abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92050386
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 18:50 schreef noksala het volgende:

[..]

Ja doe maar alsof..

Als je moest kiezen tussen een kleine bleke pussy met een goeie uistraling, of uit een lange mooi gebouwde goedkleurene man, waarvan enigzins de uitstraling wat minder is. Dat uitstraling slaat sowieso nergens op, want je kan uitstralen wat je wilt. Met een beetje oefening heb ik over 2uurtjes een andere uitstraling dan nu.
Jij was 14 of daaromtrent hè. :') Jij denkt al te weten hoe vrouwen denken....verrassing! :D en ik kan het weten want ik ben oud. :')

Met uitstraling bedoel ik dus charisma...dat heb je of dat heb je niet. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 29 januari 2011 @ 19:37:54 #77
201543 FokR
What's it all about?
pi_92050949
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 16:57 schreef trovey het volgende:
TS heeft zich de blubber gewerkt in de sportschool om spieren te kweken en peilt even of alle moeite en tijd welke hij daarvoor nodig had ook zijn uitwerking zal hebben. Blijkt dat hij het allemaal voor Jan Joker heeft gedaan en hij wil dat nu niet accepteren. :+
Nee hoor, ik werk me niet te blubber in de sportschool.
En spieren kweken, die heb ik niet zo veel.
Weet niet hoe je hier bij komt?
You know what I mean?
pi_92051457
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 16:55 schreef Countess het volgende:
Dat hij sterk genoeg is om een vrouw op te tillen vind ik inderdaad prettig :9
Dat is bepaald geen bijzondere eigenschap overigens...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_92053795
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 16:55 schreef Countess het volgende:

Dat hij sterk genoeg is om een vrouw op te tillen vind ik inderdaad prettig :9
Of sterk genoeg om op te gooien...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_92054771
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:20 schreef noksala het volgende:
Oke mang, tijd voor duidelijkheid. Dames post is wat afbeeldingen van mannen die het lichaam hebben die jullie supergeil vinden.

Deze bouw vind ik mooi. Ik hou niet van een ielig mannetje met een buikje. Het moet hem wel staan zeg maar, dat extra gewicht.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 22:31:50 #81
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_92057814
Is dit je man ofso :P
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 22:34:39 #82
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_92057915
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:23 schreef trovey het volgende:

[..]

Jij was 14 of daaromtrent hè. :') Jij denkt al te weten hoe vrouwen denken....verrassing! :D en ik kan het weten want ik ben oud. :')

Met uitstraling bedoel ik dus charisma...dat heb je of dat heb je niet. ;)
Hoe kom je daarbij, ik ben 48
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_92059299
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 22:31 schreef noksala het volgende:
Is dit je man ofso :P
Dat is een bekende acteur ;) en nee niet mijn man dus.
  zondag 30 januari 2011 @ 00:17:01 #84
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_92061874
Mijn vriendin vind het juist geil dat ik een sixpack heb, het bewijs van een sportieve jongen.
pi_92062000
Bweuh, sportieve jongens, die staan me veel te vroeg op hoor. Daar hou ik niet van, dat ze op zondagochtend om half negen je wakkerdrammen WANT DAN HEB JE NOG WAT AAN JE DAG.
  zondag 30 januari 2011 @ 01:11:05 #86
201543 FokR
What's it all about?
pi_92063644
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 00:17 schreef noksala het volgende:
Mijn vriendin vind het juist geil dat ik een sixpack heb, het bewijs van een sportieve jongen.
En jij bent 48 ;(
En je noemt jezelf nog steeds een jongen i.p.v. een man. ;(
You know what I mean?
  zondag 30 januari 2011 @ 02:23:40 #87
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_92065335
quote:
10s.gif Op zondag 30 januari 2011 00:20 schreef Dipkip het volgende:
Bweuh, sportieve jongens, die staan me veel te vroeg op hoor. Daar hou ik niet van, dat ze op zondagochtend om half negen je wakkerdrammen WANT DAN HEB JE NOG WAT AAN JE DAG.
Tussen elke dag vroeg opstaan, en een dikke vetklep zit nog wel wat tussen. Volgensmij is jullie man gewoon dik, daarom :P
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 03:02:07 #88
236264 crew  capricia
pi_92065878
Ik vind het ook wel heel belangrijk dat iemand een lekkere eigen lichaamsgeur heeft.. :D
Ik kan op een niet zo lekkere geur echt afknappen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_92065915
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:37 schreef FokR het volgende:

[..]

Nee hoor, ik werk me niet te blubber in de sportschool.
En spieren kweken, die heb ik niet zo veel.
Weet niet hoe je hier bij komt?
Omdat je zo hardnekkig zit vast te houden aan die spieren en vrouwen moeten daar wel van houden terwijl nagenoeg elke vrouw je hier zegt dat het niet zo is. :P
Optimist tot in de kist
pi_92065947
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 22:34 schreef noksala het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij, ik ben 48
verdrietig en school
:*

Ik mag ouder zijn, ik ben nog lang niet dement aan het worden. :')
Optimist tot in de kist
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 03:07:48 #91
236264 crew  capricia
pi_92065950
quote:
Op zondag 30 januari 2011 03:05 schreef trovey het volgende:

[..]

Omdat je zo hardnekkig zit vast te houden aan die spieren en vrouwen moeten daar wel van houden terwijl nagenoeg elke vrouw je hier zegt dat het niet zo is. :P
Een beetje okay lichaam vind ik toch wel belangrijk, hoor.
Niet perse sportschool enzo, maar ook geen vette bierbuik.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_92065971
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 03:07 schreef capricia het volgende:

[..]

Een beetje okay lichaam vind ik toch wel belangrijk, hoor.
Niet perse sportschool enzo, maar ook geen vette bierbuik.
Daar zit heel veel tussen. :')
Optimist tot in de kist
pi_92066045
Goed topic.

Het doet mij deugd te weten dat niet alle vrouwen geilen op bodybuilders.

Hoewel ik dit wel een soort van al wist, maar een bevestiging is altijd fijn. :s)
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 03:20:13 #94
236264 crew  capricia
pi_92066091
quote:
Op zondag 30 januari 2011 03:10 schreef trovey het volgende:

[..]

Daar zit heel veel tussen. :')
Au naturel prefereer ik eigenlijk. Gewoon iemand die voor zijn lijf zorgt en er op let niet echt dik te worden.. En zeker geen sportschool-billy..daar val ik dus echt niet op. Dat komt bij mij over als ijdel en geen hersens hebben. Ik wil graag een man waar ik ook mee kan praten :)

Qua lijf maak het me verder niet echt uit of het net iets te dun is, of dat hij een klein buikje heeft. Alles daartussen is okay. Gaat me meer om zijn uitstraling. Zelf houd ik wel van mannen die wat langer zijn, 1.80+. Maar dat zit bij NL mannen vaak wel goed.
En ik hou wel van een fris gezicht. Dus geen echte puisten enzo. Maar dat lijkt me logisch.
En ik hou van hygiene. Dus geen zweetluchten, en ook zijn private parts moeten gewoon schoon zijn.
Geen overdadige aftershaves..ik ruik liever zijn eigen mannen-geur. Ik houd van de geur van een mannenlijf.
En ik hou van de energie die een man uitstraalt en heeft.
Dat zijn de dingen waarom een man een man is, en geen vrouw. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door capricia op 30-01-2011 03:26:26 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_92066138
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 03:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Au naturel prefereer ik eigenlijk. Gewoon iemand die voor zijn lijf zorgt en er op let niet echt dik te worden.. En zeker geen sportschool-billy..daar val ik dus echt niet op.
Qua lijf maak het me verder niet echt uit of het net iets te dun is, of dat hij een klein buikje heeft. Alles daartussen is okay. Gaat me meer om zijn uitstraling. Zelf houd ik wel van mannen die wat langer zijn, 1.80+.
En ik hou wel van een fris gezicht. Dus geen echte puisten enzo. Maar dat lijkt me logisch.
En ik hou van hygiene. Dus geen zweetlucht, en ook zijn private parts moeten gewoon schoon zijn.
Geen overdadige aftershaves..ik ruik liever zijn eigen mannen geur. Ik houd van de geur van een man!
^O^
Kleine buikjes zijn uiteindelijk op een bepaalde leeftijd bij mannen ook niet echt te vermijden (de zwaartekracht werkt ook bij hen :P ) en meestal is dat dan ook geen echte buik zoals van echt te dik zijn maar gewoon een feit dat alles naar het Zuiden trekt...helemaal niet erg. Ik zit op die leeftijd dat alles bij mannen ook nog zelden strak is en als die man een gewoon normaal gewicht heeft is dat toch prima. Als je altijd aan het beeld blijft vasthouden wat je had van toen je 18 was ga je een teleurstelling krijgen bij het ouder worden en dat gaat op voor vrouwen én mannen. :P
Optimist tot in de kist
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 03:30:38 #96
236264 crew  capricia
pi_92066175
quote:
Op zondag 30 januari 2011 03:26 schreef trovey het volgende:

[..]

^O^
Kleine buikjes zijn uiteindelijk op een bepaalde leeftijd bij mannen ook niet echt te vermijden (de zwaartekracht werkt ook bij hen :P ) en meestal is dat dan ook geen echte buik zoals van echt te dik zijn maar gewoon een feit dat alles naar het Zuiden trekt...helemaal niet erg. Ik zit op die leeftijd dat alles bij mannen ook nog zelden strak is en als die man een gewoon normaal gewicht heeft is dat toch prima. Als je altijd aan het beeld blijft vasthouden wat je had van toen je 18 was ga je een teleurstelling krijgen bij het ouder worden en dat gaat op voor vrouwen én mannen. :P
Ja, idd. Dat geldt natuurlijk voor mannen en vrouwen. Ik ben zelf ook geen 20 meer.
Eigenlijk houd ik gewoon van de energie die mannen uitstralen en hebben. Die is zo anders dan dat van een vrouw.
En uiterlijk is onderdeel van die energie die een man uitstraalt. Gewoon zoals je als man bent, zonder extreem overgewicht of sportschool-uiterlijk.
Niet te gecompliceerd, maar gewoon zoals mannen zijn.
Ik vind bijv. de mannenvriendschappen heel anders dan vrouwenvrienschappen onderling. Ik hou er wel van hoe mannen met elkaar omgaan. Niet zo moeilijk en gecompliceerd als vrouwen..even generaliserend gedacht...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_92066383
Voorbeeld van een man die het lichaam heeft van een vleesgeworden aangeklede soepstengel maar dat door zijn uitstraling ruimschoots compenseert met alle gevolgen van dien...kijk maar op You Tube. :')

David Tennant :9~

Dus heren hier, er is nog hoop voor jullie als je er maar een goede uitstraling hebt. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 30-01-2011 06:38:50 ]
Optimist tot in de kist
pi_92066396
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 03:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja, idd. Dat geldt natuurlijk voor mannen en vrouwen. Ik ben zelf ook geen 20 meer.
Eigenlijk houd ik gewoon van de energie die mannen uitstralen en hebben. Die is zo anders dan dat van een vrouw.
En uiterlijk is onderdeel van die energie die een man uitstraalt. Gewoon zoals je als man bent, zonder extreem overgewicht of sportschool-uiterlijk.
Niet te gecompliceerd, maar gewoon zoals mannen zijn.
Ik vind bijv. de mannenvriendschappen heel anders dan vrouwenvrienschappen onderling. Ik hou er wel van hoe mannen met elkaar omgaan. Niet zo moeilijk en gecompliceerd als vrouwen..even generaliserend gedacht...
Helemaal goed. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 30-01-2011 04:00:57 ]
Optimist tot in de kist
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 04:00:11 #99
236264 crew  capricia
pi_92066581
quote:
Op zondag 30 januari 2011 03:47 schreef trovey het volgende:

[..]

Helemal goed. ^O^
Ik ben eigenlijk ook vrouwen meer zo gaan zien. Dat het niet zozeer letterlijk om haar uiterlijk gaat..ja, iemand moet gewoon niet super vet of extreem lelijk of zo zijn..gewoon goed verzorgd dus, en met een 'normaal' lichaam.

Het gaat eigenlijk gewoon juist om haar vrouwelijke energie, zachtheid, haar vrouwen-lichaam, hoe een vrouw ruikt, hoe ze zich beweegt en naar je kijkt enzo, wat mooi is aan een vrouw. En waar mannen (en vrouwen) op vallen.
Helaas zien veel vrouwen dat niet zo. En maken ze zich bijzonder druk om hun uiterlijk. Jammer vind ik dat.
Ja, toen ik 18 was, dacht ik ook zo. Maar ik mag hopen dat je dit anders gaat zien als je wat ouder en volwassener wordt en wat meer van het leven weet.
Ik hoop niet dat mannen ook die kant van onzekerheid op gaan zoals veel vrouwen dat hebben.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 30 januari 2011 @ 06:18:52 #100
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92067295
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 18:50 schreef noksala het volgende:

[..]

Ja doe maar alsof..

Als je moest kiezen tussen een kleine bleke pussy met een goeie uistraling, of uit een lange mooi gebouwde goedkleurene man, waarvan enigzins de uitstraling wat minder is. Dat uitstraling slaat sowieso nergens op, want je kan uitstralen wat je wilt. Met een beetje oefening heb ik over 2uurtjes een andere uitstraling dan nu.
Jij wel.
J. <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')