quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:16 schreef Salatrel het volgende:
HAHAHAHAHAHA JA WANT VROUWEN HEBBEN TOCH MAAR 2 ACTIEVE HERSESNCELLEN NODIG HE 1 VOOR ADEMEN EN 1 VOOR HET HUISHOUDEN!!!!!11111
Nee, klootzak.quote:
misschien zijn er wel MBO schoolverlaatsters aan het werkquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:27 schreef Chriz2k het volgende:
Ik moet eigenlijk eventjes naar de supermarkt, maar ik wil niet omdat er overdag alleen pittige vrouwtjes als caissières zijn.
Oké, op hoop van zegen dan maar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien zijn er wel MBO schoolverlaatsters aan het werk
True, maar momenteel ben ik te druk met regurgiterenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nodig weer eens worden gespankt.
quote:
quote:
gore tering herriequote:
bobby tijdens sex dat is pas gore tering herrie.. gelukkig komt het niet zo vaak voor dat ik er last van hebquote:
bekquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bobby tijdens sex dat is pas gore tering herrie.. gelukkig komt het niet zo vaak voor dat ik er last van heb
Mijn vriendin maakt meer herrie hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bobby tijdens sex dat is pas gore tering herrie.. gelukkig komt het niet zo vaak voor dat ik er last van heb
noodles met garnalenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:22 schreef Salatrel het volgende:
kkzooi iemand heeft hier ranzige stinknoodles gemaaktheel de verdieping stinkt ernaar
mcsaté?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Salatrel het volgende:
er heeft ook iemand mcdonalds gehaald maar dat is niet wat ik ruik
de beste scquote:
Laten we het mengen met een beetje Bobby/Dqodquote:
Zou je doen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laten we het mengen met een beetje Bobby/Dqod
Wat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef Dqod het volgende:
Beter van wel anders regurgiteer ik per direct op deze SC
quote:
Niksquote:
Geregeldquote:
Ik heb geen antwoord.quote:
Regurgitatie is het enige juiste antwoord u_uquote:
Nee, of je zou doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Regurgitatie is het enige juiste antwoord u_u
Ze is doenbaar, maar ik ben een koene vrouwelijke ridder en geef haar aan jouquote:
Altijd valse hoop geven, walgelijk mannetje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien zijn er wel MBO schoolverlaatsters aan het werk
Als cadeautje? Wat lief van jequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze is doenbaar, maar ik ben een koene vrouwelijke ridder en geef haar aan jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |