Als je opzoek gaat naar een partner spelen er natuurlijk nog vele andere zaken mee die belangerijker zijn dan dat leuke lichaam, dat lijkt me vrij logisch.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk zien deze lijven er prima uit, maar er op geilen of belangrijk vinden? Nee dat heb ik niet zo.
Waarom zou je 'absolute voorkeur' niet iets anders dan gespierd kunnen zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:16 schreef erodome het volgende:
Maar ik vind het vaag hoe mensen draaien om hun absolute voorkeur, gewoon alleen om naar te kijken, want niemand die kijkt naar een of andere lelijke gast en dan jummy denkt, hoewel misschien die lelijke gast na wat kennismaking de ideale partner blijkt te zijn en ook daarvoor gewaardeerd wordt.
Ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarom zou je 'absolute voorkeur' niet iets anders dan gespierd kunnen zijn?
Ik vind de onderste een mooi lijf. Maar om de opmerking van een ander te beantwoorden: geil zijn zit ´m niet alleen in het lijf, het hoofd, de uitstraling, geur en zelfs situatie werken ook mee.quote:
Hahaha die reactie! Heerlijk!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee.. ik vind het niet mooi.. te gepompt.. Check die vreselijke bobbels tussen zijn schouders en nek/hals dan. Monikkapsspieren geloof ik. Wat een narigheid.
Oh ja dat kan hoor, ik zei dan ook niet gespierd in dat stukje, maar lekker tegenover lelijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarom zou je 'absolute voorkeur' niet iets anders dan gespierd kunnen zijn?
Zelfbeeld: bij jou voelen ze zich slanker?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Asfyxia het volgende:
Ik ben nogal een ranzige vetzak (120+ kilo), maar heb eigenlijk nooit moeite om slanke vriendinnen te krijgen.
Ik heb er weleens naar gevraagd, waarom ze mij hebben uitgekozen en niet de één of andere gespierde sunnyboy. Echt een duidelijk antwoord krijg ik niet, maar volgens mij vinden ze het gewoon wel kinky om door zo'n vieze vetklep te worden uitgewoond.
Ik niet hoor...niet meer op mijn leeftijd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Oh ja dat kan hoor, ik zei dan ook niet gespierd in dat stukje, maar lekker tegenover lelijk.
Ik merk gewoon dat mannen wat makkelijker praten over die absolute voorkeuren dan vrouwen, vrouwen hebben erg de neiging om politiek correct te zijn in deze.
En welke vrouw hier heeft gezegd dat ze het niet erg vindt als dr vriend lelijk is?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef erodome het volgende:
Oh ja dat kan hoor, ik zei dan ook niet gespierd in dat stukje, maar lekker tegenover lelijk.
Ik merk gewoon dat mannen wat makkelijker praten over die absolute voorkeuren dan vrouwen, vrouwen hebben erg de neiging om politiek correct te zijn in deze.
passende username ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Asfyxia het volgende:
Ik ben nogal een ranzige vetzak (120+ kilo), maar heb eigenlijk nooit moeite om slanke vriendinnen te krijgen.
Ik heb er weleens naar gevraagd, waarom ze mij hebben uitgekozen en niet de één of andere gespierde sunnyboy. Echt een duidelijk antwoord krijg ik niet, maar volgens mij vinden ze het gewoon wel kinky om door zo'n vieze vetklep te worden uitgewoond.
Bij niemand boeit dat ideaalbeeld veel, dat is niet oneerlijk zijn, dat is realistisch zijn en verder kijken dan je neus lang is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef CeeZee het volgende:
Ik ben niet politiek correct bezig als ik zeg dat ik geen gespierde man hoef hoor, xD
Dat hoeft van mij gewoon echt niet..
En mannen zijn ook niet altijd eerlijk..
De meeste roepen dan ze een dun blondje met dikke tieten willen, terwijl ze dat toch niet willen omdat ze verliefd worden op een brunette/dikker iemand/iemand met cup A
En dan boeit dat ideaal beeld opeens niks meer
We hebben het toch over fysieke aantrekkelijkheid, niet over of je er voor de rest naar kijkt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Bij niemand boeit dat ideaalbeeld veel, dat is niet oneerlijk zijn, dat is realistisch zijn en verder kijken dan je neus lang is.
Dat je een blondje met dikke tieten het lekkerste vindt om te zien betekend niet dat je daar de rest van je leven mee door wil brengen, daarvoor is gewoon meer nodig dan alleen wat ideale uiterlijke kenmerken.En ideaal betekend ook niet dat de rest gelijk prut is.
Ik had het in mijn idee alleen puur over je zit bv op een terrasje en er loopt een lekkere gozer(gespierd of niet) of een niet zo'n lekkere gozer langs, geen enkele diepgang dus, gewoon kijken en meer niet.
Ik denk dat ze de trapezius bedoelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:47 schreef Spartacus911 het volgende:
ging die discussie nu om echt nekspieren die lelijk zijn of trapezius?
Ik vind het wel mooi, maar wel met mate dan he.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef Spartacus911 het volgende:
ja ik ken ook weinig vrouwen die dit mooi vinden, ook 1 van de eerste dingen die mijn vriendin zei tegen me nadat we het over krachttraining hadden dat ik niet moest overdrijven
En dan nu de vraag, vrouwen, hoe zien jullie Brad Pitt liever:quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef Neurodrive het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat zoiets wel in de smaak valt bij vrouwen?
Die gast heeft in mijn ogen gewoon een ideaal lichaam.
quote:
Tsja, meningen verschillen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Dipkip het volgende:
Ashton ziet er altijd uit alsof zijn zak nog van nature kaal is.
Ik bedoel alleen dat ik niet ga proberen om jou mijn mening op te dringenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja anders had dit topic niet veel zin he
Oh zo! Ik dacht dat je hem gewoon als voorbeeld gaf qua lichaam, terwijl ik het over zn babyface had. Ik heb geen idee wat voor lichaam hij heeft dus daar heb ik geen mening over. Maar ik vind bijna al die hollywoodsterren te tanig of te tietspierig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:53 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik bedoel alleen dat ik niet ga proberen om jou mijn mening op te dringen
ik vind hem wel okquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh zo! Ik dacht dat je hem gewoon als voorbeeld gaf qua lichaam, terwijl ik het over zn babyface had. Ik heb geen idee wat voor lichaam hij heeft dus daar heb ik geen mening over. Maar ik vind bijna al die hollywoodsterren te tanig of te tietspierig.
Oh ja best te doen als je dat bange konijnekoppie wegdenktquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef pasopikbijt het volgende:
ik vind hem wel ok
[ afbeelding ]
Precies dat...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef Rotzak84 het volgende:
Ach, als een man sterk genoeg is om zijn vrouw met een wel gemikte stoot kan neerslaan, dan is het toch prima![]()
Maar even serieus, ik als man zijnde werk graag aan mijn lichaam, niet voor anderen maar voor mijzelf. Ik hou er niet van om niet fit te zijn, om als een zak zout op de bank te zitten, trainen is voor mijn ontspanning en de effecten daarvan zijn mooi meegenomen. Als ik naar vrouwen kijk, kijk ik ook naar de uitstraling, daarna naar het lichaam. Ik hou juist niet van afgetrainde vrouwen, ik wil graag wat om handen hebben. Dus het geldt niet alleen voor vrouwen.
Oftewel te jongensachtig?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Dipkip het volgende:
Ashton ziet er altijd uit alsof zijn zak nog van nature kaal is.
Who is he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik zie Brad Pitt liever helemaal niet als dat de twee keuzes zijn. Op het eerste plaatje is zn lichaam eng, te gespierd, met die vieze lijn bij zn heup, bah. Op de tweede vind ik m eng dun en dat háár, bleh.
Als ik dan toch iets duns met spieren moet uitkiezen doe me dan deze maar:
[ afbeelding ]
Hoewel ik hem dan toch nog erg smal vind, de bovenarmen vooral.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik zie Brad Pitt liever helemaal niet als dat de twee keuzes zijn. Op het eerste plaatje is zn lichaam eng, te gespierd, met die vieze lijn bij zn heup, bah. Op de tweede vind ik m eng dun en dat háár, bleh.
Als ik dan toch iets duns met spieren moet uitkiezen doe me dan deze maar:
[ afbeelding ]
Hoewel ik hem dan toch nog erg smal vind, de bovenarmen vooral.
Afgetraind vind ik vreselijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef Rotzak84 het volgende:
Ach, als een man sterk genoeg is om zijn vrouw met een wel gemikte stoot kan neerslaan, dan is het toch prima![]()
Maar even serieus, ik als man zijnde werk graag aan mijn lichaam, niet voor anderen maar voor mijzelf. Ik hou er niet van om niet fit te zijn, om als een zak zout op de bank te zitten, trainen is voor mijn ontspanning en de effecten daarvan zijn mooi meegenomen. Als ik naar vrouwen kijk, kijk ik ook naar de uitstraling, daarna naar het lichaam. Ik hou juist niet van afgetrainde vrouwen, ik wil graag wat om handen hebben. Dus het geldt niet alleen voor vrouwen.
je kan dan beter die 5x pw 2 uur per dag je meisje lekker uitwonen, heb je ook een workout. Jij blij en meisje blijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:30 schreef MrBoeman het volgende:
Zit ik voor niks te trainen 5x p/w en 2/u pdag xd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |