Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nova, hoezo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Nijnerr, welke methode Natuurkunde gebruik je?
Te jong voor jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben bos. 29 jaar en single, en jij bent?
nagelbijtenquote:
www.fuckhuiswerk.nl ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Natuurkunde![]()
Vraag maar raak, ik weet ALLES
Hoezo sorry, dat is echt waarquote:
http://home.hccnet.nl/t.amerongen/Uitwerkingen%20Nova.htmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nova, hoezo?
Antwoorden hebben?![]()
NU doe je ineens lief??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Natuurkunde![]()
Vraag maar raak, ik weet ALLES
weet ik, maar http://home.hccnet.nl/t.amerongen/Uitwerkingen%20Nova.htm staat het overzichtelijkerquote:
Dat kon je nog weleens tegenvallenquote:
quote:This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
Ik deed maar even duidelijkquote:
Tegen wie heb je het in vredesnaam??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben bos. 29 jaar en single, en jij bent?
Ik heb ijzerdraadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje doet de badkamerdeur op slot...
de medicijnen beginnen te werken volgens mij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het in vredesnaam??
Kijk eens naar de TTquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het in vredesnaam??
Even duidelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
weet ik, maar http://home.hccnet.nl/t.amerongen/Uitwerkingen%20Nova.htm staat het overzichtelijker
owhquote:
Dat ik het enorm grappig vondquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoezo sorry, dat is echt waar![]()
Als je dat al ruig vindt...quote:
Na meer dan 2 jaar eindelijk resultaatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
de medicijnen beginnen te werken volgens mij.
Whaha zie het ook nu pasquote:
Sorry D,quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ja zeg, de volgende keer laat ik de TT wel weg
Doe maar jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ja zeg, de volgende keer laat ik de TT wel weg
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wel![]()
hoewel ik ook dikker word van de zwellingen....
Oh wel hoorquote:
Woah het komt nog precies uit op 100% ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wel hoor![]()
80 % van de tijd BEN ik lief
17 % van de tijd BEDOEL ik het lief
3 % van de tijd steek ik mijn energie onbedoeld in het reageren op kutmensen. Dat gebeurt weleens.
Hmm...mij viel hij wel op hoorquote:
Hij kan ook nog rekenenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah het komt nog precies uit op 100% ook
En jouw reactie op mijn binnenkomst in het vorige topic valt in welke categorie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wel hoor![]()
80 % van de tijd BEN ik lief
17 % van de tijd BEDOEL ik het lief
3 % van de tijd steek ik mijn energie onbedoeld in het reageren op kutmensen. Dat gebeurt weleens.
Maar jij weet dat ie niet zo braaf is als ie lijktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm...mij viel hij wel op hoor
Flesistische precisiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Game ze en bis laterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef Toekito het volgende:
Ik ben gewoon vet goed man in mijn spel! Ik kom dus vanavond niet meer online![]()
Enjoy, Toek!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef Toekito het volgende:
Ik ben gewoon vet goed man in mijn spel! Ik kom dus vanavond niet meer online![]()
Ja, hallo, verbaast het je dat ik kan tellen of zo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De middelstequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jouw reactie op mijn binnenkomst in het vorige topic valt in welke categorie?
Laten we dat eens toepassen bij wiskundequote:
anders ga ik toch niet midden in de nacht moeite zitten doen om jouw pappie naar huis te loodsen gekkiequote:
Uhuhquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Maar jij weet dat ie niet zo braaf is als ie lijkt
Nee hoor, ben meer van de droge witte wijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wil jij dan wel Fles zijn bier?
NEUJquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wil jij dan wel Fles zijn bier?
Daar heb je helemaal gelijk in, sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
anders ga ik toch niet midden in de nacht moeite zitten doen om jouw pappie naar huis te loodsen gekkie
Ik ben niet zo van de wijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, ben meer van de droge witte wijn
je zegt wel erg vaak sorry, mop!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, sorry![]()
Ja, kennelijk gaat er iets niet helemaal goed hier vandaag ofzoiets of...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je zegt wel erg vaak sorry, mop!
Moejje doen, word je lekker warm vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga ik ook doen straks... ik ben bevroren
Het was heeeeeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
WB Marijke![]()
Dat is het zeker, zo te zien was het lekker
Hai meisje!quote:
JONGUH HOE KUN JE KUT NOU VERGETEN KUTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Had bezoek vandaag, dus ging goed...quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JONGUH HOE KUN JE KUT NOU VERGETEN KUTHet zou niet goed zijn als jij die vergeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet doen, want het is vast nergens voor nodigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had bezoek vandaag, dus ging goed...![]()
Maar ergens gaat er iets mis want ik loop de hele tijd sorry te zeggen hier..
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JONGUH HOE KUN JE KUT NOU VERGETEN KUTIk ben wat aan de late kant met dat soort zaken, dat zei ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Joh waar denk jij meteen aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zou niet goed zijn als jij die vergeet
Dank jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet doen, want het is vast nergens voor nodig![]()
hierquote:
Jawel want ze is irritantquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet doen, want het is vast nergens voor nodig![]()
Stiekem ben ik geen mensquote:
Konijnquote:
Dan ben je vast iets anders waar we blij van wordenquote:
Jij tongt graag konijnen?quote:
Zoals?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben je vast iets anders waar we blij van worden
Het konijnenhok was leegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
*warmte*quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het konijnenhok was leegTe hard gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
*nog meer warmte*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit al in 2 truien en een vest.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef DaMart het volgende:
Zo, warme chocomel met slagroom is op.
ik heb het echt nooit koud, ik loop het hele jaar door in m'n t-shirt, en dan nog heb ik rode wangen van de warmtequote:
hdv leren? Wat leer je dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
Dalijk nog gezellig handvaardigheid leren
Waarom jullie welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef DaMart het volgende:
Zo, warme chocomel met slagroom is op.
Je begint weer mooi op tijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
WTH wat moet je daarvoor "leren"?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
Kijk uit dat ie niet breekt, want dat kost de school miljarden en dan gaan we failliet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTH wat moet je daarvoor "leren"?![]()
Figuurzagen les 1: Pak een stuk hout, plaats de zaag tegen de korte kant van het stuk hout en beweeg de zaag op en neer.
Afrokapsel houdt warmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
ik heb het echt nooit koud, ik loop het hele jaar door in m'n t-shirt, en dan nog heb ik rode wangen van de warmte
EN worden jullie allemaal kakdom en gaan jullie de maatschappij geld KOSTEN in plaats van OPLEVEREN.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kijk uit dat ie niet breekt, want dat kost de school miljarden en dan gaan we failliet.
Begrippen en technieken enzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTH wat moet je daarvoor "leren"?![]()
Figuurzagen les 1: Pak een stuk hout, plaats de zaag tegen de korte kant van het stuk hout en beweeg de zaag op en neer.
Vroeger had ik het ook nooit koud. Maar sinds een paar jaar juist altijd. En helemaal nu ik ziek aan het worden ben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
ik heb het echt nooit koud, ik loop het hele jaar door in m'n t-shirt, en dan nog heb ik rode wangen van de warmte
Onze school is al failliet als het tientallen kostquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kijk uit dat ie niet breekt, want dat kost de school miljarden en dan gaan we failliet.
Iemand waar mee ik kan pratenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
Ach, die begrippen ken je na 3 jaar welquote:
Veel kippensoep en kamillethee drinken!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger had ik het ook nooit koud. Maar sinds een paar jaar juist altijd. En helemaal nu ik ziek aan het worden ben.
Herfst-thee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Veel kippensoep en kamillethee drinken!
Dan hoef je dus al niet meer te lerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach, die begrippen ken je na 3 jaar wel
Wij wel dus en in de bovenbouw (volgend jaar) krijg je er ook iets van kunstgeschiedenis bijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit gehad.Theorie daarvoor.
Kloptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan hoef je dus al niet meer te leren
Ik heb nooit moeten leren voor handvaardigheid.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat denk je zelf schat?![]()
[ afbeelding ]
Weird.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij wel dus en in de bovenbouw (volgend jaar) krijg je er ook iets van kunstgeschiedenis bij
Woow dat vind ik wel echt heel slim klinkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weird.Ik heb het in de bovenbouw laten vallen, tegelijk met mijn droom om naar de kunstacademie te gaan.
Mensen raden het me aan om kunstacademie te doen, maar ik kijk wel wat me het leukst lijktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weird.Ik heb het in de bovenbouw laten vallen, tegelijk met mijn droom om naar de kunstacademie te gaan.
Ik weet het ook nog nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mensen raden het me aan om kunstacademie te doen, maar ik kijk wel wat me het leukst lijkt
Ik leerde alleen maar voor de talen en dan was het nog kantje boordquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nooit moeten leren voor handvaardigheid.Overigens ook niet voor wiskunde en economie. En voor de rest haalde ik gewoon slechte cijfers. Maarja, /lui.
Ik stond een 9.5 voor tekenen/handvaardigheid. Maar als ik geen handvaardigheid nam kon ik economie nemen. Wat me voor mijn toekomst toch beter leek.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woow dat vind ik wel echt heel slim klinken
En nu?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik stond een 9.5 voor tekenen/handvaardigheid. Maar als ik geen handvaardigheid nam kon ik economie nemen. Wat me voor mijn toekomst toch beter leek.
Ik leerde niet voor talen, en faalde dan ook zwaar in de woordjes/grammatica. Maar de luistertoetsen maakte ik foutloos en mondelinge overhoringen ook altijd goed. Dus dat maakte het weer okay.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik leerde alleen maar voor de talen en dan was het nog kantje boord
Ik rede het niet alleen op mijn mondeling en luistertoetsenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik leerde niet voor talen, en faalde dan ook zwaar in de woordjes/grammatica. Maar de luistertoetsen maakte ik foutloos en mondelinge overhoringen ook altijd goed. Dus dat maakte het weer okay.
Ik leer eigenlijk wel altijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik leerde alleen maar voor de talen en dan was het nog kantje boord
Nu mis ik mijn handvaardigheid niet. Ik mis de kunstacademie wel, maar ben blij dat ik een creatieve opleiding heb die niet zo zweverig is, maar gewoon gericht op de huidige markt. Design dat goed verkoopt in plaats van een verhaal verteld.quote:
Met slagroom?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag krijg jij een beker warme chocomel van me.
Echt thuis leren kan ik niet en dan al helemaal niet stampenquote:
Nu bijna 8300quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
13 posts RN, op hoeveeel sta je dan?
Je gaat echt als een speerquote:
Met slagroom en rumquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag krijg jij een beker warme chocomel van me.
En bijna alleen in KSCquote:
Dat was niet de vraagquote:
Easy.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Nijner, 32 p/d, hoe de Fok! doe je dat?
3 Maanden helemaal niet geFok!t hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Drink jij dan meequote:
Ja Nijner, hoe hou je dat zo laag?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Matje ook goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je krijgt alleen rum als je je luchtbed meeneemt!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Nijner, hoe hou je dat zo laag?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
3 Maanden helemaal niet geFok!t hebben
Gentlequote:
Stiekem had ik het ook over de rumquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem wel een slokje oke? Want ik hou niet zo van chocolademelk
rum cola danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Stiekem had ik het ook over de rum![]()
![]()
...
Er zijn ook nog mensen die werken thoughquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Zat je te wachten tot het over postaantallen ging?
Gewoon negeren.quote:
Ai.....quote:
Doe ik al een halfuurquote:
ik en dronken gaan niet samenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ai.....
De laatste keer dat ik dat op had, was ik zoooooooooo bezopen...
Had geloof ik een hele fles rum weggewerkt...
Dat is niet zo slimquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ai.....
De laatste keer dat ik dat op had, was ik zoooooooooo bezopen...
Had geloof ik een hele fles rum weggewerkt...
quote:
Ik kan me voorstellen dat het zo voelt jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die werken though
quote:
Hehehequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het zo voelt ja
Ik soms wel een paar terug meer om te kijken waar het over gaatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hehehe
Nee, ik lees namelijk nooit terug maar je hebt een punt, het komt verdacht over zo een paar posts teruglezende (wat ik normaal dus niet doe)
Ik niet, ben te lui en met 3 SC's is dat geen doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik soms wel een paar terug meer om te kijken waar het over gaat
Waarom zou je 3 SC's volgen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet, ben te lui en met 3 SC's is dat geen doen
Geniet er vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
Company X wants to install Application Y in a virtualized environment. The underlying operating
system has to be Windows 2003 SP1. In a physical environment, the application and supporting
software have very strict minimum hardware requirements. Which requirement(s) would prohibit
the use of this application inside a virtual machine?
A. a minimum disk size of 2 TB
B. a minimum of 4 available SCSI adapters
C. 3 NICs and 3 SCSI adapters
D. 4 CPUs and 4.5 GB RAM
even koffie pauze
Ik zit ook niet in 3 sc'squote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet, ben te lui en met 3 SC's is dat geen doen
|Nou das overduidelijk D natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
Company X wants to install Application Y in a virtualized environment. The underlying operating
system has to be Windows 2003 SP1. In a physical environment, the application and supporting
software have very strict minimum hardware requirements. Which requirement(s) would prohibit
D. 4 CPUs and 4.5 GB RAM
even koffie pauze
Zo erg jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik en dronken gaan niet samendus daar begin ik maar niet aan
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou das overduidelijk D natuurlijk
Gezellig en als er 1 of 2 stilvallen heb ik altijd nog iets te kletsenquote:
Waarschijnlijk wordt er gedoeld op antwoord D.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
D. 4 CPUs and 4.5 GB RAM
even koffie pauze
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezellig en als er 1 of 2 stilvallen heb ik altijd nog iets te kletsen
Heel goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
|Nou das overduidelijk D natuurlijk
Als ie stilvalt komt dat omdat jij in een andere SC zit te postenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezellig en als er 1 of 2 stilvallen heb ik altijd nog iets te kletsen
Leek me het meest logische antwoord eigenlijkquote:
Overigens kan het best zo zijn dat 2003 SP 1 niet in 64bit te krijgen is, en dan zijn we er dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt er gedoeld op antwoord D.
Maar dan had er in de vraag iets moeten staan over een 32 bits OS. Daarmee benut je die 4,5 GB niet optimaal namelijk. Verder ben ik heel benieuwd wat voor software ze willen gebruiken die 4 SCSI adapters nodig heeft
Hier is het vaak de Wifi waar ik boos op wordquote:
Die doet het de laatste tijd goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier is het vaak de Wifi waar ik boos op word![]()
quote:
en tóch ben je er nog!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
doe altijd wat je ouders je zeggen, da's wel zo leuk voor ze, want later zal je trots op ze zijn.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die doet het de laatste tijd goed
Ik wil een geen billekoekquote:
Als het goed is welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Virtualized of niet heeft er dus geen fuck mee te maken wokkie, maar dat wist je al
jaaaa, natuurlijk, da's basisschool werk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Virtualized of niet heeft er dus geen fuck mee te maken wokkie, maar dat wist je al
Terugslaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat wou je er aan gaan doen dan?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaaa, natuurlijk, da's basisschool werk.
Whehehe, ja, das geen goed idee danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik drink bijna nooit als ik dan los ga op rum lijkt me niet zo verstandig
Geef eens antwoordquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe, ja, das geen goed idee dan..
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
|Nou das overduidelijk D natuurlijk
het is Cquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt er gedoeld op antwoord D.
Maar dan had er in de vraag iets moeten staan over een 32 bits OS. Daarmee benut je die 4,5 GB niet optimaal namelijk. Verder ben ik heel benieuwd wat voor software ze willen gebruiken die 4 SCSI adapters nodig heeft
Nu ben ik bangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das D.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
D. 4 CPUs and 4.5 GB RAM
even koffie pauze
Hmmmz, weet hoe vervelend het is en ook als je geen siroop mag nemenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef Bos81 het volgende:
Hoestbuien nmen weer toe..
Vanavond voor het slapen maar siroop innemen
Wist je dat ANgus bij Trevland in de buurt woont?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Woah allemaal Angussen Young in mijn agenda![]()
Verveling na proefwerken
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wist je dat ANgus bij Trevland in de buurt woont?
Nou daar faal ik dan weer hardquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
het is C
je kan max 2 scsi adapters hebben in een vm
geheugen kan tot 255GB en 10 nic's
Met zijn lelijke huisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wist je dat ANgus bij Trevland in de buurt woont?
Waarom woont hij in vredenaam in NL??quote:
Niet echt een Angus-huis vind ikquote:
Omdat zijn vrouw hier vandaan komtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom woont hij in vredenaam in NL??
Dan moet B ook goed zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
het is C
je kan max 2 scsi adapters hebben in een vm
geheugen kan tot 255GB en 10 nic's
Elke beroemdheid heeft huizen over de hele wereldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
joh omdat wok zelf net het antwoord heeft gegeven![]()
Ach so..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat zijn vrouw hier vandaan komt
Oooh, nee, dat is gewoon puur toeval hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
joh omdat wok zelf net het antwoord heeft gegeven![]()
Hahahaha, in your face, je had het helemaal foutquote:
Precies.quote:
Maar dan ook hierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Elke beroemdheid heeft huizen over de hele wereld
En ja, The Edgen is het meervoudquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen The Edgen tekenen in agenda
Nahh, dat dan weer nietquote:
Dave Evansquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En ja, The Edgen is het meervoud
inderdaadquote:
Haiquote:
Dat kan natuurlijk ook nogquote:
Daarom elk jaar het archief leeg gooienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef MPG het volgende:
Godverdomme wat verzamelt een mens een berg papier tijdens tig jaar studie![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |