quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:16 schreef Salatrel het volgende:
HAHAHAHAHAHA JA WANT VROUWEN HEBBEN TOCH MAAR 2 ACTIEVE HERSESNCELLEN NODIG HE 1 VOOR ADEMEN EN 1 VOOR HET HUISHOUDEN!!!!!11111
Nee, klootzak.quote:
misschien zijn er wel MBO schoolverlaatsters aan het werkquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:27 schreef Chriz2k het volgende:
Ik moet eigenlijk eventjes naar de supermarkt, maar ik wil niet omdat er overdag alleen pittige vrouwtjes als caissières zijn.
Oké, op hoop van zegen dan maar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien zijn er wel MBO schoolverlaatsters aan het werk
True, maar momenteel ben ik te druk met regurgiterenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nodig weer eens worden gespankt.
quote:
quote:
gore tering herriequote:
bobby tijdens sex dat is pas gore tering herrie.. gelukkig komt het niet zo vaak voor dat ik er last van hebquote:
bekquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bobby tijdens sex dat is pas gore tering herrie.. gelukkig komt het niet zo vaak voor dat ik er last van heb
Mijn vriendin maakt meer herrie hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bobby tijdens sex dat is pas gore tering herrie.. gelukkig komt het niet zo vaak voor dat ik er last van heb
noodles met garnalenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:22 schreef Salatrel het volgende:
kkzooi iemand heeft hier ranzige stinknoodles gemaaktheel de verdieping stinkt ernaar
mcsaté?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Salatrel het volgende:
er heeft ook iemand mcdonalds gehaald maar dat is niet wat ik ruik
de beste scquote:
Laten we het mengen met een beetje Bobby/Dqodquote:
Zou je doen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laten we het mengen met een beetje Bobby/Dqod
Wat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef Dqod het volgende:
Beter van wel anders regurgiteer ik per direct op deze SC
quote:
Niksquote:
Geregeldquote:
Ik heb geen antwoord.quote:
Regurgitatie is het enige juiste antwoord u_uquote:
Nee, of je zou doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Regurgitatie is het enige juiste antwoord u_u
Ze is doenbaar, maar ik ben een koene vrouwelijke ridder en geef haar aan jouquote:
Altijd valse hoop geven, walgelijk mannetje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien zijn er wel MBO schoolverlaatsters aan het werk
Als cadeautje? Wat lief van jequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze is doenbaar, maar ik ben een koene vrouwelijke ridder en geef haar aan jou
ik ben nu eenmaal een glas is halfvol typequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Altijd valse hoop geven, walgelijk mannetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjoahhhhhquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:51 schreef Salatrel het volgende:
ik bedoel natuurlijk vrouwensigaretten
Dat jullie nu pas doorhebben dat ik eigenlijk een gleufdier ben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef Salatrel het volgende:
Davidoff zijn toch wijvensigaretten? heb daar nog nooit een man mee gezien
Pics van je jetsers or GTFOquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:56 schreef Brioni het volgende:
[..]
Dat jullie nu pas doorhebben dat ik eigenlijk een gleufdier ben.
Ik PM ze wel.quote:
Ik zal dan maar niet vragen om pics van je gleufquote:
Davidoff?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Brioni het volgende:
Geef eens een stijlvolle naam voor een nieuw account.
johnisagoodmanquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Brioni het volgende:
Tozzzzzz wollah wollahquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef Brioni het volgende:
[..]
Had ik al voor gekeken, bestaat al.
Nicequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
johnisagoodman
in de trant van Lamon usernames
xiejevaaginaquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Brioni het volgende:
Kom je haten op negerts danquote:
Niet spotten met mijn vriendin.quote:
There therequote:
Hallo wandelende persoonlijkheidsstoornis.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef Strandrove het volgende:
Heet mij welkom, alsjeblieft. Alvast bedankt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef Strandrove het volgende:
Heet mij welkom, alsjeblieft. Alvast bedankt.
quote:
Ik zou hetzelfde voor alle schizofrenen moeten doen als deze meneer voor alle autisten doet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hallo wandelende persoonlijkheidsstoornis.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
kom op dan ik klap sow je kutje blauw
Dubbelfrisquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef Chriz2k het volgende:
Fotoboek van xSummergirlx
Ricko, zou je?
Kom je haten op gleufjes danquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
kom op dan ik klap sow je kutje blauw
Je bent er wel op vooruit gegaanquote:
Iets met labrador u_uquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:20 schreef Salatrel het volgende:
mijn tieten zijn minstens net zo groot
Xray pic op die hoofdfoto gaarne.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef Chriz2k het volgende:
Fotoboek van xSummergirlx
Ricko, zou je?
Kom dan ga we vechtequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:26 schreef wise het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/
fight fight
Lijkt me wel lachen als dit ook in Nederland gebeurt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:26 schreef wise het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/
fight fight
Ik moest slechts niezen, pardonquote:
Geen snotjes hoor, alleen luchtquote:
Iedereen met een honkbalknuppel de straat opquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen als dit ook in Nederland gebeurt.
HNNNNNNGquote:
Oh God.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Chriz2k, ik heb vreselijk nieuws voor je.
DISGUSTINGquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Jessica gaat AZ en Nederland verlaten.
Dat wist ik nog niet. Dat kon je best wat subtieler brengen, gast.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:40 schreef Chriz2k het volgende:
Anouk Hoogendijk ook weg uit Nederland lees ik, dat is zo mogelijk nóg erger.
Ik heb eens naar een voetbalwedstrijd gekeken puur omdat zij vaak in beeld kwam.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:40 schreef Chriz2k het volgende:
Schandalig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:40 schreef Chriz2k het volgende:
Het is beter om het in één keer te doen, net als een pleister.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet. Dat kon je best wat subtieler brengen, gast.
Een pleister op mijn gebroken hart zou ik nu wel kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is beter om het in één keer te doen, net als een pleister.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een pleister op mijn gebroken hart zou ik nu wel kunnen gebruiken.
YOUquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een 14-jarig meisje voor je pijn.
lijkt wel een kat door dat haar bij die orenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yum .quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
rebolation is leukerquote:
Ik wilde een grap maken over chocolade, maar die had jij al gemaaktquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef Otis2.0 het volgende:
hebben jullie hier al een grap gepost over juicyhil die dik is?
Valentijnsdag
Nu snap ik waarom Mozy en Seagal leraar willen worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef Salatrel het volgende:
Meisje geeft leraar blowjob in bus tijdens schoolreis
Toch vond ik dat bericht over die stagiaires die de prostitutie ingingen nog steeds bizar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef Salatrel het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch vond ik dat bericht over die stagiaires die de prostitutie ingingen nog steeds bizar.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef Salatrel het volgende:
Wat een baas is die leraar.quote:De bewuste leraar had twee flessen champagne bij zich die hij achterin de bus wilde delen met vijf leerlingen. Zij moesten er echter wel iets voor terugdoen, waaronder het spelletje 'Doen, Durf of de Waarheid'. Het zestienjarige meisje koos 'Doen', en de leraar Engels gaf haar de opdracht hem te pijpen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 @ 15:18 schreef Waerhond het volgende:
Hahaha die leraartje zit dus met een naar knoflook riekende lul en kan niks beters krijgen dan een 16-jarig grietje
quote:Op woensdag 2 februari 2011 @ 15:20 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Er is niet veel beter dan een 16 jarig grietje.
Wtf wie zijn al die nieuwe acc'squote:Op woensdag 2 februari 2011 15:22 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Mozy en Seagal leraar willen worden.
Gewoon weer PV.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wtf wie zijn al die nieuwe acc's
Zeg het dan met een beetje flair. I just dropped by to say hi.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:33 schreef secondewijzer het volgende:
Oh en, I JUST CAME TO SAY HELLO
is liedje tochquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Zeg het dan met een beetje flair. I just dropped by to say hi.
Ik luister alleen kwaliteit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef Otis2.0 het volgende:
lol dat nummer hello niet kennen. Hoe dan.
wie de fuck is gridquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij gewoon een echte nieuwe. Net zoals Grid.
niet stoer praten, ik doe het zo nog een keer hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:23 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Klopt, een gebroken neus die gezet moet worden.
Die maar een keertje sparren tegen degene in de witte broek. Heb je hetzelfdequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
niet stoer praten, ik doe het zo nog een keer hoor
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:26 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Die maar een keertje sparren tegen degene in de witte broek. Heb je hetzelfde.
Ja, haal het vinkje weg bij automatisch aanmelden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef Lakitu het volgende:
weet iemand hoe je dat tegenhoudt dat je zo aangemeld wordt als je op hotmail.com zit?
Gewoon afmelden 1x. Volgende keer meldt ie dan niet aan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef Lakitu het volgende:
weet iemand hoe je dat tegenhoudt dat je zo aangemeld wordt als je op hotmail.com zit?
haha daar moest ik ook al om lachen in dat topicquote:
ik ging stuk vriend. opgeslagen :$quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha daar moest ik ook al om lachen in dat topic
waar staat datquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja, haal het vinkje weg bij automatisch aanmelden.
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Gewoon afmelden 1x. Volgende keer meldt ie dan niet aan.
JEREMIH?!?!quote:
en je weet hetquote:
Where the grass is green and the girls are pretty.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
TAKE ME DOWN TO THE PARADISE CITY
Je zit niet in DIG SC, vriendquote:
ik ook als bladwijzerquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik ging stuk vriend. opgeslagen :$
goede pokoe is datquote:
sma die ik ken moest daarop dansen, kk spang filmpjequote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
sma die ik ken moest daarop dansen, kk spang filmpje
Dan weet je dat het vers fruit isquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef Chriz2k het volgende:
Dit waren nog eens tijden!
WD kent Ja Rule niet eens!
lol watquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef Chriz2k het volgende:
Natuurlijk ken ik hem wel. Maar ik care niet. Want worthless.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik hem wel. Maar ik care niet. Want worthless.
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik hem wel. Maar ik care niet. Want worthless.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:06 schreef Chriz2k het volgende:
Lekker wijffie trouwens, die Jennifer Lopez. Gaat nog wel doorbreken.
Que?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
wtf ik kan haar niet verstaan xD
Dit is de nagesynchroniseerde versie. Er is ook vast wel een Engelse versie ergens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
wtf ik kan haar niet verstaan xD
Hicistequote:
Por que te marchas?quote:
Net zoals Regresa A Mi en Unbreak My Heart? Afgrijselijk zeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is de nagesynchroniseerde versie. Er is ook vast wel een Engelse versie ergens.
neenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Net zoals Regresa A Mi en Unbreak My Heart? Afgrijselijk zeg.
Ik niet, maar dat komt omdat ik Spaans geil vindquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind haar veel geiler in het Engels.
ZEAUMAARquote:
* Chriz2k noteert: Dqod dronken voeren en Spaanse woordjes in haar oor fluisteren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat komt omdat ik Spaans geil vind
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
* Chriz2k noteert: Dqod dronken voeren en Spaanse woordjes in haar oor fluisteren.
Dat dronken voeren is dan niet meer nodig denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
* Chriz2k noteert: Dqod dronken voeren en Spaanse woordjes in haar oor fluisteren.
Het enige wat ie dan nog hoeft te doen is zorgen dat ie een gleuf heeftquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat dronken voeren is dan niet meer nodig denk ik.
Beetje naïef om te denken dat vrouwen mij willen zonder te hebben gedronken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat dronken voeren is dan niet meer nodig denk ik.
maaaaaaarrrrrrrquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Beetje naïef om te denken dat vrouwen mij willen zonder te hebben gedronken.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het enige wat ie dan nog hoeft te doen is zorgen dat ie een gleuf heeft![]()
![]()
Heb je penisnijd ofzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het enige wat ie dan nog hoeft te doen is zorgen dat ie een gleuf heeft![]()
![]()
Ja, straks is die van jou groter dan de mijnequote:
Mijn ex vindt jou anders kkgeil.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Beetje naïef om te denken dat vrouwen mij willen zonder te hebben gedronken.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:29 schreef Salatrel het volgende:
nou Dqod... doe eens reageren op de vraag van Chriz
Diarree op je hoofdquote:
Ik zou een geweer kopen nu als ik daar zou wonen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:33 schreef reetveter het volgende:
Aardig wat dooien gevallen in die clash in Egypte vandaag hoor ik. Een matpartij van 100.000 aanhangers tegen 50.000 demonstranten
OH NOU DAAR HEBBEN WE WAT AAN DAN EH?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar heb ik wel eens een filmpje van gezien.... niet met mijzelf daarin hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik zou in ieder geval als buitenlander daar niet gaan lopenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:35 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik zou een geweer kopen nu als ik daar zou wonen.
wigger u_uquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef Salatrel het volgende:
hoe hollands is het om tot 18:00 te wachten voordat ik naar de zonnebank ga omdat het dan gratis parkeren is?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
OH NOU DAAR HEBBEN WE WAT AAN DAN EH?gewoon een man die op zn knieën zit een een vrouw die licht voorover gebukt het zo in zn gezicht schietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet wat als je geen fatsoenlijk toilet hebtquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon een man die op zn knieën zit een een vrouw die licht voorover gebukt het zo in zn gezicht schiet
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
mond open, ogen dichtquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet wat als je geen fatsoenlijk toilet hebt
Ik heb iets gemist denk ik, want journalisten werden eerst nog beschermd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval als buitenlander daar niet gaan lopen. Zie je er niet Egyptisch uit dan word je als journalist gezien
. En dan kan je het ook shaken.
En slikken maarquote:
Vandaag zijn ze massaal op de vuist gegaan. Journalisten van CNN en Al Jazeera waren aangevallen door aanhangers van de president die vandaag het plein hebben bestormd. Was zelfs al een demonstrant gelynched door aanhangers van de presidentquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist denk ik, want journalisten werden eerst nog beschermd.
How about noquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:41 schreef reetveter het volgende:
Dqod en sala, msn niks voor jullie?
Ik denk dat ik Nederland 1 maar eens ga kijken ondertussen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vandaag zijn ze massaal op de vuist gegaan. Journalisten van CNN en Al Jazeera waren aangevallen door aanhangers van de president die vandaag het plein hebben bestormd. Was zelfs al een demonstrant gelynched door aanhangers van de president.
Volg ik niet echt. Volg ze meer op twitter en lees die berichten op sites.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Nederland 1 maar eens ga kijken ondertussen.
Dat tweede punt van die samenvattingquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:44 schreef Dqod het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-mubarak/#more-32645
Interesting
Die had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dat tweede punt van die samenvatting.
je mag mij wel ergens mee helpen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooored
NOTHING THRILLS US ANYMORE, NO ONE KILLS US ANYMORE, LIFE IS SUCH A CHORE WHEN IT'S BOOOORINGquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooored
Die had ik op de basisschool.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:48 schreef Mozy het volgende:
Nu weet ik het zeker, ik moet timberlands scoren
Maar bij mij staan ze dus wel modieus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:58 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Lekker warm, maar het staat niet snel fatsoenlijk bij iets vind ik.
Ik kwam nooit verder dan een donkere broek en een wit shirt met die schoenenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar bij mij staan ze dus wel modieus.
Nee, vind ik niks. Ik ben meer een sneakerboy.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik heb nu deze, beter?
[ afbeelding ]
Haje ze bij de plaatselijke zwever vandaan? Ik heb namelijk mooiere gezien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik heb nu deze, beter?
[ afbeelding ]
DITquote:
Gewoon van G-Star, maar dan lichtbruin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haje ze bij de plaatselijke zwever vandaan? Ik heb namelijk mooiere gezien.
Dit soort?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, vind ik niks. Ik ben meer een sneakerboy.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Gewoon van G-Star, maar dan lichtbruin.
[..]
Dit soort?
[ afbeelding ]
Die was voor je 'sneaker'.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:19 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel, dus ik ga niet precies zo'n plaatje zoeken. Waste of time.
Ik heb ook nog zomerse Nike Dunk High hier staan. In de winter niet te dragen.quote:
Staan mooi als je die tong los laat hangen. Ja, op dit plaatje zien ze eruit als communieschoenen.quote:
Ik vind ze lelijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:22 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zomerse Nike Dunk High hier staan. In de winter niet te dragen.
[..]
Staan mooi als je die tong los laat hangen. Ja, op dit plaatje zien ze eruit als communieschoenen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Asfyxia het volgende:
Ik ben nogal een ranzige vetzak (120+ kilo), maar heb eigenlijk nooit moeite om slanke vriendinnen te krijgen.
Ik heb er weleens naar gevraagd, waarom ze mij hebben uitgekozen en niet de één of andere gespierde sunnyboy. Echt een duidelijk antwoord krijg ik niet, maar volgens mij vinden ze het gewoon wel kinky om door zo'n vieze vetklep te worden uitgewoond.
quote:
Dat zijn de hoogste NewRocks die ik ooit heb gezienquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:16 schreef moomoo het volgende:
een echte man heeft zulke
[ afbeelding ]
jij dus nietquote:
haha kk waarom moest ik weer lachenquote:
trollquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef Lakitu het volgende:
lol ik zocht mezelf op zoeken.fok krijg je dit
[ afbeelding ]
walgelijk hoe fok over me denkt
jarig en vulgairquote:
Ik ben geliefd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef Lakitu het volgende:
lol ik zocht mezelf op zoeken.fok krijg je dit
[ afbeelding ]
walgelijk hoe fok over me denkt
gek he als je om de drie dagen een nieuw account aanmaakt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik ben unknown. Helemaal niets.
hahah dat is echt gewoon een samenvatting van wie lamon isquote:
Zoals ik gisteren al aangaf. Ik kijk mysterieus. Over mij valt niets te denken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gek he als je om de drie dagen een nieuw account aanmaakt.
die kat van lamonquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hahah dat is echt gewoon een samenvatting van wie lamon is
Ik moest lachen om Lamon gaat mij doodschieten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hahah dat is echt gewoon een samenvatting van wie lamon is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |