Je klinkt wel érg zeker van je zaak...quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:23 schreef De_Rikster het volgende:
Haha, goed gevonden.
Girls, Girls, Girls - sailor
Sommige mensen zijn wandelende encyclopedieën...quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Je klinkt wel érg zeker van je zaak...
1 + 1 is 2quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Mijn idee..quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Flogging Mollyquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:32 schreef De_Rikster het volgende:
Het nummer Selfish Man vanwerd door voorman Dave King opgedragen aan
![]()
= ?
= ?
Waarmee je probeert te zeggen?quote:Mijn idee..
Waarschijnlijk hetzelfde als ranja..quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:56 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Waarmee je probeert te zeggen?
Die is ook niet echt duidelijk, alleen uit het ondertoontje kan ik niet precies opmaken of jullie bedoelen wat ik denk dat jullie bedoelen..quote:Waarschijnlijk hetzelfde als ranja..
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Freek de Jonge, Henk Hofstede, Frits.
Will doquote:Maar feel free om het tegendeel te bewijzen.
quote:And it took me one hundred years to find you
It's sad, I admit
But I can't quit
Speel jij ook al weer zó lang mee?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef cafca het volgende:
Stray Cat Blues Lyrics van de Rolling Stones?
Ja, dat blijft toch een all-time-klassiekerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Speel jij ook al weer zó lang mee?
Nee, later. Wel benelux..quote:
Zoals ditquote:
Jij zegt Benelux, en vervolgens in een film met een bebaarde komiek. -> Urbanus - bekendste film Coco Flanell, waarin hij speelde met een zangeres van i lie and i cheat, geen idee hoe die band heette though. Had je hem goed gerekend?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ben wel benieuwd hoe je dat had willen omschrijven though..
Ja dat zou ik ook wel willen weten!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ben wel benieuwd hoe je dat had willen omschrijven though..
Nee, ik mis dan toch echt een uitvoerende.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Jij zegt Benelux, en vervolgens in een film met een bebaarde komiek. -> Urbanus - bekendste film Coco Flanell, waarin hij speelde met een zangeres van i lie and i cheat, geen idee hoe die band heette though. Had je hem goed gerekend?
Tralalala!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:07 schreef Blogman het volgende:
Lekker dan..Zit dat stomme liedje in m'n kop..
Ow?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef MadMaster het volgende:
Een beetje mijn vragen gaan herhalen...
quote:is a song by American hard rock band
. It was released as the first of three singles from the Permanent Vacation album in 1987. It reached #14 on the Billboard Hot 100, #41 on the Hot Dance Club Play chart, #4 on the Mainstream Rock Tracks chart, and peaked at #45 on the UK Singles Chart.
Met (looks like a lady) tussen haakjesquote:
Ik dacht eerst Love in an Elevatorquote:
dat is teveel typewerkquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Met (looks like a lady) tussen haakjes
Ja, maar wel al een tijdje geleden toen meneer (??) Burns nog niet in BB Engeland had gezeten en het hier een halve dag duurde voordat het geraden werd...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |