Laat ik meteen antwoorden dat ik wel eens een Japanner aan de deur heb gehad die sushi en zo kwam afleveren, maar ja, die gasten lijken allemaal zo op elkaar...quote:
Nee hoor daar ligt het niet in, de manier waarop U2 zichzelf profileert (met name Bono) vind ik niet bepaald overeenkomen met de kwaliteit van de band.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je 'commerciële bands' zoals U2, Coldplay, Radiohead, Snow Patrol (en noem er nog een paar op) niet 'haat', dan ben je tegenwoordig niet meer chill, relaxed, cool of wat voor idiote soortgelijke termen je tegenwoordig nog meer mag horen. Vermoeiend...
Hier snel verder: Fok! Muziek Trivia deel MCLII
Ik ken alleen een britse Coil. Ik heb best wat cd's van japanse bands maar geen zonder damesquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:02 schreef bigshadow het volgende:
Coil? Enige band uit Japan waarvan ik ook daadwerkelijk cd's heb
die ken ik alleen van de posts van Desunoto.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:31 schreef De_Rikster het volgende:
De letterlijke vertaling van de regenboog (Rainbow) in het Frans is L'Arc en Ciel wat ook de naam van deze band is.
http://www.larc-en-ciel.com/jp/information/20th/
Geloof me, dan weet je al te veel van deze band...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:50 schreef ranja het volgende:
[..]
die ken ik alleen van de posts van Desunoto.
Owja, ik wist dat ik de naam wel eens gehoord had.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:50 schreef ranja het volgende:
[..]
die ken ik alleen van de posts van Desunoto.
PMquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:30 schreef De_Rikster het volgende:
Wil je hem via Pm of worden dubbele antwoorden weggestreept?
Inderdaad, lenen mag eventueel, maar is natuurlijk niet netjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
PM
Alles gaat hier in het openbaar, vragensteller beslist uiteindelijk (zie de OP)...
Kak, dat ga ik dus niet meer aanpassen...quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:31 schreef cafca het volgende:
Meisjesnaam in de titel, dus Sweet Marie mag bijvoorbeeld ook.
Lea, Mia, Ria, Zea.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef ranja het volgende:
Er is dus niemand die een X heeft bedacht? Dacht aan Xanadu maar dat is volgens mij een (mythische) plaats, geen persoon.
Ik dacht wel aan Zea maar dacht dat dat geen meisjesnaam was.
quote:Zea
Zea is een Latijnse meisjesnaam. Het betekent `Graan`.
Gevonden op http://babybytes.nl/namen/meisjes/Zea
Over welk nummer van wie gaat dit?quote:Het nummer bereikte door de concurrentie niet de eerste plaats in de Nederlandse Top 40 en de Nationale Hitparade.werd van de eerste plaats afgehouden door Queens Bohemian Rhapsody , Pussycats Mississippi en later André van Duins Willempie.
Haha, goed gevonden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:22 schreef MadMaster het volgende:
, het is een ordinaire vervolgvraag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |