Er gaan er dit jaar waarschijnlijk genoeg over de 100k. Goldfinger wellicht. Ik ook en al die er tussen zitten die nog erg actief zijn.quote:
Nou je t zegt inderdaad. Van al die noodgevallen weinig gehoord de laatste tijd. Ooit hadden we standaard het clubje Lohan, Hilton, Winehouse & Spears die een soort draaideur voor zichzelf hadden bij zowel ziekenhuis als gevangenis als afkickkliniek. Terwijl het precies klinkt als een duur advocatenkantoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
WheheAmy Winehouse weer het ziekenhuis in
ja die was geweldigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was toen ook een bericht van Fiets
Ik heb hem al:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja die was geweldigik was em al aan het zoeken
ge-ni-aalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hem al:![]()
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis
Oh dat zal best jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er gaan er dit jaar waarschijnlijk genoeg over de 100k. Goldfinger wellicht. Ik ook en al die er tussen zitten die nog erg actief zijn.
Dat is inderdaad groot zat, gezein je zelf nog best wel actief bent.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zal best jaIk heb eigenlijk alleen met D. te maken. PrintScreen doet weinig meer en het gat daarachter is al 26.000.
Ik denk niet dat ik het zou halen(ten zij ik zo lomp veel blijf posten) maar kom wel een heel eindquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er gaan er dit jaar waarschijnlijk genoeg over de 100k. Goldfinger wellicht. Ik ook en al die er tussen zitten die nog erg actief zijn.
Wie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was toen ook een bericht van Fiets
Kijk maar op mijn linkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Het zal me aan mijn derrière oxideren hoeveel iemand post... af en toe een mijlpaaltje kan best
Ik heb er een deze dagen ook nog eentjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Het zal me aan mijn derrière oxideren hoeveel iemand post... af en toe een mijlpaaltje kan best
Ik zit nu op ca 135-150 posts per dag gemiddeld. dat houd in dat ik ongeveer in augustus-september mijn 100.000 ste post ga maken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het zou halen(ten zij ik zo lomp veel blijf posten) maar kom wel een heel eind
Ik zie wel waar ik eindigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit nu op ca 135-150 posts per dag gemiddeld. dat houd in dat ik ongeveer in augustus-september mijn 100.000 ste post ga maken.![]()
En zoveel op een dag,valt best wel mee, gezien er ook wel eens 500 op een dag gepost wordt door sommigen
100K is dus wel een mijlpaaltje. VOor de rest boeit het me ook niet veel. Hoewel ik het wel interessant vind om het voor mezelf bij te houden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Dus dat! Nu FM spelen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Oh zulke tijden heb ik ook gehad ja. Toen ging het erom om zo veel mogelijk dagen achter elkaar 200 posts of meer te halen. EN dan op de 33ste dag heb je een verjaardag van je oma en kom je tot 167. En dan zitten BALEN jonge niet meer normaalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit nu op ca 135-150 posts per dag gemiddeld. dat houd in dat ik ongeveer in augustus-september mijn 100.000 ste post ga maken.![]()
En zoveel op een dag,valt best wel mee, gezien er ook wel eens 500 op een dag gepost wordt door sommigen
Daar gaat het mij eigenlijk niet om. Ik voel me meestal wel redelijk okee als ik in de avonduren op FOK zit en dan heb je zo 100+ posts gemaakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zulke tijden heb ik ook gehad ja. Toen ging het erom om zo veel mogelijk dagen achter elkaar 200 posts of meer te halen. EN dan op de 33ste dag heb je een verjaardag van je oma en kom je tot 167. En dan zitten BALEN jonge niet meer normaal
Kirby?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi toch, nu kan ik nog een beetje gamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |