Ik luister alleen kwaliteit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef Otis2.0 het volgende:
lol dat nummer hello niet kennen. Hoe dan.
wie de fuck is gridquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij gewoon een echte nieuwe. Net zoals Grid.
niet stoer praten, ik doe het zo nog een keer hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:23 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Klopt, een gebroken neus die gezet moet worden.
Die maar een keertje sparren tegen degene in de witte broek. Heb je hetzelfdequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
niet stoer praten, ik doe het zo nog een keer hoor
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:26 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Die maar een keertje sparren tegen degene in de witte broek. Heb je hetzelfde.
Ja, haal het vinkje weg bij automatisch aanmelden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef Lakitu het volgende:
weet iemand hoe je dat tegenhoudt dat je zo aangemeld wordt als je op hotmail.com zit?
Gewoon afmelden 1x. Volgende keer meldt ie dan niet aan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef Lakitu het volgende:
weet iemand hoe je dat tegenhoudt dat je zo aangemeld wordt als je op hotmail.com zit?
haha daar moest ik ook al om lachen in dat topicquote:
ik ging stuk vriend. opgeslagen :$quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha daar moest ik ook al om lachen in dat topic
waar staat datquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja, haal het vinkje weg bij automatisch aanmelden.
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Gewoon afmelden 1x. Volgende keer meldt ie dan niet aan.
JEREMIH?!?!quote:
en je weet hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |