He got no balls dude.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:57 schreef Diconnected het volgende:
Echt ik snap echt niet waarom Ronnie Sammi nog een kans geeft.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die ogen van Pauly vond ik leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
link staat op de vorige paginaquote:Op maandag 31 januari 2011 15:58 schreef Eindhoven84 het volgende:
Waar kan ik dit bekijken op internet?
www.ch131.com ligt eruit?
Drunken Ronnie is geniaalquote:
Tyquote:
wat een bazenpostquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef CNN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Rebel dat je bent!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:42 schreef -Willempie- het volgende:
Ik weiger op die youtubelinkjes te klikken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
De nieuwe episode kijken terwijl je lekker zit te ontbijten..............Slecht plan....
Ze tellen de afleveringen door. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef Toempf het volgende:
Iemand die mij kan vertellen waarom het onder seizoen 2 op internet staat, en niet gewoon s03e06? De vorige aflevering had dat ook al.
Op die manier staan ze - in tegenstelling tot wat eerder was aangekondigd - ook op de website van mtv, iig één releasegroup heeft dit om die reden overgenomen sinds de vorige episode.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef Toempf het volgende:
Iemand die mij kan vertellen waarom het onder seizoen 2 op internet staat, en niet gewoon s03e06? De vorige aflevering had dat ook al.
we kunnen wel bets maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef rooneyelst het volgende:
volgende aflevering gaan ronnie en sam weer bij elkaar komen en zo kan het nog wel 25 seizoenen door gaan...damn kick die 2 eruit en zoek leukere mensen
Sam moet er gewoon uit. Single Ronnie is geniaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef rooneyelst het volgende:
volgende aflevering gaan ronnie en sam weer bij elkaar komen en zo kan het nog wel 25 seizoenen door gaan...damn kick die 2 eruit en zoek leukere mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |