quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:42 schreef ranja het volgende:
[..]
Waarom post je ze dan? Ongeduldig? Had je verwacht dat bukgeit je toch het punt zou geven ondanks dat hij er 6 vroeg?
Hij vroeg er 6, jij post er eerst 3 met de mededeling dat je er niet meer weet (er worden er 6 gevraagd, dus dan moet je er al niet minder posten) en post er later weer één achteraan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
![]()
Het is toch een punt voor degene die nummer zes post? Of is er een regel dat je er zes tegelijk moet posten?
Anyway, ik wist niet dat het alleen maar om de punten ging, sorry.
De bedoeling is dat je er zoveel post als gevraagd worden, tenzij de vraagsteller er bij zegt dat dat niet hoeft.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
![]()
Het is toch een punt voor degene die nummer zes post? Of is er een regel dat je er zes tegelijk moet posten?
Anyway, ik wist niet dat het alleen maar om de punten ging, sorry.
Waar heb jij het over? Ik heb er niks achteraan gepost?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij vroeg er 6, jij post er eerst 3 met de mededeling dat je er niet meer weet (er worden er 6 gevraagd, dus dan moet je er al niet minder posten) en post er later weer één achteraan.
Da's 2 keer posten bij één vraag en misbruik maken van de overige 2 albumcovers van een ander om de vraag in te koppen.
Twee keer onjuist. Ik zie nergens een tweede post en misbruik is het al helemaal niet, want hij opent het geheel. Van inkoppen is dus geen sprake.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij vroeg er 6, jij post er eerst 3 met de mededeling dat je er niet meer weet (er worden er 6 gevraagd, dus dan moet je er al niet minder posten) en post er later weer één achteraan.
Da's 2 keer posten bij één vraag en misbruik maken van de overige 2 albumcovers van een ander om de vraag in te koppen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:38 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik heb er niks achteraan gepost?
Mea Culpa, dacht dat BlueChicagoMoon de eerste 3 én de laatste cover had gepost, maar dat was De_Rikster. Dan klopt er inderdaad geen moer van mijn verhaal...quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Twee keer onjuist. Ik zie nergens een tweede post en misbruik is het al helemaal niet, want hij opent het geheel. Van inkoppen is dus geen sprake.
Oneens en eens. We moeten hier ook niet vies worden van een beetje tempo en/of het samen beantwoorden van vragen. Het gaat om de lol van het spelletje. Sommige vragen kun je zo verpesten, bij andere vragen of situaties kan het juist wel lekker zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:37 schreef ranja het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je er zoveel post als gevraagd worden, tenzij de vraagsteller er bij zegt dat dat niet hoeft.
Zeker als de vraag laat op de avond gesteld wordt is het niet echt nodig om na een uurtje ofzo al met deelantwoorden te komen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef cafca het volgende:
Zullen we de romeinse cijfers in de OP ook meteen afschaffen?
Ik zeg helemaal niks...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef cafca het volgende:
Ah, we hebben weer eens een ouderwetse discussie
quote:Volgende vraag: welke menselijke neiging werd toegeschreven aan Bubbles, Michael Jackson's aap, maar is nimmer bewezen?
ik moet denken aan King Kong 5 van mano negra....quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef MadMaster het volgende:
En daarom, als vervolg op:
Als jong-volwassene verstond ik altijd de volgende zin in een nummer:
We dont mean Robin, stealing a monkey
Welke song van wie?
Ik ben ietsje ouder...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef brabo74 het volgende:
[..]
ik moet denken aan King Kong 5 van mano negra....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |