Letterlijk ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die nu in de 6e zit en ze is nu bijna 5 maanden zwanger. Als alles goed gaat, bevalt ze zo rond haar eindexamens. Dan ben je pas 'genaaid'.
Ben jij schizofreen of iemand anders?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
knetter maakt me belachelijk omdat ik het op de verkeerde regel typ :S:S:S:S:S
Nah wil mn zoon niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Stuur de FOK!knokploeg op hem af
Sowieso binnen nu en een week of 6 housewarming bij hupsquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:51 schreef Patje1987 het volgende:
Wanneer is die meet dan? Ik heb dorst.
Dan ben je wel baas. En bevallen en je eindexamen halen. Respect voor haarquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Letterlijk ja.Bij ons op school zat een meisje die in haar examenjaar havo 5 ook moest bevallen, kreeg enkele maanden voor de examens een kind en is gewoon geslaagd op net 16 jarige leeftijd
aangenaam rietjes terreur vrijdag wordt profiel gemaaktquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Ben jij schizofreen of iemand anders?
Oh ja msn smileys zijn not done hierquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hhmm popetjes werken niet het zelfde als mns :S
Het is de vriendin van Knetterquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Ben jij schizofreen of iemand anders?
Toffe zoon heb jequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah wil mn zoon niet.
Woorden van mn zoon: Is zijn gemis dat ie mij niet wil kennen, ik ben heel leuk! En ach hij komt zichzelf nog wel tegen, ik mag hopen dat ie echte kutkoters krijgt, je weet wel mama van die schreeuwende pokkekinderen!
The Who
Waar woon je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso binnen nu en een week of 6 housewarming bij hups
feestjuh klinkt leuk taxi inbegrepen?quote:
Doet me denken aan de shakeweightquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
feestjuh klinkt leuk taxi inbegrepen?
Wat een opperbaasquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah wil mn zoon niet.
Woorden van mn zoon: Is zijn gemis dat ie mij niet wil kennen, ik ben heel leuk! En ach hij komt zichzelf nog wel tegen, ik mag hopen dat ie echte kutkoters krijgt, je weet wel mama van die schreeuwende pokkekinderen!
The Who
Jouw zoon is uberbaas. Respect voor hemquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah wil mn zoon niet.
The Who
was dat kun je dat eten?? hoe smaakt hetquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Doet me denken aan de shakeweight
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was dat kun je dat eten?? hoe smaakt het
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was dat kun je dat eten?? hoe smaakt het
hhmmm niet eetbaar jammer had net hongerquote:
Wel een beetje, als je klaar bent, spuit ie water in je gezichtquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hhmmm niet eetbaar jammer had net honger
smaakt vast beter als je een kerel bentquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sperzie heeft de betere inderdaad
alleen water ,,, das te gezondquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wel een beetje, als je klaar bent, spuit ie water in je gezicht
Oh oke hoiquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aangenaam rietjes terreur vrijdag wordt profiel gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |