je mag mij wel ergens mee helpen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooored
NOTHING THRILLS US ANYMORE, NO ONE KILLS US ANYMORE, LIFE IS SUCH A CHORE WHEN IT'S BOOOORINGquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooored
Die had ik op de basisschool.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:48 schreef Mozy het volgende:
Nu weet ik het zeker, ik moet timberlands scoren
Maar bij mij staan ze dus wel modieus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:58 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Lekker warm, maar het staat niet snel fatsoenlijk bij iets vind ik.
Ik kwam nooit verder dan een donkere broek en een wit shirt met die schoenenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar bij mij staan ze dus wel modieus.
Nee, vind ik niks. Ik ben meer een sneakerboy.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik heb nu deze, beter?
[ afbeelding ]
Haje ze bij de plaatselijke zwever vandaan? Ik heb namelijk mooiere gezien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik heb nu deze, beter?
[ afbeelding ]
DITquote:
Gewoon van G-Star, maar dan lichtbruin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haje ze bij de plaatselijke zwever vandaan? Ik heb namelijk mooiere gezien.
Dit soort?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, vind ik niks. Ik ben meer een sneakerboy.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Gewoon van G-Star, maar dan lichtbruin.
[..]
Dit soort?
[ afbeelding ]
Die was voor je 'sneaker'.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:19 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel, dus ik ga niet precies zo'n plaatje zoeken. Waste of time.
Ik heb ook nog zomerse Nike Dunk High hier staan. In de winter niet te dragen.quote:
Staan mooi als je die tong los laat hangen. Ja, op dit plaatje zien ze eruit als communieschoenen.quote:
Ik vind ze lelijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:22 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zomerse Nike Dunk High hier staan. In de winter niet te dragen.
[..]
Staan mooi als je die tong los laat hangen. Ja, op dit plaatje zien ze eruit als communieschoenen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Asfyxia het volgende:
Ik ben nogal een ranzige vetzak (120+ kilo), maar heb eigenlijk nooit moeite om slanke vriendinnen te krijgen.
Ik heb er weleens naar gevraagd, waarom ze mij hebben uitgekozen en niet de één of andere gespierde sunnyboy. Echt een duidelijk antwoord krijg ik niet, maar volgens mij vinden ze het gewoon wel kinky om door zo'n vieze vetklep te worden uitgewoond.
quote:
Dat zijn de hoogste NewRocks die ik ooit heb gezienquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:16 schreef moomoo het volgende:
een echte man heeft zulke
[ afbeelding ]
jij dus nietquote:
haha kk waarom moest ik weer lachenquote:
trollquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef Lakitu het volgende:
lol ik zocht mezelf op zoeken.fok krijg je dit
[ afbeelding ]
walgelijk hoe fok over me denkt
jarig en vulgairquote:
Ik ben geliefd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef Lakitu het volgende:
lol ik zocht mezelf op zoeken.fok krijg je dit
[ afbeelding ]
walgelijk hoe fok over me denkt
gek he als je om de drie dagen een nieuw account aanmaakt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik ben unknown. Helemaal niets.
hahah dat is echt gewoon een samenvatting van wie lamon isquote:
Zoals ik gisteren al aangaf. Ik kijk mysterieus. Over mij valt niets te denken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gek he als je om de drie dagen een nieuw account aanmaakt.
die kat van lamonquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hahah dat is echt gewoon een samenvatting van wie lamon is
Ik moest lachen om Lamon gaat mij doodschieten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hahah dat is echt gewoon een samenvatting van wie lamon is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |