Shit, weer eens een verkeerde foto geplaatstquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef ranja het volgende:
Je bedoelt Audrey Landers, maar ik betwijfel of ze dat op de foto is.
Vanavond maar eens vergelijken als haar zoon aan X-Factor meedoet. Daar (in het voorstukje vorige week) herkende ik haar wel direct.
Patrick Duffy, Mireille Mathieu, Together we're strongquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:56 schreef ranja het volgende:
Een acteur uit dezelfde serie als Ms. Landers had ook een hit in Nederland, in een duet.
Wie is de acteur, met wie deed hij het duet en hoe heet het nummer?
cafca +1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:59 schreef cafca het volgende:
Patrick Duffy, Mireille Mathieu, Together we're strong
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Luisteraar, hij is knap, hij is leuk, hij is intelligent Hij is sterk, hij is woest aantrekkelijk Hij heeft geen snor en een accent en hij staat hier naast me. Ik zing 't duet met de Man van Atlantis
De man van mijn dromen, toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Luisteraar, hij is knap, hij is leuk, hij is intelligent Hij is sterk, hij is woest aantrekkelijk Hij heeft geen snor en een accent en hij staat hier naast me. Ik zing 't duet met de Man van Atlantis
Nee, dat was Brigitte Kaandorp.quote:
Oeps, had cafca over het hoofd gezien, zag alleen dat ik sneller dan belsen wasquote:
quote:
Aaaahh, is dát die gast die op Justin Timber leek..quote:
Dat was de enige waarvan ik het niet wist maar 3 uit 4 is geen toeval :-pquote:Waarvan Elvis natuurlijk het bekendste geval is
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben er meer mensen de neiging om de vragen van De_Rikster aan te klikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |