Geef eens een voorbeeld dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:57 schreef FokR het volgende:
Is het ook niet vaak, fat wife / skinny guy?
Oftewel, soort zoekt soort.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:14 schreef noksala het volgende:
Luie mensen nemen ook met luie mensen. Of je als man nou te lui bent om te trainen, of als vrouw te lui bent om gezond te leven.
Heb zo geen voorbeeld, maar vaak zie je dat bij programma's.quote:
Bedoel je échte stellen want ik kan me geen comedy oid bedenken waarbij dat opgaat. Bijv. bij Roseanne zijn ze alletwee dik. Dikke vrouw knappe man zie ik nooit. Terwijl er nu op een gemiddelde doordeweekse avond al 3 series op zijn met knappe vrouw dikke sullige man.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:18 schreef FokR het volgende:
Heb zo geen voorbeeld, maar vaak zie je dat bij programma's.
Dikke vrouw, ielig mannetje.
Lijkt me sterk, aangezien er meer mannen met overgewicht zijn dan vrouwen met overgewicht. Logischerwijs komt fat guy skinny wife dus vaker voor dan andersomquote:
Lijkt me net zo goed onzin bij een normaal functionerende man.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:26 schreef purplerose het volgende:
zodra we erachter komen dat dat lekkere lijf het enige is dat ie heeft zijn vrouwen ook weer gauw weg, unlike de mannen die bij de blonde dikke tieten chick blijft
Omdat men door blijft zagen ten aanzien van het idee dat iedere vrouw een gespierde kerel wil. Dat is natuurlijk niet zo. Net zo goed als dat niet iedere man een strakke vrouw wil.quote:
Nee, zo zwart/wit werkt het ook nietquote:Op maandag 31 januari 2011 09:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat men door blijft zagen ten aanzien van het idee dat iedere vrouw een gespierde kerel wil. Dat is natuurlijk niet zo. Net zo goed als dat niet iedere man een strakke vrouw wil.
Die mannen zijn er?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:14 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Lijkt me net zo goed onzin bij een normaal functionerende man.
Gelukkig niet.quote:
This is Spartaaaaaaaaquote:Op maandag 31 januari 2011 12:13 schreef Chromophobia. het volgende:
Ik hou van grote armen, een mooie rug en flinke beenspieren..schouders hoeven niet zo heel breed te zijn, als ze maar mooi rond van vorm zijn ipv heel hoekig. Van de sixpacks ben ik niet zo, alles tussen een beetje gespierde buik en een klein buikje is do-able.
Perfect voorbeeld is Gerard Butler: heerlijke armen en benen en altijd een klein beetje borstspieren..zelfs in zn "chubby" periode met een buikje en minder grote armen is ie gewoon nog goed.
Maar nog belangrijker dan het lichaam vind ik algemene uitstraling, een sexy glimlach en twinkelende ogen die je stout aankijken.
Zo bedoel je?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:13 schreef Chromophobia. het volgende:
Perfect voorbeeld is Gerard Butler: heerlijke armen en benen en altijd een klein beetje borstspieren..zelfs in zn "chubby" periode met een buikje en minder grote armen is ie gewoon nog goed.
Is wel een leuke man inderdaad, maar als ik moest kiezen...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zo bedoel je?
[ afbeelding ]
Zeker goed te doen.
Wie is da?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is wel een leuke man inderdaad, maar als ik moest kiezen...
[ afbeelding ]
....zou ik het wel weten.
Ook met T-shirts enzo (of eigenlijk júist) staat het beter:
[ afbeelding ]
Danm, dan krijg je gewoon hoofdpijn als je met je hoofd op die harde abs ligtquote:Op maandag 31 januari 2011 13:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is wel een leuke man inderdaad, maar als ik moest kiezen...
[ afbeelding ]
....zou ik het wel weten.
Ook met T-shirts enzo (of eigenlijk júist) staat het beter:
[ afbeelding ]
Haha, 1 heeft sowieso ook geen uitstraling.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1, want 2 heeft nou niet bepaald uitstraling
En zo zie ik ze niet staan in een kroeg hoor
Ja, hoewel ie wat afgetrainder toch wel lekkerder isquote:Op maandag 31 januari 2011 13:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zo bedoel je?
[ afbeelding ]
Zeker goed te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |