quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:16 schreef Salatrel het volgende:
HAHAHAHAHAHA JA WANT VROUWEN HEBBEN TOCH MAAR 2 ACTIEVE HERSESNCELLEN NODIG HE 1 VOOR ADEMEN EN 1 VOOR HET HUISHOUDEN!!!!!11111
Nee, klootzak.quote:
misschien zijn er wel MBO schoolverlaatsters aan het werkquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:27 schreef Chriz2k het volgende:
Ik moet eigenlijk eventjes naar de supermarkt, maar ik wil niet omdat er overdag alleen pittige vrouwtjes als caissières zijn.
Oké, op hoop van zegen dan maar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien zijn er wel MBO schoolverlaatsters aan het werk
True, maar momenteel ben ik te druk met regurgiterenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nodig weer eens worden gespankt.
quote:
quote:
gore tering herriequote:
bobby tijdens sex dat is pas gore tering herrie.. gelukkig komt het niet zo vaak voor dat ik er last van hebquote:
bekquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bobby tijdens sex dat is pas gore tering herrie.. gelukkig komt het niet zo vaak voor dat ik er last van heb
Mijn vriendin maakt meer herrie hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bobby tijdens sex dat is pas gore tering herrie.. gelukkig komt het niet zo vaak voor dat ik er last van heb
noodles met garnalenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:22 schreef Salatrel het volgende:
kkzooi iemand heeft hier ranzige stinknoodles gemaaktheel de verdieping stinkt ernaar
mcsaté?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Salatrel het volgende:
er heeft ook iemand mcdonalds gehaald maar dat is niet wat ik ruik
de beste scquote:
Laten we het mengen met een beetje Bobby/Dqodquote:
Zou je doen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laten we het mengen met een beetje Bobby/Dqod
Wat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef Dqod het volgende:
Beter van wel anders regurgiteer ik per direct op deze SC
quote:
Niksquote:
Geregeldquote:
Ik heb geen antwoord.quote:
Regurgitatie is het enige juiste antwoord u_uquote:
Nee, of je zou doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Regurgitatie is het enige juiste antwoord u_u
Ze is doenbaar, maar ik ben een koene vrouwelijke ridder en geef haar aan jouquote:
Altijd valse hoop geven, walgelijk mannetje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien zijn er wel MBO schoolverlaatsters aan het werk
Als cadeautje? Wat lief van jequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze is doenbaar, maar ik ben een koene vrouwelijke ridder en geef haar aan jou
ik ben nu eenmaal een glas is halfvol typequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Altijd valse hoop geven, walgelijk mannetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjoahhhhhquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:51 schreef Salatrel het volgende:
ik bedoel natuurlijk vrouwensigaretten
Dat jullie nu pas doorhebben dat ik eigenlijk een gleufdier ben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef Salatrel het volgende:
Davidoff zijn toch wijvensigaretten? heb daar nog nooit een man mee gezien
Pics van je jetsers or GTFOquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:56 schreef Brioni het volgende:
[..]
Dat jullie nu pas doorhebben dat ik eigenlijk een gleufdier ben.
Ik PM ze wel.quote:
Ik zal dan maar niet vragen om pics van je gleufquote:
Davidoff?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Brioni het volgende:
Geef eens een stijlvolle naam voor een nieuw account.
johnisagoodmanquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Brioni het volgende:
Tozzzzzz wollah wollahquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef Brioni het volgende:
[..]
Had ik al voor gekeken, bestaat al.
Nicequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
johnisagoodman
in de trant van Lamon usernames
xiejevaaginaquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Brioni het volgende:
Kom je haten op negerts danquote:
Niet spotten met mijn vriendin.quote:
There therequote:
Hallo wandelende persoonlijkheidsstoornis.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef Strandrove het volgende:
Heet mij welkom, alsjeblieft. Alvast bedankt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef Strandrove het volgende:
Heet mij welkom, alsjeblieft. Alvast bedankt.
quote:
Ik zou hetzelfde voor alle schizofrenen moeten doen als deze meneer voor alle autisten doet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hallo wandelende persoonlijkheidsstoornis.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
kom op dan ik klap sow je kutje blauw
Dubbelfrisquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef Chriz2k het volgende:
Fotoboek van xSummergirlx
Ricko, zou je?
Kom je haten op gleufjes danquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
kom op dan ik klap sow je kutje blauw
Je bent er wel op vooruit gegaanquote:
Iets met labrador u_uquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:20 schreef Salatrel het volgende:
mijn tieten zijn minstens net zo groot
Xray pic op die hoofdfoto gaarne.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef Chriz2k het volgende:
Fotoboek van xSummergirlx
Ricko, zou je?
Kom dan ga we vechtequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:26 schreef wise het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/
fight fight
Lijkt me wel lachen als dit ook in Nederland gebeurt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:26 schreef wise het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/
fight fight
Ik moest slechts niezen, pardonquote:
Geen snotjes hoor, alleen luchtquote:
Iedereen met een honkbalknuppel de straat opquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen als dit ook in Nederland gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |