Laat ik meteen antwoorden dat ik wel eens een Japanner aan de deur heb gehad die sushi en zo kwam afleveren, maar ja, die gasten lijken allemaal zo op elkaar...quote:
Nee hoor daar ligt het niet in, de manier waarop U2 zichzelf profileert (met name Bono) vind ik niet bepaald overeenkomen met de kwaliteit van de band.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je 'commerciële bands' zoals U2, Coldplay, Radiohead, Snow Patrol (en noem er nog een paar op) niet 'haat', dan ben je tegenwoordig niet meer chill, relaxed, cool of wat voor idiote soortgelijke termen je tegenwoordig nog meer mag horen. Vermoeiend...
Hier snel verder: Fok! Muziek Trivia deel MCLII
Ik ken alleen een britse Coil. Ik heb best wat cd's van japanse bands maar geen zonder damesquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:02 schreef bigshadow het volgende:
Coil? Enige band uit Japan waarvan ik ook daadwerkelijk cd's heb
die ken ik alleen van de posts van Desunoto.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:31 schreef De_Rikster het volgende:
De letterlijke vertaling van de regenboog (Rainbow) in het Frans is L'Arc en Ciel wat ook de naam van deze band is.
http://www.larc-en-ciel.com/jp/information/20th/
Geloof me, dan weet je al te veel van deze band...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:50 schreef ranja het volgende:
[..]
die ken ik alleen van de posts van Desunoto.
Owja, ik wist dat ik de naam wel eens gehoord had.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:50 schreef ranja het volgende:
[..]
die ken ik alleen van de posts van Desunoto.
PMquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:30 schreef De_Rikster het volgende:
Wil je hem via Pm of worden dubbele antwoorden weggestreept?
Inderdaad, lenen mag eventueel, maar is natuurlijk niet netjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
PM
Alles gaat hier in het openbaar, vragensteller beslist uiteindelijk (zie de OP)...
Kak, dat ga ik dus niet meer aanpassen...quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:31 schreef cafca het volgende:
Meisjesnaam in de titel, dus Sweet Marie mag bijvoorbeeld ook.
Lea, Mia, Ria, Zea.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef ranja het volgende:
Er is dus niemand die een X heeft bedacht? Dacht aan Xanadu maar dat is volgens mij een (mythische) plaats, geen persoon.
Ik dacht wel aan Zea maar dacht dat dat geen meisjesnaam was.
quote:Zea
Zea is een Latijnse meisjesnaam. Het betekent `Graan`.
Gevonden op http://babybytes.nl/namen/meisjes/Zea
Over welk nummer van wie gaat dit?quote:Het nummer bereikte door de concurrentie niet de eerste plaats in de Nederlandse Top 40 en de Nationale Hitparade.werd van de eerste plaats afgehouden door Queens Bohemian Rhapsody , Pussycats Mississippi en later André van Duins Willempie.
Haha, goed gevonden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:22 schreef MadMaster het volgende:
, het is een ordinaire vervolgvraag...
Je klinkt wel érg zeker van je zaak...quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:23 schreef De_Rikster het volgende:
Haha, goed gevonden.
Girls, Girls, Girls - sailor
Sommige mensen zijn wandelende encyclopedieën...quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Je klinkt wel érg zeker van je zaak...
1 + 1 is 2quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Mijn idee..quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Flogging Mollyquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:32 schreef De_Rikster het volgende:
Het nummer Selfish Man vanwerd door voorman Dave King opgedragen aan
![]()
= ?
= ?
Waarmee je probeert te zeggen?quote:Mijn idee..
Waarschijnlijk hetzelfde als ranja..quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:56 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Waarmee je probeert te zeggen?
Die is ook niet echt duidelijk, alleen uit het ondertoontje kan ik niet precies opmaken of jullie bedoelen wat ik denk dat jullie bedoelen..quote:Waarschijnlijk hetzelfde als ranja..
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Freek de Jonge, Henk Hofstede, Frits.
Will doquote:Maar feel free om het tegendeel te bewijzen.
quote:And it took me one hundred years to find you
It's sad, I admit
But I can't quit
Speel jij ook al weer zó lang mee?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef cafca het volgende:
Stray Cat Blues Lyrics van de Rolling Stones?
Ja, dat blijft toch een all-time-klassiekerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Speel jij ook al weer zó lang mee?
Nee, later. Wel benelux..quote:
Zoals ditquote:
Jij zegt Benelux, en vervolgens in een film met een bebaarde komiek. -> Urbanus - bekendste film Coco Flanell, waarin hij speelde met een zangeres van i lie and i cheat, geen idee hoe die band heette though. Had je hem goed gerekend?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ben wel benieuwd hoe je dat had willen omschrijven though..
Ja dat zou ik ook wel willen weten!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ben wel benieuwd hoe je dat had willen omschrijven though..
Nee, ik mis dan toch echt een uitvoerende.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Jij zegt Benelux, en vervolgens in een film met een bebaarde komiek. -> Urbanus - bekendste film Coco Flanell, waarin hij speelde met een zangeres van i lie and i cheat, geen idee hoe die band heette though. Had je hem goed gerekend?
Tralalala!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:07 schreef Blogman het volgende:
Lekker dan..Zit dat stomme liedje in m'n kop..
Ow?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef MadMaster het volgende:
Een beetje mijn vragen gaan herhalen...
quote:is a song by American hard rock band
. It was released as the first of three singles from the Permanent Vacation album in 1987. It reached #14 on the Billboard Hot 100, #41 on the Hot Dance Club Play chart, #4 on the Mainstream Rock Tracks chart, and peaked at #45 on the UK Singles Chart.
Met (looks like a lady) tussen haakjesquote:
Ik dacht eerst Love in an Elevatorquote:
dat is teveel typewerkquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Met (looks like a lady) tussen haakjes
Ja, maar wel al een tijdje geleden toen meneer (??) Burns nog niet in BB Engeland had gezeten en het hier een halve dag duurde voordat het geraden werd...quote:
Nou, die rechterdude ziet er wel uit als een lady.quote:
komt dat het wel een lady isquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, die rechterdude ziet er wel uit als een lady.
quote:Nou, die rechterdude ziet er wel uit als een lady.
I Kissed Charles? Oh wacht die heeft een vrouwelijke zangeresquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:33 schreef ranja het volgende:
Wie zijn dit?
[ afbeelding ]
en het is géén vervolgvraag
Hahahaha!quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:08 schreef MadMaster het volgende:
Hebben we een kloon hier?
[ afbeelding ] vs. [ afbeelding ]
en jij vroeg net nog wel Pixies, daar zijn deze wel enigzins mee te vergelijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef Elmo76 het volgende:
En om ook nog maar even on-topic te blijven: ik heb nog steeds geen idee wie de mensjes op de foto zijn!
Argh, zo lijkt het net alsof ik het zou moeten weten! maar ik weet het niehiet!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef ranja het volgende:
[..]
en jij vroeg net nog wel Pixies, daar zijn deze wel enigzins mee te vergelijken.
zeker nietquote:
schrik niet, maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Z het volgende:
Nee inderdaad. Ik zag een red head en dacht 'Anneke'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bigshadow +1quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:20 schreef bigshadow het volgende:
Blues brother castro, en is het alweer 5 jaar geleden dat hun laatste plaat uit kwam? Goh, time flies
Morgenochtend nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Waarom post je ze dan? Ongeduldig? Had je verwacht dat bukgeit je toch het punt zou geven ondanks dat hij er 6 vroeg?quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:23 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Meer kan ik er nog eventjes niet bedenken.
Nu is 'ie wel te zien!quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:35 schreef Blogman het volgende:
Oh, bij mij staat het plaatje er gewoon. Nogmaals dan maar:
[ link | afbeelding ]
Staat ie er nu wel ?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:42 schreef ranja het volgende:
[..]
Waarom post je ze dan? Ongeduldig? Had je verwacht dat bukgeit je toch het punt zou geven ondanks dat hij er 6 vroeg?
Hij vroeg er 6, jij post er eerst 3 met de mededeling dat je er niet meer weet (er worden er 6 gevraagd, dus dan moet je er al niet minder posten) en post er later weer één achteraan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
![]()
Het is toch een punt voor degene die nummer zes post? Of is er een regel dat je er zes tegelijk moet posten?
Anyway, ik wist niet dat het alleen maar om de punten ging, sorry.
De bedoeling is dat je er zoveel post als gevraagd worden, tenzij de vraagsteller er bij zegt dat dat niet hoeft.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
![]()
Het is toch een punt voor degene die nummer zes post? Of is er een regel dat je er zes tegelijk moet posten?
Anyway, ik wist niet dat het alleen maar om de punten ging, sorry.
Waar heb jij het over? Ik heb er niks achteraan gepost?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij vroeg er 6, jij post er eerst 3 met de mededeling dat je er niet meer weet (er worden er 6 gevraagd, dus dan moet je er al niet minder posten) en post er later weer één achteraan.
Da's 2 keer posten bij één vraag en misbruik maken van de overige 2 albumcovers van een ander om de vraag in te koppen.
Twee keer onjuist. Ik zie nergens een tweede post en misbruik is het al helemaal niet, want hij opent het geheel. Van inkoppen is dus geen sprake.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij vroeg er 6, jij post er eerst 3 met de mededeling dat je er niet meer weet (er worden er 6 gevraagd, dus dan moet je er al niet minder posten) en post er later weer één achteraan.
Da's 2 keer posten bij één vraag en misbruik maken van de overige 2 albumcovers van een ander om de vraag in te koppen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:38 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik heb er niks achteraan gepost?
Mea Culpa, dacht dat BlueChicagoMoon de eerste 3 én de laatste cover had gepost, maar dat was De_Rikster. Dan klopt er inderdaad geen moer van mijn verhaal...quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Twee keer onjuist. Ik zie nergens een tweede post en misbruik is het al helemaal niet, want hij opent het geheel. Van inkoppen is dus geen sprake.
Oneens en eens. We moeten hier ook niet vies worden van een beetje tempo en/of het samen beantwoorden van vragen. Het gaat om de lol van het spelletje. Sommige vragen kun je zo verpesten, bij andere vragen of situaties kan het juist wel lekker zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:37 schreef ranja het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je er zoveel post als gevraagd worden, tenzij de vraagsteller er bij zegt dat dat niet hoeft.
Zeker als de vraag laat op de avond gesteld wordt is het niet echt nodig om na een uurtje ofzo al met deelantwoorden te komen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef cafca het volgende:
Zullen we de romeinse cijfers in de OP ook meteen afschaffen?
Ik zeg helemaal niks...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef cafca het volgende:
Ah, we hebben weer eens een ouderwetse discussie
quote:Volgende vraag: welke menselijke neiging werd toegeschreven aan Bubbles, Michael Jackson's aap, maar is nimmer bewezen?
ik moet denken aan King Kong 5 van mano negra....quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef MadMaster het volgende:
En daarom, als vervolg op:
Als jong-volwassene verstond ik altijd de volgende zin in een nummer:
We dont mean Robin, stealing a monkey
Welke song van wie?
Ik ben ietsje ouder...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef brabo74 het volgende:
[..]
ik moet denken aan King Kong 5 van mano negra....
Ik weet 'm!! Denk ik.... Maar ik kan alleen de titel herinneren...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef MadMaster het volgende:
En daarom, als vervolg op:
Als jong-volwassene verstond ik altijd de volgende zin in een nummer:
We dont mean Robin, stealing a monkey
Welke song van wie?
Ik probeer een topic los te weken, dus ik zal niet zo streng zijn...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik weet 'm!! Denk ik.... Maar ik kan alleen de titel herinneren...
Maar jij bent zo streng, dus dat vind je vast niet goed genoeg!
Fjoeww! Nou hier komt m'n antwoord: Just buggin' van.... Ehm......?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer een topic los te weken, dus ik zal niet zo streng zijn...![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Fjoeww! Nou hier komt m'n antwoord: Just buggin' van.... Ehm......?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef bukgeit het volgende:
Zal ik dan maar onthullen welke menselijke neiging Bubbles vertoonde? Het beest ondernam een zelfmoordpoging.
Oh ja inderdaad!! 'We are Whistle, and this is true' tralalala we don't mean Robin,stealing a monkeyquote:
quote:
Mijn kind heeft een originele naam.quote:
Ojaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:08 schreef ranja het volgende:
Lennon en Dylan?
Lennon is trouwens van Peaceman.
Heavy?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:58 schreef MadMaster het volgende:
Lennon en Kiki (mijn zwager en schoonzus, mij zeer bekend, hebben een dochter gekregen met die naam en als je er 'Dee' achter zet...)
Hahaha, mooi bedacht Madmaster, maar ik kan het toch echt niet goed rekenen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:58 schreef MadMaster het volgende:
Lennon en Kiki (mijn zwager en schoonzus, mij zeer bekend, hebben een dochter gekregen met die naam en als je er 'Dee' achter zet...)
Why so serious?quote:
Nou, zeg het dan! Dat tweede is helemaal niet relevant, dat was alleen maar een aanwijzing.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:26 schreef De_Rikster het volgende:
Weet trouwens wel hoe de kinderen van Gerard heten alleen zou niet weten wie er de afgelopen week bevallen is op de vriendin van Nick Schilder na dan...
Oeh, bijna!!quote:
En Leona Lewisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:46 schreef iggyinthehouse het volgende:
Birgit Lewis hebben we dan ook nog
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:41 schreef MadMaster het volgende:
Jerry Lee Lewis dan?
Z.s.m. van deze vraag afkomen...
Ja, dat dacht ik ook meteen toen ik hem intypte.quote:
ranja +1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:12 schreef ranja het volgende:
Smashing Pumpkins
Melt-Banana
Apples in Stereo
Korn
Peaches
Salad
Sugarcubes
Vanilla Ice
Strawberry Switchblade
Cake
Meat Loaf
Pigmeat
Salt-n-Pepa
Sugar
Bros
quote:
dat was mijn gedachte bij Hot Chocolatequote:
Ligt er maar net aan hoe hot het is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef Mark het volgende:
[..]
dat was mijn gedachte bij Hot Chocolate
Vanilla Ice ook niet als het op kamertemparatuur is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef cafca het volgende:
Hot Chocolate kun je inderdaad ook niet eten. Had zelf ff geen tijd, maar ik was tot deze gekomen:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef cafca het volgende:
Hot Chocolate kun je inderdaad ook niet eten.
Is ook niet te eten...quote:Meatloaf
en het gaat om een top 40 hit.quote:Ben je boos, pluk een roos
En zet 'm op je hoed
't Is een oud verhaal
Maar hij doet 't nog steeds goed
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef belsen het volgende:
After Tea - Not just a flower in your hair...
Ik zal jullie de titel besparen, maar van welke twee artiesten is dit nummer?quote:Ting tang pong (bami speciaal)
Ching lang peng (twee loempias)
Kan ton lang (lancia matra)
Tching tchang wong (tjap tjoi voor de hond)
Ching pang peng (foe jong hai)
Tang chong hay (krump)
Tching pong pen (oerang oetang speciaal)
Peng chon lang (twee ping pong ballen)
Ping dong tching (eenmaal yap yum)
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:28 schreef De_Rikster het volgende:
Andre van Duin met Ron Brandsteder?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:32 schreef ranja het volgende:
Nooit van gehoord. Dit nummer bedoel ik.
Legendarische kolder.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:32 schreef ranja het volgende:
Nooit van gehoord. Dit nummer bedoel ik.
quote:oa. Paul Young en Paul Carrack hadden een hobbyband waar uiteindelijk succes mee werd geboekt. Hoe heet deze band en wie was de naamgever? Er werd vooral gespeeld als de band van de naamgever niet op toernee was.
Madmaster +1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:43 schreef MadMaster het volgende:
Mike & The Mechanics, Mike Rutherford
Gezien in voorprogramma Phil Collins
hangt er van af wie je als dé Paul Young beschouwtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:45 schreef De_Rikster het volgende:
Paul Young uit de vraag is overigens niet dé Paul Young.
Die ene die heeft bewezen recht te hebben op die titel door niet al 11 jaar dood te zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:52 schreef ranja het volgende:
[..]
hangt er van af wie je als dé Paul Young beschouwt
Ongetwijfeld. Ze is heeeeeel vaak op TV geweest.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik vraag me af of ik haar wel herkend zou hebben als ze niet aan de plastische chirurgie was gegaan...
Shit, weer eens een verkeerde foto geplaatstquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef ranja het volgende:
Je bedoelt Audrey Landers, maar ik betwijfel of ze dat op de foto is.
Vanavond maar eens vergelijken als haar zoon aan X-Factor meedoet. Daar (in het voorstukje vorige week) herkende ik haar wel direct.
Patrick Duffy, Mireille Mathieu, Together we're strongquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:56 schreef ranja het volgende:
Een acteur uit dezelfde serie als Ms. Landers had ook een hit in Nederland, in een duet.
Wie is de acteur, met wie deed hij het duet en hoe heet het nummer?
cafca +1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:59 schreef cafca het volgende:
Patrick Duffy, Mireille Mathieu, Together we're strong
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Luisteraar, hij is knap, hij is leuk, hij is intelligent Hij is sterk, hij is woest aantrekkelijk Hij heeft geen snor en een accent en hij staat hier naast me. Ik zing 't duet met de Man van Atlantis
De man van mijn dromen, toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Luisteraar, hij is knap, hij is leuk, hij is intelligent Hij is sterk, hij is woest aantrekkelijk Hij heeft geen snor en een accent en hij staat hier naast me. Ik zing 't duet met de Man van Atlantis
Nee, dat was Brigitte Kaandorp.quote:
Oeps, had cafca over het hoofd gezien, zag alleen dat ik sneller dan belsen wasquote:
quote:
Aaaahh, is dát die gast die op Justin Timber leek..quote:
Dat was de enige waarvan ik het niet wist maar 3 uit 4 is geen toeval :-pquote:Waarvan Elvis natuurlijk het bekendste geval is
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben er meer mensen de neiging om de vragen van De_Rikster aan te klikken?
Opmaak = duidelijkheidquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben er meer mensen de neiging om de vragen van De_Rikster aan te klikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |