Ik niet, maar dat komt omdat ik Spaans geil vindquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind haar veel geiler in het Engels.
ZEAUMAARquote:
* Chriz2k noteert: Dqod dronken voeren en Spaanse woordjes in haar oor fluisteren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat komt omdat ik Spaans geil vind
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
* Chriz2k noteert: Dqod dronken voeren en Spaanse woordjes in haar oor fluisteren.
Dat dronken voeren is dan niet meer nodig denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
* Chriz2k noteert: Dqod dronken voeren en Spaanse woordjes in haar oor fluisteren.
Het enige wat ie dan nog hoeft te doen is zorgen dat ie een gleuf heeftquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat dronken voeren is dan niet meer nodig denk ik.
Beetje naïef om te denken dat vrouwen mij willen zonder te hebben gedronken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat dronken voeren is dan niet meer nodig denk ik.
maaaaaaarrrrrrrquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Beetje naïef om te denken dat vrouwen mij willen zonder te hebben gedronken.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het enige wat ie dan nog hoeft te doen is zorgen dat ie een gleuf heeft![]()
![]()
Heb je penisnijd ofzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het enige wat ie dan nog hoeft te doen is zorgen dat ie een gleuf heeft![]()
![]()
Ja, straks is die van jou groter dan de mijnequote:
Mijn ex vindt jou anders kkgeil.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Beetje naïef om te denken dat vrouwen mij willen zonder te hebben gedronken.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:29 schreef Salatrel het volgende:
nou Dqod... doe eens reageren op de vraag van Chriz
Diarree op je hoofdquote:
Ik zou een geweer kopen nu als ik daar zou wonen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:33 schreef reetveter het volgende:
Aardig wat dooien gevallen in die clash in Egypte vandaag hoor ik. Een matpartij van 100.000 aanhangers tegen 50.000 demonstranten
OH NOU DAAR HEBBEN WE WAT AAN DAN EH?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar heb ik wel eens een filmpje van gezien.... niet met mijzelf daarin hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik zou in ieder geval als buitenlander daar niet gaan lopenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:35 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik zou een geweer kopen nu als ik daar zou wonen.
wigger u_uquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef Salatrel het volgende:
hoe hollands is het om tot 18:00 te wachten voordat ik naar de zonnebank ga omdat het dan gratis parkeren is?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
OH NOU DAAR HEBBEN WE WAT AAN DAN EH?gewoon een man die op zn knieën zit een een vrouw die licht voorover gebukt het zo in zn gezicht schietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet wat als je geen fatsoenlijk toilet hebtquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon een man die op zn knieën zit een een vrouw die licht voorover gebukt het zo in zn gezicht schiet
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
mond open, ogen dichtquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet wat als je geen fatsoenlijk toilet hebt
Ik heb iets gemist denk ik, want journalisten werden eerst nog beschermd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval als buitenlander daar niet gaan lopen. Zie je er niet Egyptisch uit dan word je als journalist gezien
. En dan kan je het ook shaken.
En slikken maarquote:
Vandaag zijn ze massaal op de vuist gegaan. Journalisten van CNN en Al Jazeera waren aangevallen door aanhangers van de president die vandaag het plein hebben bestormd. Was zelfs al een demonstrant gelynched door aanhangers van de presidentquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist denk ik, want journalisten werden eerst nog beschermd.
How about noquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:41 schreef reetveter het volgende:
Dqod en sala, msn niks voor jullie?
Ik denk dat ik Nederland 1 maar eens ga kijken ondertussen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vandaag zijn ze massaal op de vuist gegaan. Journalisten van CNN en Al Jazeera waren aangevallen door aanhangers van de president die vandaag het plein hebben bestormd. Was zelfs al een demonstrant gelynched door aanhangers van de president.
Volg ik niet echt. Volg ze meer op twitter en lees die berichten op sites.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Nederland 1 maar eens ga kijken ondertussen.
Dat tweede punt van die samenvattingquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:44 schreef Dqod het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-mubarak/#more-32645
Interesting
Die had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dat tweede punt van die samenvatting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |