of ze fok snapt
dus ga haar nou niet belachelijk maken als ze wat fout/kneuzerigs doet please
Ras zegt bar weinig over piemellengte inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zegt niks.
Ik ken blanken met een lul waar je u tegen zegt en negers met een lul waar je van in de lach schiet
Zwangerquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
Ik heb gewoon onuitstaanbaar veel trek de hele tijd.
Ik heb nog niet gegeten vandaagquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
dat mag niet van mij!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee daar gaan we jou mee pesten
Neem een hapje van mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
Hoe is het mogelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gegeten vandaag
auquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nog eentje dan: 1 man 1 jar.
Hahaha doe die ook later..quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat lijkt wel op die YEEAAAAAH van The Who
ben je gestopt met roken??quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
Poep aanquote:
Is leuk toch zo'n kledderquote:
The Whoquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat lijkt wel op die YEEAAAAAH van The Who
Te lam om van de computer naar de winkel te lopen en vervolgens het nog klaar te makenquote:
Fokkers zitten overalquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef sharr het volgende:
Ik zat net in het subforum Stad & Streek ofzo en er zijn best nog wat userts die echt enkele meters bij mij vandaan wonen of woonden![]()
Toch vreemd.
Op je zeventiendequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Poep aan
[..]
Is leuk toch zo'n kledder
ja ikke alleen geen idee wat te doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Iemand aanwezig die de roosters inpland ?
Ik was ook 18 toen ik mama werdquote:
Ja hier!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Iemand aanwezig die de roosters inpland ?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Poep aan
schijt aan
[..]
Is leuk toch zo'n kledder
Voor onz-radio he :pquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ikke alleen geen idee wat te doen
Weer 3 tot half 5 net als gister als het magquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hier!!
Zeg het maar? Waneer wil je?
U hoort zo van mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:43 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Weer 3 tot half 5 net als gister als het mag
ja okeey schoonmaakrooster ooff,,,:Pquote:
Was je niet 32 nu?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was ook 18 toen ik mama werd
Nee 31quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Was je niet 32 nu?![]()
Maar, zo nee in 6 vwo op de middelbare met een kindje lijkt me toch niks
Oh, dan is het goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee 31![]()
Ik was er toen ook niet blij mee hoor. Inmiddels zie ik voordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |