Die stem is geweldig maar ik vind die spieren een beetje engig. Ik vind het vooral zo smerig als ze zo'n vouw hebben waar de heup overgaat in de buik. Dat doet me aan Ken-poppen denken.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:44 schreef Chromophobia. het volgende:
Jason Stathammaar die heeft ook gewoon een geile stem..
Ik vind dat toch een lichaam in verval, de decadentie en self-indulgence spat er vanaf. Ik ben heteroman en ik deel dus bepaalde associaties niet, en ik heb er best oog voor dat sommige mannen gewoon van nature wat dikker zijn, maar ik weet zeker dat hij zich letterlijk wat minder lekker in zijn vel voelt zitten dan als hij wel op een meer atletisch gewicht zit. En dat zal hij ook 'uitstralen'.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zo bedoel je?
[ afbeelding ]
Zeker goed te doen.
Als zo'n man bij je ligt ben je toch te druk met andere dingen bezig?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Danm, dan krijg je gewoon hoofdpijn als je met je hoofd op die harde abs ligt
Mwoh. Dit is dan ook een kerel die beroemd is en die regelmatig wél afgetraind is geweest. Als mijn man net 5 kilo kwijt is straalt ie enorm maar is ie nog steeds te dik (en veel dikker dan die vent op die foto). Hij hoeft niet eerst een BMI van 23 te hebben voor ie ineens uitstraling heeft / lekker in zn vel zit. Wel merk ik natuurlijk verschil bij hem als ie boven een bepaald gewicht zit of er onder. Dat op dik vallen van mij gaat ook niet door tot in het oneindige en je lekker voelen bij je extra kilo's heeft ook zn grenzen. Maar hij hoeft niet atletisch te zijn om zich goed te voelen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind dat toch een lichaam in verval, de decadentie en self-indulgence spat er vanaf. Ik ben heteroman en ik deel dus bepaalde associaties niet, en ik heb er best oog voor dat sommige mannen gewoon van nature wat dikker zijn, maar ik weet zeker dat hij zich letterlijk wat minder lekker in zijn vel voelt zitten dan als hij wel op een meer atletisch gewicht zit. En dat zal hij ook 'uitstralen'.
Dat verschilt ook per persoon en dat respecteer ik ook. Ik snap ook heel goed weerzin tegen de behaagzieke uitsloverij van in de sportschool zorgvuldig geboetseerde sixpackjes, als vrouwen iets onaantrekkelijk kunnen vinden dan is het wel een man die te hard zijn best doet om mooi te zijn. Alleen juist in die foto zie ik een verval waar die man zelf ook niet blij mee zal zijn, en dat dan dus ook wel zal uitstralen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mwoh. Dit is dan ook een kerel die beroemd is en die regelmatig wél afgetraind is geweest. Als mijn man net 5 kilo kwijt is straalt ie enorm maar is ie nog steeds te dik (en veel dikker dan die vent op die foto). Hij hoeft niet eerst een BMI van 23 te hebben voor ie ineens uitstraling heeft / lekker in zn vel zit. Wel merk ik natuurlijk verschil bij hem als ie boven een bepaald gewicht zit of er onder. Dat op dik vallen van mij gaat ook niet door tot in het oneindige en je lekker voelen bij je extra kilo's heeft ook zn grenzen. Maar hij hoeft niet atletisch te zijn om zich goed te voelen.
dat is ook weer waar, kussentje op zn 6pack en dat probleem is ook weer uit de wereldquote:Op maandag 31 januari 2011 16:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als zo'n man bij je ligt ben je toch te druk met andere dingen bezig?
Liggend is het ook weer niet zo kei- en keihard, spieren zijn dan toch in ontspannen toestand.
klopt, heb een tijd terug gelezen dat ie toen inderdaad in een mindere periode zat en zichzelf wat liet verslonzen.. inmiddels is ie ook alweer afgevallen en weer wat gespierderquote:Op maandag 31 januari 2011 16:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind dat toch een lichaam in verval, de decadentie en self-indulgence spat er vanaf. Ik ben heteroman en ik deel dus bepaalde associaties niet, en ik heb er best oog voor dat sommige mannen gewoon van nature wat dikker zijn, maar ik weet zeker dat hij zich letterlijk wat minder lekker in zijn vel voelt zitten dan als hij wel op een meer atletisch gewicht zit. En dat zal hij ook 'uitstralen'.
Het is inderdaad geen charmante foto nee. En inderdaad daar hou ik dus niet van. Ik heb ook wel mannen gedate die erg dol waren op sporten, en daar is niks mis mee. Maar als ze vooral heel dol zijn op hun spieren, dat is een afknapper. Misschien een vervelende eigenschap, maar ik kan niks met een man die een houding heeft van: jij hebt het maar mooi getroffen met mij. Ik heb er liever een die naast me loopt en trots is op mij in plaats van een die in een tanktop voor de spiegel staat te pronken. Ik hoef geen god's gift to womenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat verschilt ook per persoon en dat respecteer ik ook. Ik snap ook heel goed weerzin tegen de behaagzieke uitsloverij van in de sportschool zorgvuldig geboetseerde sixpackjes, als vrouwen iets onaantrekkelijk kunnen vinden dan is het wel een man die te hard zijn best doet om mooi te zijn. Alleen juist in die foto zie ik een verval waar die man zelf ook niet blij mee zal zijn, en dat dan dus ook wel zal uitstralen.
zijn er vrouwen die daar wel op zitten te wachten dan? als iemand er hard voor sport mag ie best trots op de resultaten zijn, of zich er zelfverzekerder door voelen..maar idd niet van wow kijk mij eens even geweldig zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 19:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
maar ik kan niks met een man die een houding heeft van: jij hebt het maar mooi getroffen met mij. Ik heb er liever een die naast me loopt en trots is op mij in plaats van een die in een tanktop voor de spiegel staat te pronken. Ik hoef geen god's gift to women
Ja zulke vrouwen zijn er wel... Vrouwen die hun partner als een trofee zien bestaan zeker. Of die het als zelfvertrouwen zien.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef Chromophobia. het volgende:
zijn er vrouwen die daar wel op zitten te wachten dan? als iemand er hard voor sport mag ie best trots op de resultaten zijn, of zich er zelfverzekerder door voelen..maar idd niet van wow kijk mij eens even geweldig zijnmaar dat vind ik bij vrouwen evengoed onaantrekkelijk trouwens
Dat maakt jij ervanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:56 schreef noksala het volgende:
Spieren zijn opeens ongewenst geworden, waar zijn we toch heen gegaan....
Nee.. ik vind het niet mooi.. te gepompt.. Check die vreselijke bobbels tussen zijn schouders en nek/hals dan. Monikkapsspieren geloof ik. Wat een narigheid.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:42 schreef noksala het volgende:
Dames zeg wat je wilt, maar volgensmij vinden jullie dit gewoon onwijs geil
[ afbeelding ]
Ben zelf redelijk breed en lang en kan je vertellen dat ik vaak van vrouwen te horen krijg dat ze het wel aantrekkelijk vinden, maarja ieder natuurlijk zijn ding, het is echter ook gewoon oerinstinct om meer bescherming te zien bij een lang/breed iemand dan bij een skinny gast.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:56 schreef noksala het volgende:
Spieren zijn opeens ongewenst geworden, waar zijn we toch heen gegaan....
Ja maar als je daar niet op valt ga je over het algemeen niet naar een kerel als jij lopen om te zeggen nou, wat ben jij onaantrekkelijk zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ben zelf redelijk breed en lang en kan je vertellen dat ik vaak van vrouwen te horen krijg dat ze het wel aantrekkelijk vinden
Je zit hier op de sekspijler.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef painlover88 het volgende:
voor mij maakt het niks uit.. gaat het nou echt om de buitenkant?
maar als je nou een relatie neemt met iemand die er wat minder goed uitziet maar de persoons karakter enzo wel bevalt zal de relatie langer stand houden..
Oh ik dacht dat hij ongeveer het perfecte lichaam had. Geen harde 6-pack, maar wel een mooie platten buik. Brede schouders en dikke biceps. Maja ongewenst dus. Dan snap ik niet waarom zoveel mannen/jongens een 6-pack willen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee.. ik vind het niet mooi.. te gepompt.. Check die vreselijke bobbels tussen zijn schouders en nek/hals dan. Monikkapsspieren geloof ik. Wat een narigheid.
Dat is het ideaal beeld dat mannen meekrijgen dat ze er zo uit moeten zienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:42 schreef noksala het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij ongeveer het perfecte lichaam had. Geen harde 6-pack, maar wel een mooie platten buik. Brede schouders en dikke biceps. Maja ongewenst dus. Dan snap ik niet waarom zoveel mannen/jongens een 6-pack willen.
Leer d'r nu maar mee leven, dat WILLEN vrouwen niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:42 schreef noksala het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij ongeveer het perfecte lichaam had. Geen harde 6-pack, maar wel een mooie platten buik. Brede schouders en dikke biceps. Maja ongewenst dus. Dan snap ik niet waarom zoveel mannen/jongens een 6-pack willen.
er zit gewoon een verschil tussen iets moois om naar te kijken en datgene waar je relatie mee wiltquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:48 schreef FokR het volgende:
[..]
Leer d'r nu maar mee leven, dat WILLEN vrouwen niet.
Om dezelfde reden als waarom vrouwen maat XS willen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:42 schreef noksala het volgende:
Dat buikje is oke en ik snap die sixpack manie ook niet en veel vrouwen met mij als ik dit topic zo lees. Maar verder vind ik het lijf van boven te. Ik bedoel: ik zou er niet meteen op geilen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:42 schreef noksala het volgende:
[..]
Jij begint het te begrijpen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:20 schreef JohnSpek het volgende:
Ik merk in het dagelijks leven trouwens dat het echt uitmaakt of je een goed lichaam hebt als een gevolg van je sport, of dat je sport om een goed lichaam te krijgen.
Ik zit op zwemmen en mijn lichaam is dus "oke", als een vrouw aan mij vraagt of ik aan sport doe en ik zeg "Ja, ik zwem" krijg ik vaak te horen "Oh leuk!!"
Soms zeg ik voor de grap "Ik zit op de sportschool" en dan is het van "...oh..."
Euhm nee omdat we dan op het schoonheidsideaal in de media lijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:18 schreef speknek het volgende:
Ik denk dus wel eens dat mannen van spieren houden omdat ze dan meer ronde vormen krijgen, en vrouwen maat xs willen zijn omdat ze dan meer op mannen lijken.
Ik vind die kerel toch wel echt een ideaal lichaam hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:20 schreef speknek het volgende:
Mijn vriendin vindt dat trouwens ook verschrikkelijk, die nekspieren, waardoor je een beetje zo'n stierennek krijgt. Tsja, ik vind dat wel mooi (zoals het bij Daniel Craig is tenminste, als er echt geen nek meer over is, vind ik het ook niet mooi), straalt tenminste echte kracht uit. Zovan, als je ooit onder een bus terecht komt, dan pakt hij die wel op om hem vervolgens honderd meter verder te slingeren.
Ja maar hoe komt dat schoonheidsideaal in de media er? Die gratenkutten bij de catwalks, dat vinden alleen homo's en vrouwen mooi, i.e. mensen die op mannen vallen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Euhm nee omdat we dan op het schoonheidsideaal in de media lijken.
wat plaatjes zijn wel handigquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef FokR het volgende:
Is een gespierd mannenlichaam nu echt een must.
Veel dames geilen daar zo op he.
Maar waarom, en geen sexy lichaam kan dat niet?
Dat vrouwen en homo's iets mooi vinden wil niet zeggen dat het iets mannelijks is. Hello kitty is niet mannelijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:01 schreef speknek het volgende:
Ja maar hoe komt dat schoonheidsideaal in de media er? Die gratenkutten bij de catwalks, dat vinden alleen homo's en vrouwen mooi, i.e. mensen die op mannen vallen.
Behalve dat ik niet gelovig ben, zie ik alle schoonheid een beetje als gods gift to men and women. Ik heb niet de illusie dat een naakt lichaam evenveel effect op vrouwen kan hebben als op mannen, maar elk effect is mooi meegenomen lijkt me.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen charmante foto nee. En inderdaad daar hou ik dus niet van. Ik heb ook wel mannen gedate die erg dol waren op sporten, en daar is niks mis mee. Maar als ze vooral heel dol zijn op hun spieren, dat is een afknapper. Misschien een vervelende eigenschap, maar ik kan niks met een man die een houding heeft van: jij hebt het maar mooi getroffen met mij. Ik heb er liever een die naast me loopt en trots is op mij in plaats van een die in een tanktop voor de spiegel staat te pronken. Ik hoef geen god's gift to women
Dat soort nekspieren zijn dan ook typisch voor behaagzieke sportschooluitslovers, meestal gaan ze samen met zorgvuldig naar een ideaalvoorbeeld geboetseerde borstspiertjes en sixpack etc. Er zijn heel weinig sporten of werkzaamheden waar je dat van krijgt, roeien redelijk, rugby, maar dan hebben we het over de 'fat boys' voor in de scrum en niet over de pretty boys om te rennen, en gewichtheffen denk ik. Maar dan is het altijd nog meer in verhouding. Dat laatste valt bij die Craig nog wel mee, en voor de rest zie hij er ook wel natuurlijk uit, maar het zijn vooral die spieren die bij hem verraden dat hij zich in de sportschool heeft zitten uitsloven. Behalve dat het kunstmatig is, vind ik het ook niet mooi, zeker niet bij verder vrij smalle typjes qua frame. Pakken en overhemden zitten niet goed, schouders moeten vierkant zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:20 schreef speknek het volgende:
Mijn vriendin vindt dat trouwens ook verschrikkelijk, die nekspieren, waardoor je een beetje zo'n stierennek krijgt. Tsja, ik vind dat wel mooi (zoals het bij Daniel Craig is tenminste, als er echt geen nek meer over is, vind ik het ook niet mooi), straalt tenminste echte kracht uit. Zovan, als je ooit onder een bus terecht komt, dan pakt hij die wel op om hem vervolgens honderd meter verder te slingeren.
Ik vind het wel mooi hoor, mits het echt lichaamsbouw is en niet een kwestie van dieet. Net als ik een vrouw die van nature wulps is mooi kan vinden, en niet eentje die gewoon dik is geworden maar eigenlijk slank van bouw is. Maar ik val wel op dat tengere.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja maar hoe komt dat schoonheidsideaal in de media er? Die gratenkutten bij de catwalks, dat vinden alleen homo's en vrouwen mooi, i.e. mensen die op mannen vallen.
Niet van scripts doorlezen in ieder geval. Maar verkijk je niet op het effect van zware lichamelijke arbeid, daar kan geen sportschool tegenop, alleen echte sport.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:02 schreef speknek het volgende:
Nouja niet bizar gespierd, het is wel echt een sportschool lichaam, dat krijg je niet door wat zwaar werk te verrichten.
Ja dat vertekent het beeld wel inderdaad maar dan nog; vrouwen geven eerder een compliment aan een lange, brede man dan dat ze naar een dikke/dunne man gaan en hem complimenteren over zijn lichaam.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja maar als je daar niet op valt ga je over het algemeen niet naar een kerel als jij lopen om te zeggen nou, wat ben jij onaantrekkelijk zegik bedoel tegen mij zeggen ze ook altijd dat ze donker mooier vinden dan blond, maar dr vallen echt wel veel mannen op blond.
Even afgezien van het hoofd: Builtquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:13 schreef Spartacus911 het volgende:
[..]
wat plaatjes zijn wel handig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook opgegeven omdat geen kerel je gelooft als je dat zegt. Bij vrouwen is er nog enig begrip dat sommige mannen op dik vallen (want tieten en kont) maar bij mannen, neuh. Die staren je aan alsof je zegt dat je op minipiemels valtquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:26 schreef JackieBrown het volgende:
Ja dat vertekent het beeld wel inderdaad maar dan nog; vrouwen geven eerder een compliment aan een lange, brede man dan dat ze naar een dikke/dunne man gaan en hem complimenteren over zijn lichaam.
Waarom zo bitter? Niet iedereen die naar de sportschool gaat, wilt meteen een bodybuilder-look. Je kan gewoon een mooie body krijgen door naar de sportschool te gaan, stel je niet zo aan met je "boetseren" en "uitsloven".quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat soort nekspieren zijn dan ook typisch voor behaagzieke sportschooluitslovers, meestal gaan ze samen met zorgvuldig naar een ideaalvoorbeeld geboetseerde borstspiertjes en sixpack etc. Dat laatste valt bij die Craig nog wel mee, en voor de rest zie hij er ook wel natuurlijk uit, maar het zijn vooral die spieren die bij hem verraden dat hij zich in de sportschool heeft zitten uitsloven. Behalve dat het kunstmatig is, vind ik het ook niet mooi, zeker niet bij verder vrij smalle typjes qua frame. Pakken en overhemden zitten niet goed, schouders moeten vierkant zijn.
Ik vind sportschoolspiertjes eigenlijk nooit kracht uitstralen. Het zal wel heel wat lijken poserend voor de spiegel in de sportschool, maar als ik ze op het strand zie lopen dan straalt het vooral veel behaagziekte en lichaamscultuur uit.
Bitter? Ik vind het alleen een beetje sneu, meer niet.quote:
Prima joh, als jij graag een mooie body bij elkaar slooft in de sportschool moet je dat vooral doen. Ik zal er echter niet met bewondering, respect of waardering naar kijken, daarvoor zul je echte spieren moeten krijgen. En de vrouwen houden er ook niet zo van dat je zo je best doet voor hen.quote:Niet iedereen die naar de sportschool gaat, wilt meteen een bodybuilder-look. Je kan gewoon een mooie body krijgen door naar de sportschool te gaan, stel je niet zo aan met je "boetseren" en "uitsloven".
Ach, laat gaan...quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef McNulty het volgende:
Echte spieren? Bestaan er neppe spieren dan?
Natuurlijk zien deze lijven er prima uit, maar er op geilen of belangrijk vinden? Nee dat heb ik niet zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:26 schreef erodome het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vind ik dus gewoon erg lekker en alhoewel die van mij een welvaartsbuikje heeft inmiddels en ik hem niet wil inruilen voor wat anders mag ik hier graag naar kijken of het bed mee delen
Zo'n lichaam maakt wel dat ik mijn kleine vetrolletjes wel even vergeet
Als je opzoek gaat naar een partner spelen er natuurlijk nog vele andere zaken mee die belangerijker zijn dan dat leuke lichaam, dat lijkt me vrij logisch.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk zien deze lijven er prima uit, maar er op geilen of belangrijk vinden? Nee dat heb ik niet zo.
Waarom zou je 'absolute voorkeur' niet iets anders dan gespierd kunnen zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:16 schreef erodome het volgende:
Maar ik vind het vaag hoe mensen draaien om hun absolute voorkeur, gewoon alleen om naar te kijken, want niemand die kijkt naar een of andere lelijke gast en dan jummy denkt, hoewel misschien die lelijke gast na wat kennismaking de ideale partner blijkt te zijn en ook daarvoor gewaardeerd wordt.
Ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarom zou je 'absolute voorkeur' niet iets anders dan gespierd kunnen zijn?
Ik vind de onderste een mooi lijf. Maar om de opmerking van een ander te beantwoorden: geil zijn zit ´m niet alleen in het lijf, het hoofd, de uitstraling, geur en zelfs situatie werken ook mee.quote:
Hahaha die reactie! Heerlijk!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee.. ik vind het niet mooi.. te gepompt.. Check die vreselijke bobbels tussen zijn schouders en nek/hals dan. Monikkapsspieren geloof ik. Wat een narigheid.
Oh ja dat kan hoor, ik zei dan ook niet gespierd in dat stukje, maar lekker tegenover lelijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarom zou je 'absolute voorkeur' niet iets anders dan gespierd kunnen zijn?
Zelfbeeld: bij jou voelen ze zich slanker?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Asfyxia het volgende:
Ik ben nogal een ranzige vetzak (120+ kilo), maar heb eigenlijk nooit moeite om slanke vriendinnen te krijgen.
Ik heb er weleens naar gevraagd, waarom ze mij hebben uitgekozen en niet de één of andere gespierde sunnyboy. Echt een duidelijk antwoord krijg ik niet, maar volgens mij vinden ze het gewoon wel kinky om door zo'n vieze vetklep te worden uitgewoond.
Ik niet hoor...niet meer op mijn leeftijd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Oh ja dat kan hoor, ik zei dan ook niet gespierd in dat stukje, maar lekker tegenover lelijk.
Ik merk gewoon dat mannen wat makkelijker praten over die absolute voorkeuren dan vrouwen, vrouwen hebben erg de neiging om politiek correct te zijn in deze.
En welke vrouw hier heeft gezegd dat ze het niet erg vindt als dr vriend lelijk is?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef erodome het volgende:
Oh ja dat kan hoor, ik zei dan ook niet gespierd in dat stukje, maar lekker tegenover lelijk.
Ik merk gewoon dat mannen wat makkelijker praten over die absolute voorkeuren dan vrouwen, vrouwen hebben erg de neiging om politiek correct te zijn in deze.
passende username ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Asfyxia het volgende:
Ik ben nogal een ranzige vetzak (120+ kilo), maar heb eigenlijk nooit moeite om slanke vriendinnen te krijgen.
Ik heb er weleens naar gevraagd, waarom ze mij hebben uitgekozen en niet de één of andere gespierde sunnyboy. Echt een duidelijk antwoord krijg ik niet, maar volgens mij vinden ze het gewoon wel kinky om door zo'n vieze vetklep te worden uitgewoond.
Bij niemand boeit dat ideaalbeeld veel, dat is niet oneerlijk zijn, dat is realistisch zijn en verder kijken dan je neus lang is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef CeeZee het volgende:
Ik ben niet politiek correct bezig als ik zeg dat ik geen gespierde man hoef hoor, xD
Dat hoeft van mij gewoon echt niet..
En mannen zijn ook niet altijd eerlijk..
De meeste roepen dan ze een dun blondje met dikke tieten willen, terwijl ze dat toch niet willen omdat ze verliefd worden op een brunette/dikker iemand/iemand met cup A
En dan boeit dat ideaal beeld opeens niks meer
We hebben het toch over fysieke aantrekkelijkheid, niet over of je er voor de rest naar kijkt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Bij niemand boeit dat ideaalbeeld veel, dat is niet oneerlijk zijn, dat is realistisch zijn en verder kijken dan je neus lang is.
Dat je een blondje met dikke tieten het lekkerste vindt om te zien betekend niet dat je daar de rest van je leven mee door wil brengen, daarvoor is gewoon meer nodig dan alleen wat ideale uiterlijke kenmerken.En ideaal betekend ook niet dat de rest gelijk prut is.
Ik had het in mijn idee alleen puur over je zit bv op een terrasje en er loopt een lekkere gozer(gespierd of niet) of een niet zo'n lekkere gozer langs, geen enkele diepgang dus, gewoon kijken en meer niet.
Ik denk dat ze de trapezius bedoelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:47 schreef Spartacus911 het volgende:
ging die discussie nu om echt nekspieren die lelijk zijn of trapezius?
Ik vind het wel mooi, maar wel met mate dan he.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef Spartacus911 het volgende:
ja ik ken ook weinig vrouwen die dit mooi vinden, ook 1 van de eerste dingen die mijn vriendin zei tegen me nadat we het over krachttraining hadden dat ik niet moest overdrijven
En dan nu de vraag, vrouwen, hoe zien jullie Brad Pitt liever:quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef Neurodrive het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat zoiets wel in de smaak valt bij vrouwen?
Die gast heeft in mijn ogen gewoon een ideaal lichaam.
quote:
Tsja, meningen verschillen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Dipkip het volgende:
Ashton ziet er altijd uit alsof zijn zak nog van nature kaal is.
Ik bedoel alleen dat ik niet ga proberen om jou mijn mening op te dringenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja anders had dit topic niet veel zin he
Oh zo! Ik dacht dat je hem gewoon als voorbeeld gaf qua lichaam, terwijl ik het over zn babyface had. Ik heb geen idee wat voor lichaam hij heeft dus daar heb ik geen mening over. Maar ik vind bijna al die hollywoodsterren te tanig of te tietspierig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:53 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik bedoel alleen dat ik niet ga proberen om jou mijn mening op te dringen
ik vind hem wel okquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh zo! Ik dacht dat je hem gewoon als voorbeeld gaf qua lichaam, terwijl ik het over zn babyface had. Ik heb geen idee wat voor lichaam hij heeft dus daar heb ik geen mening over. Maar ik vind bijna al die hollywoodsterren te tanig of te tietspierig.
Oh ja best te doen als je dat bange konijnekoppie wegdenktquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef pasopikbijt het volgende:
ik vind hem wel ok
[ afbeelding ]
Precies dat...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef Rotzak84 het volgende:
Ach, als een man sterk genoeg is om zijn vrouw met een wel gemikte stoot kan neerslaan, dan is het toch prima![]()
Maar even serieus, ik als man zijnde werk graag aan mijn lichaam, niet voor anderen maar voor mijzelf. Ik hou er niet van om niet fit te zijn, om als een zak zout op de bank te zitten, trainen is voor mijn ontspanning en de effecten daarvan zijn mooi meegenomen. Als ik naar vrouwen kijk, kijk ik ook naar de uitstraling, daarna naar het lichaam. Ik hou juist niet van afgetrainde vrouwen, ik wil graag wat om handen hebben. Dus het geldt niet alleen voor vrouwen.
Oftewel te jongensachtig?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Dipkip het volgende:
Ashton ziet er altijd uit alsof zijn zak nog van nature kaal is.
Who is he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik zie Brad Pitt liever helemaal niet als dat de twee keuzes zijn. Op het eerste plaatje is zn lichaam eng, te gespierd, met die vieze lijn bij zn heup, bah. Op de tweede vind ik m eng dun en dat háár, bleh.
Als ik dan toch iets duns met spieren moet uitkiezen doe me dan deze maar:
[ afbeelding ]
Hoewel ik hem dan toch nog erg smal vind, de bovenarmen vooral.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik zie Brad Pitt liever helemaal niet als dat de twee keuzes zijn. Op het eerste plaatje is zn lichaam eng, te gespierd, met die vieze lijn bij zn heup, bah. Op de tweede vind ik m eng dun en dat háár, bleh.
Als ik dan toch iets duns met spieren moet uitkiezen doe me dan deze maar:
[ afbeelding ]
Hoewel ik hem dan toch nog erg smal vind, de bovenarmen vooral.
Afgetraind vind ik vreselijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef Rotzak84 het volgende:
Ach, als een man sterk genoeg is om zijn vrouw met een wel gemikte stoot kan neerslaan, dan is het toch prima![]()
Maar even serieus, ik als man zijnde werk graag aan mijn lichaam, niet voor anderen maar voor mijzelf. Ik hou er niet van om niet fit te zijn, om als een zak zout op de bank te zitten, trainen is voor mijn ontspanning en de effecten daarvan zijn mooi meegenomen. Als ik naar vrouwen kijk, kijk ik ook naar de uitstraling, daarna naar het lichaam. Ik hou juist niet van afgetrainde vrouwen, ik wil graag wat om handen hebben. Dus het geldt niet alleen voor vrouwen.
je kan dan beter die 5x pw 2 uur per dag je meisje lekker uitwonen, heb je ook een workout. Jij blij en meisje blijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:30 schreef MrBoeman het volgende:
Zit ik voor niks te trainen 5x p/w en 2/u pdag xd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |