Dit. Hier heb je een mentor voorquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:00 schreef steve2003 het volgende:
Ga met je docenten praten! In principe zijn zij ook vertrouwenspersoon, en kunnen zij je niet alleen helpen met je schoolwerk te verbeteren, maar kunnen ze je ook helpen met je moeder te praten mocht het echt niet lukken!
Als het goed is is er een vertrouwenspersoon aangewezen op school, waar je speciaal met problemen (van thuis) naartoe.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:00 schreef steve2003 het volgende:
Ga met je docenten praten! In principe zijn zij ook vertrouwenspersoon, en kunnen zij je niet alleen helpen met je schoolwerk te verbeteren, maar kunnen ze je ook helpen met je moeder te praten mocht het echt niet lukken!
14quote:
MIjn ma zegt dat ik me niet moet aanstellen, en me pa zie ik niet zo vaak.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:04 schreef Adelante het volgende:
In plaats van praten op school, kun je misschien eens praten met je ouders
Ga eerst naar je mentor, als die idd dat zegt ga je naar teamleider.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:12 schreef noksala het volgende:
Ik heb een grafhekel aan me mentrix, ik heb zo gevoel dat zij ook gaat zeggen dat ik me neit moet aanstellen.
Hoe komt het dat de banden met die 3 personen zo slecht zijn dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:12 schreef noksala het volgende:
Ik heb een grafhekel aan me mentrix, ik heb zo gevoel dat zij ook gaat zeggen dat ik me neit moet aanstellen.
Op die manier ontwijk je het probleem.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:49 schreef noksala het volgende:
Ik heb besloten dat ik me inderdaad niet zo moet aanstellen, ik ga proberen me emoties opzij te zetten en te leren. Desnoods de hele nacht, dan slaap ik morgenmiddag wel als ik uit ben.
En je vriendin?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:49 schreef noksala het volgende:
Ik heb besloten dat ik me inderdaad niet zo moet aanstellen, ik ga proberen me emoties opzij te zetten en te leren. Desnoods de hele nacht, dan slaap ik morgenmiddag wel als ik uit ben.
tja het zit eigenlijk zo. Zij is degene die me uit een depressie helpt. Wanneer ik het uitmaak zak ik waarschijnlijk heel diep weg, en moet dan nog wel iets heel bijzonders gebeuren wil mijn leven nog zin hebben..quote:
Ik ben best iemand die rustig kan blijven en luisteren, ben ook vertrouwingsleerling op school. Het probleem is dat ik met iedereen goed praat, maar met me moeder is het altijd fail.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:12 schreef trovey het volgende:
Toch gewoon proberen te praten met je moeder Probeer dat op een volwassen manier te doen ondanks het feit dat je een puber bent. Gewoon aangeven dat je het naar vindt zoals het momenteel tussen jou en je moeder gaat en dat je een oplossing wilt zoeken voor het problemen in overleg maar haar. Niet meteen de tegendraadse puber gaan uithangen (ja, ook ooit 14 jaar geweest
) als het gesprek niet zo gaat zoals jij wilt maar probeer rustig te blijven en naar de argumenten van je moeder te luisteren waarom dingen moeten zoals zij wil en probeer tot een compromis te komen maar ga niet zeuren en zeiken als het niet precies zo gaat zoals jij wilt. Als je je zo volwassen als mogelijk is opstelt in het gesprek heb je de meeste kans dat je tot een bevredigend resultaat komt. Succes.
Dat hoort er ook een beetje bij op die leeftijd. Ik was ook altijd op voet van oorlog met mijn moeder op jouw leeftijd dus er is niets vreemds aan. Jij groeit op en niet alleen jij maar ook je moeder moet daar aan wennen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:24 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik ben best iemand die rustig kan blijven en luisteren, ben ook vertrouwingsleerling op school. Het probleem is dat ik met iedereen goed praat, maar met me moeder is het altijd fail.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |