Wil je straks misschien iets van Dire Straits draaien?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Kan ik straks een bootleg van Metallica opzetten? Dan kan ik even eten maken
Ik ben aardig en vind het ook niet erg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat doe je zelf moet je het niet aanbieden
jaaa, en dan private investigationquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wil je straks misschien iets van Dire Straits draaien?
hmmm maar dat gebeurt niet op elk bedrijf,,,altijd van het beste uit gaan toghquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind het eng![]()
Bij m'n vorige werk ben ik zo afgeblaft dat ik niks kan dat ik een trauma opgelopen heb ofzo
Dat is geen antwoord op m'n vraagquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wil je straks misschien iets van Dire Straits draaien?
Ja, dat gaat em niet wordenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kun je hard rennen zeg je dat je nog even moet pinnen stopt die bij het automaat ren je heel hard wegwel lastig dat je dan daar de weg niet weet dus kans hebt de verkeerde kant op te rennen
dan moet je ook niet zeurenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben aardig en vind het ook niet erg.
Hema. Ook gewoon een kutwinkel om te werken, maar die leidinggevende daar is gewoon een ongelooflijke trutquote:
dan stap je op de trein richting emmen stap je bij station emmen uit en zoek je de wegquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat gaat em niet worden. Ik kan altijd met het OV trouwens.
Sorry schatje, metallica is goed voor mij hoor.. Ga maar lekker etenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op m'n vraag
Maar oke
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Van andere mensen aannemen dat je niets kunt
Tuurlijk kun je iets
Ik zeur toch ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet je ook niet zeuren
hoe oud is jijquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sorry schatje, metallica is goed voor mij hoor.. Ga maar lekker eten
week wehl maar moet ook wat te zeuren hebbenquote:
Net even opgezocht, hoe lang de treinreis dan duurt. 4 uurquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan stap je op de trein richting emmen stap je bij station emmen uit en zoek je de weg
tjah je moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Net even opgezocht, hoe lang de treinreis dan duurt. 4 uur. Nee, dat is echt teveel
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel op school gezeten?
gezeten wel maar niks kunnen halen sorryquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel op school gezeten?
Heb eigenlijk nooit iets om te zeuren, ik ben snel tevreden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
week wehl maar moet ook wat te zeuren hebben
we gaan geen oudere mensen uitlachen hier hequote:
en ik moet dan 4 keer overstappen en dan niet eens de bussen met gerekend.. Dat gaat echt te verquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tjah je moet er wat voor over hebben
Jij was 24 toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we gaan geen oudere mensen uitlachen hier he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |