Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nova, hoezo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Nijnerr, welke methode Natuurkunde gebruik je?
Te jong voor jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben bos. 29 jaar en single, en jij bent?
nagelbijtenquote:
www.fuckhuiswerk.nl ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Natuurkunde![]()
Vraag maar raak, ik weet ALLES
Hoezo sorry, dat is echt waarquote:
http://home.hccnet.nl/t.amerongen/Uitwerkingen%20Nova.htmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nova, hoezo?
Antwoorden hebben?![]()
NU doe je ineens lief??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Natuurkunde![]()
Vraag maar raak, ik weet ALLES
weet ik, maar http://home.hccnet.nl/t.amerongen/Uitwerkingen%20Nova.htm staat het overzichtelijkerquote:
Dat kon je nog weleens tegenvallenquote:
quote:This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
Ik deed maar even duidelijkquote:
Tegen wie heb je het in vredesnaam??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben bos. 29 jaar en single, en jij bent?
Ik heb ijzerdraadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje doet de badkamerdeur op slot...
de medicijnen beginnen te werken volgens mij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het in vredesnaam??
Kijk eens naar de TTquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het in vredesnaam??
Even duidelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
weet ik, maar http://home.hccnet.nl/t.amerongen/Uitwerkingen%20Nova.htm staat het overzichtelijker
owhquote:
Dat ik het enorm grappig vondquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoezo sorry, dat is echt waar![]()
Als je dat al ruig vindt...quote:
Na meer dan 2 jaar eindelijk resultaatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
de medicijnen beginnen te werken volgens mij.
Whaha zie het ook nu pasquote:
Sorry D,quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ja zeg, de volgende keer laat ik de TT wel weg
Doe maar jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ja zeg, de volgende keer laat ik de TT wel weg
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wel![]()
hoewel ik ook dikker word van de zwellingen....
Oh wel hoorquote:
Woah het komt nog precies uit op 100% ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wel hoor![]()
80 % van de tijd BEN ik lief
17 % van de tijd BEDOEL ik het lief
3 % van de tijd steek ik mijn energie onbedoeld in het reageren op kutmensen. Dat gebeurt weleens.
Hmm...mij viel hij wel op hoorquote:
Hij kan ook nog rekenenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah het komt nog precies uit op 100% ook
En jouw reactie op mijn binnenkomst in het vorige topic valt in welke categorie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wel hoor![]()
80 % van de tijd BEN ik lief
17 % van de tijd BEDOEL ik het lief
3 % van de tijd steek ik mijn energie onbedoeld in het reageren op kutmensen. Dat gebeurt weleens.
Maar jij weet dat ie niet zo braaf is als ie lijktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm...mij viel hij wel op hoor
Flesistische precisiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Game ze en bis laterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef Toekito het volgende:
Ik ben gewoon vet goed man in mijn spel! Ik kom dus vanavond niet meer online![]()
Enjoy, Toek!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef Toekito het volgende:
Ik ben gewoon vet goed man in mijn spel! Ik kom dus vanavond niet meer online![]()
Ja, hallo, verbaast het je dat ik kan tellen of zo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De middelstequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jouw reactie op mijn binnenkomst in het vorige topic valt in welke categorie?
Laten we dat eens toepassen bij wiskundequote:
anders ga ik toch niet midden in de nacht moeite zitten doen om jouw pappie naar huis te loodsen gekkiequote:
Uhuhquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Maar jij weet dat ie niet zo braaf is als ie lijkt
Nee hoor, ben meer van de droge witte wijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wil jij dan wel Fles zijn bier?
NEUJquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wil jij dan wel Fles zijn bier?
Daar heb je helemaal gelijk in, sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
anders ga ik toch niet midden in de nacht moeite zitten doen om jouw pappie naar huis te loodsen gekkie
Ik ben niet zo van de wijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, ben meer van de droge witte wijn
je zegt wel erg vaak sorry, mop!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, sorry![]()
Ja, kennelijk gaat er iets niet helemaal goed hier vandaag ofzoiets of...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je zegt wel erg vaak sorry, mop!
Moejje doen, word je lekker warm vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga ik ook doen straks... ik ben bevroren
Het was heeeeeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
WB Marijke![]()
Dat is het zeker, zo te zien was het lekker
Hai meisje!quote:
JONGUH HOE KUN JE KUT NOU VERGETEN KUTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Had bezoek vandaag, dus ging goed...quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JONGUH HOE KUN JE KUT NOU VERGETEN KUTHet zou niet goed zijn als jij die vergeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet doen, want het is vast nergens voor nodigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had bezoek vandaag, dus ging goed...![]()
Maar ergens gaat er iets mis want ik loop de hele tijd sorry te zeggen hier..
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JONGUH HOE KUN JE KUT NOU VERGETEN KUTIk ben wat aan de late kant met dat soort zaken, dat zei ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Joh waar denk jij meteen aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zou niet goed zijn als jij die vergeet
Dank jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet doen, want het is vast nergens voor nodig![]()
hierquote:
Jawel want ze is irritantquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet doen, want het is vast nergens voor nodig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |