Dat klopt. Misschien, als ik jonger was geweest, hoewel ik toen ook al op volwassen mannen viel.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef FokR het volgende:
[..]
Te jongensachtig voor de meeste vrouwen denk ik.
Is toch geen echte vent.
1, want 2 heeft nou niet bepaald uitstralingquote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef FokR het volgende:
Proef op de som dan, kies maar dames plaatje 1 of 2?
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
De meeste hier wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens gezegd een buikje mooi te vinden.
Ik houd van een mooie houding en dat heeft hij niet.
Zo vergelijkend gevraagd, zullen ongetwijfeld de meeste vrouwen 1 zeggen, maar het is niet echt belangrijk, en er zullen ook maar weinig vrouwen plaatjes zoals deze van gespierde mannen op de interwebs opzoeken om op te schlicken.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef FokR het volgende:
[..]
Een buikje wat jullie beweren allemaal mooi te vinden.
Ik ben zo langzamerhand ervan overtuigd dat voor elk onderzoek een ander onderzoek bestaat dat exact het tegenovergestelde als uitkomst heeftquote:
Omdat jij niet direct in je mening wordt bevestigd. Wie is hier nu eigenwijs?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef FokR het volgende:
[..]
De meeste hier wel.
Zie je nou wel dat 9 van de 10 vrouwen vallen op een strak lichaam.
Maarja, vrouwen blijven vrouwen. Lees: eigenwijs.
Absoluutquote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef FokR het volgende:
[..]
De meeste hier wel.
Zie je nou wel dat 9 van de 10 vrouwen vallen op een strak lichaam.
Maarja, vrouwen blijven vrouwen. Lees: eigenwijs.
Ik had een plaatje van een mooi lichaam gevonden maar nu ben ik het kwijtquote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Zo vergelijkend gevraagd, zullen ongetwijfeld de meeste vrouwen 1 zeggen, maar het is niet echt belangrijk, en er zullen ook maar weinig vrouwen plaatjes zoals deze van gespierde mannen op de interwebs opzoeken om op te schlicken.
zie, geen lekkere mannen fapplaatjes folder op je hd.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:26 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik had een plaatje van een mooi lichaam gevonden maar nu ben ik het kwijt
Nee. Ik verstop mijn fapplaatjes in een geheime folder, maar die heb ik gewist toen ik een gastgebruiker op mijn computer toeliet.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:27 schreef speknek het volgende:
[..]
zie, geen lekkere mannen fapplaatjes folder op je hd.
i would hit thatquote:Op zondag 30 januari 2011 22:30 schreef FokR het volgende:
Oke, deze dan i.p.v. plaatje 2
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik, EIGENWIJSquote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef Countess het volgende:
[..]
Omdat jij niet direct in je mening wordt bevestigd. Wie is hier nu eigenwijs?
Kijk, dat is beter!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:30 schreef FokR het volgende:
Oke, deze dan i.p.v. plaatje 2
[ afbeelding ]
Ik zeg toch op het eerste gezicht.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:26 schreef purplerose het volgende:
zodra we erachter komen dat dat lekkere lijf het enige is dat ie heeft zijn vrouwen ook weer gauw weg, unlike de mannen die bij de blonde dikke tieten chick blijft
Zoek er één met google wat jij mooi vind dan.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:26 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik had een plaatje van een mooi lichaam gevonden maar nu ben ik het kwijt
Nee ik heb idd geen buikje.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:36 schreef Countess het volgende:
Je hebt toch zelf ook geen buikje, als dat jouw buikje is in je fobo!
Oergevoel zou net zo goed kunnen dicteren dat ik op mannen val die vinden dat ze het maar wat mooi getroffen hebben met mij waardoor ze me eerder trouw zullen zijn. Fat guy ./ skinny wife is niet voor niks een comedy-cliché. Bovendien is zo'n slank lichaam qua oergevoel helemaal niet zo goed. Juist extra spekjes laten zien dat iemand meer kans heeft een strenge winter te overleven. In afrika vallen ze niet voor niks op dikke vrouwen. De christiano ronaldo's van deze wereld zijn evolutietechnisch ook zo ideaal nog niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef FokR het volgende:
Van nature uit vallen vrouwen op een mannelijke sterke man incl. spieren en mooi lichaam.
De eerste indruk moet goed zijn en je maakt mijn niet wijs dat als je een gespierde man en een dikke man naast elkaar zet, dat er dan voor die dikke man gekozen wordt.
Het is toch gewoon het oergevoel, ook bij vrouwen, dat je eerder voor een mooi lichaam kiest.
Net als bij mannen als ze een blondje met dikke tieten zien.
Is het ook niet vaak, fat wife / skinny guy?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oergevoel zou net zo goed kunnen dicteren dat ik op mannen val die vinden dat ze het maar wat mooi getroffen hebben met mij waardoor ze me eerder trouw zullen zijn. Fat guy ./ skinny wife is niet voor niks een comedy-cliché. Bovendien is zo'n slank lichaam qua oergevoel helemaal niet zo goed. Juist extra spekjes laten zien dat iemand meer kans heeft een strenge winter te overleven. In afrika vallen ze niet voor niks op dikke vrouwen. De christiano ronaldo's van deze wereld zijn evolutietechnisch ook zo ideaal nog niet.
ff samenvatting.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:04 schreef speknek het volgende:
King of Queens, According to Jim, Still Standing
http://www.slate.com/id/2111762/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |