hmm en niet moeilijk persoon aha das ook niks aan moet wel kunnen zeurenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit iets om te zeuren, ik ben snel tevreden.
Ja maar vaak heb ik geen zin in dat soort discussies, daarom laat ik het gaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm en niet moeilijk persoon aha das ook niks aan moet wel kunnen zeuren
knetter 24 jah ,,, rietje is ouder dan jouwquote:
lopen is net zo ver hoef je ook niet over te stappenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
en ik moet dan 4 keer overstappen en dan niet eens de bussen met gerekend.. Dat gaat echt te ver
Hoezo kan je niet luisteren vanwege de poortquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan gewoon nog steeds niet luisteren.
Wanneer gaan jullie eens over op port 80 ipv 800 ?
Hij moet er eigenlijk uit maar aangezien mash er niet is kan ie door draaien.quote:
Nouja er staat in ieder geval geen 'als'quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
knetter 24 jah ,,, rietje is ouder dan jouw
Ik kan ook een tunnel graven, heb ik meteen geen last meer van de regenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lopen is net zo ver hoef je ook niet over te stappen
okee dan geen discussies meerquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar vaak heb ik geen zin in dat soort discussies, daarom laat ik het gaan
Het is 8000.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan gewoon nog steeds niet luisteren.
Wanneer gaan jullie eens over op port 80 ipv 800 ?
Oh.. ik maar denken dat Knetter erop zit. Hoi rietjenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
knetter 24 jah ,,, rietje is ouder dan jouw
er is nog een beetje bij geblevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Nouja er staat in ieder geval geen 'als'
Denk dat dat het is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:10 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet luisteren vanwege de poort?
rietje is oud en wijs genoeg om zelfstandig dingen te kunnen ondernemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh.. ik maar denken dat Knetter erop zit. Hoi rietjen. Hoe oud ben jij dan?
Itunesquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Denk dat dat het is.
Toen we nog op 80 zaten geen problemen.
Nu sinds die switch stottert het (op mijn werk en thuis).
Of ik nu via de webplayer of software probeer te verbinden.
16?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
rietje is oud en wijs genoeg om zelfstandig dingen te kunnen ondernemen
Nou, blijkbaar niet, want je zit op het account van iemand anders..quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
rietje is oud en wijs genoeg om zelfstandig dingen te kunnen ondernemen
Die typt tenminste wel leesbare zinnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
rietje gaat het toetsenbord overhandigen aan knetter want die kan niet meer stil zitten en hierachter wel heel appart (verslaafd noemen ze zoiets)
Als je de context niet kent is dit een rare zin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
rietje gaat het toetsenbord overhandigen aan knetter want die kan niet meer stil zitten en hierachter wel heel appart (verslaafd noemen ze zoiets)
die heeft school wel afgemaaktquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die typt tenminste wel leesbare zinnen
Haha trillende handjes, ronddraaiende ogen enzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Da's lelijk met die poort 8000 bij mij in itunes geen probleemquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb iTunes, VLC én WMP geprobeerd
ik vind het sowieso een rare zin.. jess rietje loopt behoorlijk achterquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je de context niet kent is dit een rare zin.
welke maand ben jij jarig? dan weet ik even voor mezelf wie ouder isquote:
Geestelijk of?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind het sowieso een rare zin.. jess rietje loopt behoorlijk achter
aaaaaaaaaw toonquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die typt tenminste wel leesbare zinnen
Staat ook in mijn profiel hoor. Maar begin Juniquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
welke maand ben jij jarig? dan weet ik even voor mezelf wie ouder is
Ze gaat met mij om, geheid dat er wat overgeslagen is.. daarbij is ze ook nog eens gewoon niet wiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |