Ik vind zelf dat je daar niet onder valt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
val ik daar ook onder?
want ze lijkt op mij.. dan word ze het wel
omg ik ga hier spijt van krijgen.. ga het laten zienquote:
Is ze lekker of wat ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zit even te denken.. zijn er nog dingen die jess moet weten voor ze begint met fok..
op het feit dat het verslavend is na...
En wie valt hier dan onder de categorie aandachtshoer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Moge het geen aandachtshoer worden daar we er al voldoende van zulks hebben in deze reeks, deze tip is van het huis.
Moet ik in jouw tijd doorgaan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef mash_ het volgende:
Waar is piranjaik wil niet meer draaien elke dag en daar had ik hem dit weekend over gepmt maar nu sta ik er nog steeds op
Dromenvangertje bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En wie valt hier dan onder de categorie aandachtshoer?
Hahaha kotsbakje klaar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omg ik ga hier spijt van krijgen.. ga het laten zien
Ja maar jij moet tijdens de seks gewoon veel pratenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het zal niks worden tussen onsmijne is maar gemiddeld...
quote:
Graag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet ik in jouw tijd doorgaan?
Omdatquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat is een hele goede.. leg nu uit waarom niet
Graag gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kende tot voor kort bleu waffle niet. Nu wel.
Och mien jonge?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
haar reactie:
Wtf! jezus.. och mien jonge... hahaha...
De meeste mannen hebben een gemiddelde plasser. Hoewel bijna elke man vind dat zijn plasser een halve meter lang is en daar zo nodig over moet opscheppenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het zal niks worden tussen onsmijne is maar gemiddeld...
ligt eraan waar je op valt.. maar ze heeft een hele leuken vriendquote:
Lekker nuchter.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
haar reactie:
Mannen zonder lange leuterquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben een gemiddelde plasser. Hoewel bijna elke man vind dat zijn plasser een halve meter lang is en daar zo nodig over moet opscheppen
Hahaha, laat 2 girls, 1 cup zienquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
haar reactie:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mannen zonder lange leuter___
Ik moet hem ook altijd een keer om mijn middel slaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En dan heb je nog een select groepje dat met een big smile zegt: ik heb een grote!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben een gemiddelde plasser. Hoewel bijna elke man vind dat zijn plasser een halve meter lang is en daar zo nodig over moet opscheppen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahaha, laat 2 girls, 1 cup zien
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet hem ook altijd een keer om mijn middel slaan.
Vervelend he? Altijd die haspel op je zijquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad de man die wel gezegend is met een groten piemolquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan heb je nog een select groepje dat met een big smile zegt: ik heb een grote!
Dan denk je: ja vast![]()
En dan gaat die broek uit
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad de man die wel gezegend is met een groten piemol
alleen hardrock?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zijn er wellicht nog hardrock verzoekjes?
DM even
Nog eentje dan: 1 man 1 jar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ze heeft er nog over:
![]()
![]()
Vis wat verrot ligt in de koelkast stinkt erger zegt ze
![]()
![]()
![]()
Foo Fighters - Monkey Wrenchquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als het maar geen zeikmuziek is
Goeiequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Foo Fighters - Monkey Wrench
mawquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als het maar geen zeikmuziek is
Ik vroeg het voor rietjequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
maw
JIJ MAG GEEN VERZOEKJES STUREN KKJ!!
Ik had even in mijn 'prive' collectie gebladerd voor een nummer die nog niet zo vaak gedraaid is.quote:
Heb je Rock Hard Weekend wel eens gebruiktquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zijn er wellicht nog hardrock verzoekjes?
DM even
Nee? Wasda?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je Rock Hard Weekend wel eens gebruikt?
Of iemand anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
crap ik moet ook nog eten.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
S.E.X. van nickelback.. verzoekjen van rietjeNickelback?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |