Ik moet ook nog etenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
crap ik moet ook nog eten.
ga ff wat maken
Dat zegt niks.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb al lang geaccepteerd dat die van mij maar gemiddeld is.
50% van het voetbalteam is neger
Nee daar gaan we jou mee pestenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
rietje gaat een poging onder mijn account wagen.. kijken of ze fok snapt
dus ga haar nou niet belachelijk maken als ze wat fout/kneuzerigs doet please
Ras zegt bar weinig over piemellengte inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zegt niks.
Ik ken blanken met een lul waar je u tegen zegt en negers met een lul waar je van in de lach schiet
Zwangerquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
Ik heb gewoon onuitstaanbaar veel trek de hele tijd.
Ik heb nog niet gegeten vandaagquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
dat mag niet van mij!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee daar gaan we jou mee pesten
Neem een hapje van mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
Hoe is het mogelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gegeten vandaag
auquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nog eentje dan: 1 man 1 jar.
Hahaha doe die ook later..quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat lijkt wel op die YEEAAAAAH van The Who
ben je gestopt met roken??quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
Poep aanquote:
Is leuk toch zo'n kledderquote:
The Whoquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat lijkt wel op die YEEAAAAAH van The Who
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |