Nou, die rechterdude ziet er wel uit als een lady.quote:
komt dat het wel een lady isquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, die rechterdude ziet er wel uit als een lady.
quote:Nou, die rechterdude ziet er wel uit als een lady.
I Kissed Charles? Oh wacht die heeft een vrouwelijke zangeresquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:33 schreef ranja het volgende:
Wie zijn dit?
[ afbeelding ]
en het is géén vervolgvraag
Hahahaha!quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:08 schreef MadMaster het volgende:
Hebben we een kloon hier?
[ afbeelding ] vs. [ afbeelding ]
en jij vroeg net nog wel Pixies, daar zijn deze wel enigzins mee te vergelijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef Elmo76 het volgende:
En om ook nog maar even on-topic te blijven: ik heb nog steeds geen idee wie de mensjes op de foto zijn!
Argh, zo lijkt het net alsof ik het zou moeten weten! maar ik weet het niehiet!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef ranja het volgende:
[..]
en jij vroeg net nog wel Pixies, daar zijn deze wel enigzins mee te vergelijken.
zeker nietquote:
schrik niet, maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Z het volgende:
Nee inderdaad. Ik zag een red head en dacht 'Anneke'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bigshadow +1quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:20 schreef bigshadow het volgende:
Blues brother castro, en is het alweer 5 jaar geleden dat hun laatste plaat uit kwam? Goh, time flies
Morgenochtend nieuwe ronde, nieuwe kansen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |