abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 januari 2011 @ 17:35:22 #126
201543 FokR
What's it all about?
pi_92086010
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:03 schreef K.Weenie het volgende:
:9~
[ afbeelding ]

Sorry TS!
Sorry :?
You know what I mean?
pi_92088836
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:50 schreef purplerose het volgende:

[..]

mooi om naar te kijken maar een sixpack is zoals hierboven al gezegd is knuffelen met een baksteen ;)
Dit is dan ook niet KNF maar SEX.

quote:
die V bij de heup vind absoluut sexy :Y
gewoon klein zacht buikje O+

ow en armhaar O+ om fijn mee te friemelen O+
Vast wel, en ieder zo zijn smaken en voorkeuren enzo, maar volgens mij vinden vrouwen in hoofdlijnen toch al die dingen wel leuk die typisch mannelijk zijn. Groot, sterk, buikhaar (modes daargelaten) maar ook gewoon het harde van spieren. Niet per se bodybuilders, maar als je geen vet hebt en je leunt bijvoorbeeld op je armen (wel zo aardig als je groot en zwaar bent), dan zijn dat aangespannen echt staalharde spieren, dat geeft niks mee. Zo graag als die handen daar overheen gaan, het lijkt soms wel hetzelfde effect te hebben op vrouwenhanden als zachte borsten op mannenhanden. We (hetero's dus) houden volgens mij wel van het tegenovergestelde, van wat juist anders is dan ons eigen lichaam.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 30 januari 2011 @ 20:23:07 #128
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_92093992
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:22 schreef Fakjaw het volgende:
Well fijn om te zien dat de meeste meiden niet zo oppervlakkig zijn maar meer voor charisma gaan dan voor het "ultieme goddelijke lichaam".

Daar kan de media nog wat van leren :) .
Dude denk je dat er vrouwen op Fok! zitten? Het zijn allemaal bots om je lage zelfbeeld een boost te geven!
Deathlift or Die.
pi_92094483
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:23 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Dude denk je dat er vrouwen op Fok! zitten? Het zijn allemaal bots om je lage zelfbeeld een boost te geven!
Kud!
pi_92100222
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:35 schreef FokR het volgende:

[..]

Sorry :?
Dat hij waarschijnlijk niet overeenkomt met je verwachtingen van wat vrouwen een aantrekkelijk mannenlichaam vinden. c_/
  zondag 30 januari 2011 @ 21:43:47 #131
201543 FokR
What's it all about?
pi_92100323
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Dat hij waarschijnlijk niet overeenkomt met je verwachtingen van wat vrouwen een aantrekkelijk mannenlichaam vinden. c_/
Nee ik denk idd niet dat die foto het ideaalbeeld van vrouwen is. :{
You know what I mean?
  zondag 30 januari 2011 @ 21:47:11 #132
201543 FokR
What's it all about?
pi_92100600
Van nature uit vallen vrouwen op een mannelijke sterke man incl. spieren en mooi lichaam.
De eerste indruk moet goed zijn en je maakt mijn niet wijs dat als je een gespierde man en een dikke man naast elkaar zet, dat er dan voor die dikke man gekozen wordt.
Het is toch gewoon het oergevoel, ook bij vrouwen, dat je eerder voor een mooi lichaam kiest.
Net als bij mannen als ze een blondje met dikke tieten zien.
You know what I mean?
  zondag 30 januari 2011 @ 21:51:24 #133
8369 speknek
Another day another slay
pi_92100977
'de vrouw' heeft geen ideaalbeeld, want 'de vrouw' is totaal niet visueel ingesteld. Als het sociaal bon ton was, zouden ze allemaal lesbisch zijn. Het overgrote deel van de tijd kijken vrouwen toch al liever naar andere vrouwen, of wel om te kijken hoe ze ook zo kunnen worden, of wel om te kijken dat ze er gelukkig niet zo uitzien.
Een leuk koppie is voor de meeste vrouwen wel belangrijk, ofschoon ook niet altijd, want een lelijke ork laat alleen maar zien hoe uniek en gesofisticeerd haar keuze in mannen is. De enige constante lijkt te zijn wat haar vriendinnen ervan vinden (of ze denkt dat ze ervan zouden vinden), en geld, of macht, of status bij andere mannen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Redactie Frontpage zondag 30 januari 2011 @ 22:01:26 #134
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_92101848
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef speknek het volgende:
'de vrouw' heeft geen ideaalbeeld, want 'de vrouw' is totaal niet visueel ingesteld. Als het sociaal bon ton was, zouden ze allemaal lesbisch zijn. Het overgrote deel van de tijd kijken vrouwen toch al liever naar andere vrouwen, of wel om te kijken hoe ze ook zo kunnen worden, of wel om te kijken dat ze er gelukkig niet zo uitzien.
Een leuk koppie is voor de meeste vrouwen wel belangrijk, ofschoon ook niet altijd, want een lelijke ork laat alleen maar zien hoe uniek en gesofisticeerd haar keuze in mannen is. De enige constante lijkt te zijn wat haar vriendinnen ervan vinden (of ze denkt dat ze ervan zouden vinden), en geld, of macht, of status bij andere mannen.
Met wát voor vrouwen ga jij om zeg :{
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 30 januari 2011 @ 22:01:39 #135
201543 FokR
What's it all about?
pi_92101860
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef speknek het volgende:
Wow! Die wijsheid?
You know what I mean?
  zondag 30 januari 2011 @ 22:02:05 #136
201543 FokR
What's it all about?
pi_92101904
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:01 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Is mijn verhaal eerder waar?
You know what I mean?
  Redactie Frontpage zondag 30 januari 2011 @ 22:04:58 #137
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_92102180
In eerste instantie kijk je toch altijd hoe iemand eruit ziet. Het is bullshit om te zeggen dat dat niet zo is, want dat is immers het eerste wat je meemaakt. Dus ja, ik zou eerder gaan voor een lekkere vent dan voor een minder lekkere vent. Maar als je iemand beter leert kennen dan is - in elk geval bij mij - het uiterlijk minder belangrijk dan dat het in eerste instantie was. Er moet wel aantrekkingskracht zijn natuurlijk, maar dat lijkt me logisch want zo werken de hersenen nu eenmaal.
With four other people
And aliens
  zondag 30 januari 2011 @ 22:06:34 #138
201543 FokR
What's it all about?
pi_92102335
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:04 schreef Etcetera het volgende:
In eerste instantie kijk je toch altijd hoe iemand eruit ziet. Het is bullshit om te zeggen dat dat niet zo is, want dat is immers het eerste wat je meemaakt. Dus ja, ik zou eerder gaan voor een lekkere vent dan voor een minder lekkere vent. Maar als je iemand beter leert kennen dan is - in elk geval bij mij - het uiterlijk minder belangrijk dan dat het in eerste instantie was. Er moet wel aantrekkingskracht zijn natuurlijk, maar dat lijkt me logisch want zo werken de hersenen nu eenmaal.
Dat bedoel ik, op het eerste gezicht kijken vrouwen net als mannen naar een lekker uiterlijk.
En dan gaat de voorkeur eerder uit naar die gespierde kerel dan een kerel met een buikje.
You know what I mean?
  Redactie Frontpage zondag 30 januari 2011 @ 22:08:45 #139
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_92102531
Ik ben nog nooit gevallen voor iemand die er gespierd uitzag eigenlijk. Die hebben in 9 van de 10 gevallen (dat ik ze heb meegemaakt) een ongelofelijke arrogante uitstraling, waar ik meteen op afknap. Dan toch liever de meer knuffelbare man met buikje hoor ;)

Nu moet ik wel zeggen dat ik dan meteen denk aan mannen in strakke truitjes die er expres breed bijlopen enzo :')
With four other people
And aliens
  zondag 30 januari 2011 @ 22:10:54 #140
8369 speknek
Another day another slay
pi_92102747
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:01 schreef Etcetera het volgende:

[..]

quote:
British psychologists, led by Benedict Jones of the University of Aberdeen in Scotland, have discovered that, when sizing up a man, a woman takes her cues from other women around him. The more females she sees smiling at a man, the likelier she is to consider the guy a good catch.

[..]

The research team, which reports their results tomorrow in the British journal Proceedings of the Royal Society B, recruited 28 female volunteers averaging about 24 years old. The volunteers looked at photographs of four young men wearing neutral expressions and looking directly at the camera. The men were shown in pairs, and the women were asked to choose the more attractive man, and assign him a score on an eight-point scale.

The same faces were then shown individually to the volunteers, each male face flanked by a female face shown in profile. The female either looked neutrally at the man or smiled at him. The volunteers then took another look at the paired faces, and were asked to give another attractiveness rating.

Where the female faces wore neutral expressions, many of the volunteers revised sharply downward their initial grading of the man, by more than 10 per cent on average. But they sharply revised upwards their grading - finding the man more attractive by an average of at least 15 per cent - if the woman looking at him had a smile on her face.
quote:
Gender and Sexual Orientation Differences in Sexual Response to Sexual Activities Versus Gender of Actors in Sexual Films

In this study, the authors investigated the hypothesis that womens sexual orientation and sexual responses in the laboratory correlate less highly than do mens because women respond primarily to the sexual activities performed by actors, whereas men respond primarily to the gender of the actors. The participants were 20 homosexual women, 27 heterosexual women, 17 homosexual men, and 27 heterosexual men. The videotaped stimuli included men and women engaging in same-sex intercourse, solitary masturbation, or nude exercise (no sexual activity); human malefemale copulation; and animal (bonobo chimpanzee or Pan paniscus) copulation. Genital and subjective sexual arousal were continuously recorded. The genital responses of both sexes were weakest to nude exercise and strongest to intercourse.
As predicted, however, actor gender was more important for men than for women, and the level of sexual activity was more important for women than for men. Consistent with this result, women responded genitally to bonobo copulation, whereas men did not. An unexpected result was that homosexual women responded more to nude female targets exercising and masturbating than to nude male targets, whereas heterosexual women responded about the same to both sexes at each activity level.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 30 januari 2011 @ 22:13:29 #141
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_92102958
De discussie over het verschil kan door blijven gaan, maar wat mij betreft zijn uiterlijk en uitstraling een onmisbaar onderdeel van elkaar.
Als de vormgeving van het lichaam mooi is maar een man dom voor zich uit tuurt, dan is dat voor mij niet seksueel opwindend.

Een beetje arrogantie vind ik juist geil, of op zijn minst een man die kijkt van: `Ik zal jou eens even... :9
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_92103117
Om naar te kijken is een gespierde man met sixpack wel mooi :D
Zolang het geen body builder word..

In relaties heb ik niet echt een voorkeur..
Alleen vind ik veel lichaamshaar echt verschrikkelijk!
Vooral overmatig borst en rughaar.. Alleen zie je dit niet op het eerste gezicht xD

Toevallig val ik wel altijd voor lange mannen (iets onder de 2 meter) met donker haar (wel andere stijlen hoor) die dun zijn (maar niet ielig).. Dit is geen bewuste keuze maar komt wel steeds zo uit :P
Waarschijnlijk omdat het iets beschermds uitstraalt als ze groot zijn ofzo :)
  zondag 30 januari 2011 @ 22:16:26 #143
223428 Countess
pi_92103230
  zondag 30 januari 2011 @ 22:17:38 #144
201543 FokR
What's it all about?
pi_92103344
Proef op de som dan, kies maar dames plaatje 1 of 2?

1

2
You know what I mean?
  zondag 30 januari 2011 @ 22:18:51 #145
223428 Countess
pi_92103466
Eén. Omdat die tweede er slap uitziet.
  zondag 30 januari 2011 @ 22:20:59 #146
223428 Countess
pi_92103675
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef FokR het volgende:

[..]

Nee ik denk idd niet dat die foto het ideaalbeeld van vrouwen is. :{
Waarom niet? Die knul is zo te zien vrij jong en erg dun, maar de vorm van het lichaam vind ik wel mooi.
  zondag 30 januari 2011 @ 22:22:12 #147
201543 FokR
What's it all about?
pi_92103760
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef Countess het volgende:
Eén. Omdat die tweede er slap uitziet.
Een buikje wat jullie beweren allemaal mooi te vinden.
You know what I mean?
  zondag 30 januari 2011 @ 22:23:00 #148
201543 FokR
What's it all about?
pi_92103815
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef Countess het volgende:

[..]

Waarom niet? Die knul is zo te zien vrij jong en erg dun, maar de vorm van het lichaam vind ik wel mooi.
Te jongensachtig voor de meeste vrouwen denk ik.
Is toch geen echte vent. :D
You know what I mean?
  zondag 30 januari 2011 @ 22:23:09 #149
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_92103828
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef Countess het volgende:

Een beetje arrogantie vind ik juist geil, of op zijn minst een man die kijkt van: `Ik zal jou eens even... :9
Ik noem dat van nature dominante mannen :9
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zondag 30 januari 2011 @ 22:23:27 #150
223428 Countess
pi_92103853
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef FokR het volgende:

[..]

Een buikje wat jullie beweren allemaal mooi te vinden.
Ik heb helemaal nergens gezegd een buikje mooi te vinden.
Ik houd van een mooie houding en dat heeft hij niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')