Hmmmm... de geur van mijn (nog wel) vriendinnetje.... *sjugt*quote:Op zondag 30 januari 2011 03:02 schreef capricia het volgende:
Ik vind het ook wel heel belangrijk dat iemand een lekkere eigen lichaamsgeur heeft..
Ik kan op een niet zo lekkere geur echt afknappen.
'quote:Op zondag 30 januari 2011 00:20 schreef Dipkip het volgende:
Bweuh, sportieve jongens, die staan me veel te vroeg op hoor. Daar hou ik niet van, dat ze op zondagochtend om half negen je wakkerdrammen WANT DAN HEB JE NOG WAT AAN JE DAG.
IJdel en geen hersens hebben hoort bij elkaar?quote:Op zondag 30 januari 2011 03:20 schreef capricia het volgende:
Dat komt bij mij over als ijdel en geen hersens hebben.
Mijn man is dik ja. Daar val ik op. Wat is het probleem?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:23 schreef noksala het volgende:
Tussen elke dag vroeg opstaan, en een dikke vetklep zit nog wel wat tussen. Volgensmij is jullie man gewoon dik, daarom
mooi om naar te kijken maar een sixpack is zoals hierboven al gezegd is knuffelen met een baksteenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef MrBoeman het volgende:
Hmm.. ik dacht altijd dat ( ripped ) mooiste lichaam dat er voor een man kon zijn.. vinden de foksters dat ook niks? als hij een breed postuur heeft en echt afgetraind is. dus niet bodybuilder lijkt slank maar heeft sixpack v rug enz enz. v bij de heup
OIp datingsites gebeurt dat anders weer wel. De knappe mannen worden overladen met mails van natte vrouwen, degene met een wat minder knap uiterlijk kan lang wachten.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:30 schreef Countess het volgende:
Er zijn dikkere, sexy mannen. Er zijn slanke sexy mannen. Een totale seksuele lading kun je niet aan de lichaamsvorm alleen afmeten.
Ja, de geur is ook erg belangrijk.
Liever iets minder gespierd maar wel breed, dan van die spijkers met spierballen.. Lekker in zijn armen kruipen, hmm.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:19 schreef ondeugend het volgende:
De bouw van een 'normale' man is al mooi. En ja sommige dingen erg sexy ook. Maar zo gespierd hoeft ook weer niet. Mannen met huge bobbels zijn niet sexy! Doe mij maar een wat zachter buikje in plaats van een sixpack
nee dankjequote:
Nieuwe hoop is geborenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:22 schreef Fakjaw het volgende:
Well fijn om te zien dat de meeste meiden niet zo oppervlakkig zijn maar meer voor charisma gaan dan voor het "ultieme goddelijke lichaam".
Daar kan de media nog wat van leren.
Hehe ik vond m leuker toen ie t niet deedquote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Bwoh net wel.Ik zal het eens fixen.
Nee bedankt.quote:
Ahaha, dat zal de meerderheid wel met je eens zijn. In ieder geval geen sportschooltoestanden.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Hehe ik vond m leuker toen ie t niet deed
Gaat de goede richting in, hij mag wel van boven wat breder en voller zijn maar dit is best lekkerquote:
Aha, voor mij het voorbeeld van een man met de uitstraling van een betonblok....hij ziet er echter ook zo uit.quote:
Zeg, je hoeft mij niet te vertellen wat ik vind, ook al noem je jezelf Godshand.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga toch weg met je uitstraling, dat is punt 2 pas. Vrouwen kijken net zo hard in 1e instantie naar het uiterlijk, 2e instantie "uitstraling".
Mag van mij nog iets minder `model-achtig, maar dit is wel een mooie jongen, zo op die foto.quote:
Aha, weer iemand die denkt dat iedereen dezelfde voorkeuren heeft...bij voorkeur zijn voorkeuren.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
OIp datingsites gebeurt dat anders weer wel. De knappe mannen worden overladen met mails van natte vrouwen, degene met een wat minder knap uiterlijk kan lang wachten.
Ga toch weg met je uitstraling, dat is punt 2 pas. Vrouwen kijken net zo hard in 1e instantie naar het uiterlijk, 2e instantie "uitstraling".
Nee oh nee, ECHT NIET!! Dat hoofd straalt iets vreselijk onnozels uit, sorry voor de liefhebbersquote:
Het gaat hier dan ook om het lichaam, niet om het hoofdquote:Op zondag 30 januari 2011 17:08 schreef Countess het volgende:
[..]
Nee oh nee, ECHT NIET!! Dat hoofd straalt iets vreselijk onnozels uit, sorry voor de liefhebbers![]()
![]()
Ik zou er bijna een Capslockdag van gaan houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |