Emmenquote:
Haaaaiiiquote:
Haha bedank Knetter maar en doe d'r de groetjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Haaaaiiiknetter zegt dat je leuk bent dus geloof ik dat
hhmm das te doen op de fiets geen taxi nodig dusquote:
ze leest mee maar bedanktquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha bedank Knetter maar en doe d'r de groetjes
mag je mn taxi wel overnemen ik kan fietsenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Holy Crap.. Dat is voor mij de andere kant van Nederland
Het is het waard!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Holy Crap.. Dat is voor mij de andere kant van Nederland
Ik woon in Breda en ik ben student. Zoveel geld heb ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag je mn taxi wel overnemen ik kan fietsen
kun je hard rennen zeg je dat je nog even moet pinnen stopt die bij het automaat ren je heel hard wegquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik woon in Breda en ik ben student. Zoveel geld heb ik niet
waarom leer je nieuwe mensen kennen is togh leukquote:
Ik vind het engquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom leer je nieuwe mensen kennen is togh leuk
wat was je vorige werk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind het eng![]()
Bij m'n vorige werk ben ik zo afgeblaft dat ik niks kan dat ik een trauma opgelopen heb ofzo
dat doe je zelf moet je het niet aanbiedenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet meestal taxi spelen voor arme fokkers
Da's niet coolquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind het eng![]()
Bij m'n vorige werk ben ik zo afgeblaft dat ik niks kan dat ik een trauma opgelopen heb ofzo
Van andere mensen aannemen dat je niets kuntquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind het eng![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |