Soms is het gewoon lekker om voorrrrrrrrrrrrrrrrrrral zo doorgaan te kunnen zeggen, laat me toch, ouwe zeiksnorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zeg BARRIE![]()
Selectief lezend oostindisch kleurendoof vrouwmensch
GIJ BLIJFT GODVERDOMME VAN MUN BIER AF!quote:
Voooh-al zo dooh-gaan jijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms is het gewoon lekker om voorrrrrrrrrrrrrrrrrrral zo doorgaan te kunnen zeggen, laat me toch, ouwe zeiksnor
quote:
barrye stevensquote:
Gij moogt heul nog geen bierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
GIJ BLIJFT GODVERDOMME VAN MUN BIER AF!
Heb gisteren die korte stukjes gezien bij iemand thuisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
GIJ BLIJFT GODVERDOMME VAN MUN BIER AF!
En nu weer leren jijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
barrye stevens![]()
ik vind het geweldig, vooral doorgaan
Ik sla je voor je bek hoor, zaterdag, moejje oplettenquote:
Daar moeten we het nog wel even over hebben hoorWokkie, voordat je bij ons komt werkenquote:
De films is ook wel kut maar toch wel tof om eens te zienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb gisteren die korte stukjes gezien bij iemand thuisNaja de eerste 19, daarna was de lol er wel weer vanaf
Ja is goed, ik zal oplettenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik sla je voor je bek hoor, zaterdag, moejje opletten![]()
LEREN ANDERS GEEN VERHAALTJE, GODVERDOMME.quote:
dat moet je dan wel tijdens de reis doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik sla je voor je bek hoor, zaterdag, moejje opletten![]()
o dan kom ik nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar moeten we het nog wel even over hebben hoorWokkie, voordat je bij ons komt werken
Fuck. Je weet dat ik dat niet doequote:
In Moaskantjuh wel jonguhquote:
quote:
Dat maak ik godverdomme zelf nog wel uit, waar bemoei je je mee, vlegel!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
LEREN ANDERS GEEN VERHAALTJE, GODVERDOMME.
Kende je het nog niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb gisteren die korte stukjes gezien bij iemand thuisNaja de eerste 19, daarna was de lol er wel weer vanaf
En dan te bedenken dat het niet eens echt overdreven is. Er zal geen brabander zeggen "Die schotel is kapot jonguh, geen zender te zien!"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
De films is ook wel kut maar toch wel tof om eens te zien
Jij moet niks zeggen met je wietquote:
Nog niet van zelf zienquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |