quote:
Tsja, meningen verschillen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Dipkip het volgende:
Ashton ziet er altijd uit alsof zijn zak nog van nature kaal is.
Ik bedoel alleen dat ik niet ga proberen om jou mijn mening op te dringenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja anders had dit topic niet veel zin he
Oh zo! Ik dacht dat je hem gewoon als voorbeeld gaf qua lichaam, terwijl ik het over zn babyface had. Ik heb geen idee wat voor lichaam hij heeft dus daar heb ik geen mening over. Maar ik vind bijna al die hollywoodsterren te tanig of te tietspierig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:53 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik bedoel alleen dat ik niet ga proberen om jou mijn mening op te dringen
ik vind hem wel okquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh zo! Ik dacht dat je hem gewoon als voorbeeld gaf qua lichaam, terwijl ik het over zn babyface had. Ik heb geen idee wat voor lichaam hij heeft dus daar heb ik geen mening over. Maar ik vind bijna al die hollywoodsterren te tanig of te tietspierig.
Oh ja best te doen als je dat bange konijnekoppie wegdenktquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef pasopikbijt het volgende:
ik vind hem wel ok
[ afbeelding ]
Precies dat...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef Rotzak84 het volgende:
Ach, als een man sterk genoeg is om zijn vrouw met een wel gemikte stoot kan neerslaan, dan is het toch prima![]()
Maar even serieus, ik als man zijnde werk graag aan mijn lichaam, niet voor anderen maar voor mijzelf. Ik hou er niet van om niet fit te zijn, om als een zak zout op de bank te zitten, trainen is voor mijn ontspanning en de effecten daarvan zijn mooi meegenomen. Als ik naar vrouwen kijk, kijk ik ook naar de uitstraling, daarna naar het lichaam. Ik hou juist niet van afgetrainde vrouwen, ik wil graag wat om handen hebben. Dus het geldt niet alleen voor vrouwen.
Oftewel te jongensachtig?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Dipkip het volgende:
Ashton ziet er altijd uit alsof zijn zak nog van nature kaal is.
Who is he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik zie Brad Pitt liever helemaal niet als dat de twee keuzes zijn. Op het eerste plaatje is zn lichaam eng, te gespierd, met die vieze lijn bij zn heup, bah. Op de tweede vind ik m eng dun en dat háár, bleh.
Als ik dan toch iets duns met spieren moet uitkiezen doe me dan deze maar:
[ afbeelding ]
Hoewel ik hem dan toch nog erg smal vind, de bovenarmen vooral.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik zie Brad Pitt liever helemaal niet als dat de twee keuzes zijn. Op het eerste plaatje is zn lichaam eng, te gespierd, met die vieze lijn bij zn heup, bah. Op de tweede vind ik m eng dun en dat háár, bleh.
Als ik dan toch iets duns met spieren moet uitkiezen doe me dan deze maar:
[ afbeelding ]
Hoewel ik hem dan toch nog erg smal vind, de bovenarmen vooral.
Afgetraind vind ik vreselijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef Rotzak84 het volgende:
Ach, als een man sterk genoeg is om zijn vrouw met een wel gemikte stoot kan neerslaan, dan is het toch prima![]()
Maar even serieus, ik als man zijnde werk graag aan mijn lichaam, niet voor anderen maar voor mijzelf. Ik hou er niet van om niet fit te zijn, om als een zak zout op de bank te zitten, trainen is voor mijn ontspanning en de effecten daarvan zijn mooi meegenomen. Als ik naar vrouwen kijk, kijk ik ook naar de uitstraling, daarna naar het lichaam. Ik hou juist niet van afgetrainde vrouwen, ik wil graag wat om handen hebben. Dus het geldt niet alleen voor vrouwen.
je kan dan beter die 5x pw 2 uur per dag je meisje lekker uitwonen, heb je ook een workout. Jij blij en meisje blijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:30 schreef MrBoeman het volgende:
Zit ik voor niks te trainen 5x p/w en 2/u pdag xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |