Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Enne?quote:
Hoer-A! Hoer-B! Hoer-C!quote:
HOEWAAAAAAAAquote:
Koningin Beatrix 73 jaarquote:
Valt nog mee.quote:
Allebijquote:Op maandag 31 januari 2011 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
De koninging en de koningin zijn vandaag allebei jarig?
Ja ik denk het ookquote:Op maandag 31 januari 2011 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt nog mee.
Die in Engeland is al een end in de tachtig.... En die blijft volgens mij zitten totdat haar kleinzoon haar opvolgt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:07 schreef Koen66 het volgende:
mensen, ik ga rijden richting Zwijndrecht, laterrrrrr![]()
Bis laterquote:Op maandag 31 januari 2011 13:07 schreef Koen66 het volgende:
flitserquote:
laters koenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:07 schreef Koen66 het volgende:
koniging?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
maar het is een bewuste fout, toch?.
Die is zeker handigquote:Op maandag 31 januari 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Handig voor alle smileyposters![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whehehequote:Op maandag 31 januari 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suikerbeeeeeeeeeeeebquote:
De wibi?quote:
Coolquote:Op maandag 31 januari 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
laters miniquote:
enferquote:
douche trevquote:
quote:
en hoe doen we dat met alle Mart Smileys?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
en hoe doen we dat met alle Mart Smileys?
Ik las woknokquote:
Mooi is wel relatief natuurlijkquote:
Hey STquote:Op maandag 31 januari 2011 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooi is wel relatief natuurlijk
Hey Muckiequote:
Wat je zelf mooi vindt danquote:Op maandag 31 januari 2011 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooi is wel relatief natuurlijk
Haiquote:
Nou nee maar ik ben blij dat ik ff zitquote:
muckquote:
How comequote:
[ afbeelding ]
ach, het is al bijna weer zomerquote:Op maandag 31 januari 2011 14:12 schreef Olle. het volgende:
[..]en toch vind ik dat we nog eens ijs moeten eten!
moet het daar zomer voor zijn dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, het is al bijna weer zomer
Hey Ollequote:Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef Olle. het volgende:
[..]
moet het daar zomer voor zijn dan?
Maar alleen als je het aandurft uiteraard om samen op de grachtmuur te zitten
ja, als ik weer klaar ben met afvallenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef Olle. het volgende:
[..]
moet het daar zomer voor zijn dan?
Maar alleen als je het aandurft uiteraard om samen op de grachtmuur te zitten
hey trev kerelquote:
wie?wat?waar?quote:
Ik hoorde dat ookquote:
volgende week ergens?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, als ik weer klaar ben met afvallen
Lopen kon ik de hele tijd welquote:Op maandag 31 januari 2011 14:16 schreef Olle. het volgende:
[..]
hey trev kerel![]()
hoe is het met je? Kun je al weer een beetje lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2011 14:18:21 ]
Afvallen is overated.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, als ik weer klaar ben met afvallen
ooh nu begin ik te twijfelen...quote:Op maandag 31 januari 2011 14:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lopen kon ik de hele tijd wel, nu 2 weken thuis gezeten en vanmorgen weer eens rustig begonnen met werken
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
Slaan. Allemaal. Op hun muil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wieder zu Hause?quote:
Dat is wel kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ribquote:Op maandag 31 januari 2011 14:17 schreef Olle. het volgende:
[..]
ooh nu begin ik te twijfelen...
was het je rug?
Ik weet dat het via de judo kwam
wel goed dat je begonnen bent weer, hoe gaat dat?
Gaat wel goed, niet extra last van gehad maar wel rustig aan doen
ontspan lieve dame!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man's got to do what a man's got to do
hahahaaaaaaa!quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Afvallen is overated.
Vollere vrouwen.
volgende week dus niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hahahaaaaaaa!
over een kilo of 10 a 15
Verschrikkelijk veel aan mijn hoofdquote:
Oh tofquote:Op maandag 31 januari 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou nee maar ik ben blij dat ik ff zit
oooh muckje mijn eerste quiche zit in de oven.. gewoon een beetje een simpele om te kijken hoe en wat met de combimagnetron enzo
Ik las het jaquote:
Ja, lekker is datquote:Op maandag 31 januari 2011 14:23 schreef Olle. het volgende:
[..]
volgende week dus niet?
Anders neem ik toch alleen een ijsje?
Lolquote:Op maandag 31 januari 2011 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
wat een prutsersteveel boom omzagen , valt over de schutting van gabber jim, moeder pissig
dan ga je toch lekker in je eentje een ijsje halenquote:
moet je er niet heen voor een verslag voor de frontpage?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
wat een prutsersteveel boom omzagen , valt over de schutting van gabber jim, moeder pissig
pgrquote:
He bah!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Verschrikkelijk veel aan mijn hoofd
[..]
Oh tof
Ik zal straks na de boodschappen het andere recept even voor je uit tikken
[..]
Ik las het ja
Waar is je lijstje gebleven trouwens?
hmmmm weg vrees ik, heb hem niet opgeslagen, vrees ik!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Verschrikkelijk veel aan mijn hoofd
[..]
Oh tof
[..]
Ik las het ja
Waar is je lijstje gebleven trouwens?
oohquote:Op maandag 31 januari 2011 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker in je eentje een ijsje halen
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
ja, en dan moet ik mee, met m'n vet en m'n pukkels, nou, vergeet het maarquote:Op maandag 31 januari 2011 14:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
ooh
was eigenlijk het doel om samen te gaan, ben net vrijdag naar de kapper geweest. Deze zit nu helemaal in de plooi!
Eindhovenquote:
Dat weet ik mop, maar je moet je realiseren dat je uitstraling je mooi maakt en dat dat niet gaat om een vetrolletje meer of minder.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
als je je er niet fijn bij voelt is je uitstraling ook een stuk minder he, snoes
Nouwquote:Op maandag 31 januari 2011 14:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en dan moet ik mee, met m'n vet en m'n pukkels, nou, vergeet het maar
Zo erg is het helemaal nietquote:Op maandag 31 januari 2011 14:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en dan moet ik mee, met m'n vet en m'n pukkels, nou, vergeet het maar
rustig aan oke? je hebt veel aan je hoofd lees ikquote:Op maandag 31 januari 2011 14:24 schreef Muck het volgende:
Oh tof
ja tot je van je zelf walgt als je in de spiegel kijkt dat verhaal gaat niet op hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 14:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat weet ik mop, maar je moet je realiseren dat je uitstraling je mooi maakt en dat dat niet gaat om een vetrolletje meer of minder.
Whut did ya do with it?quote:
Ooooh, was het maar zo simpel in mijn hoofdquote:Op maandag 31 januari 2011 14:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat weet ik mop, maar je moet je realiseren dat je uitstraling je mooi maakt en dat dat niet gaat om een vetrolletje meer of minder.
psies!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja tot je van je zelf walgt als je in de spiegel kijkt dat verhaal gaat niet op hoor
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja tot je van je zelf walgt als je in de spiegel kijkt dat verhaal gaat niet op hoor
neheeuuj!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh jij vind dikke mensen grappig
Dat weet ik, maar dat van jezelf walgen is wel iets wat in je hoofd zit. Daarbij vindt je jezelf altijd dikker dan je eigenlijk bent.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn kleren vinden me dan ook dikker dan ik eigenlijk benquote:Op maandag 31 januari 2011 14:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dat weet ik, maar dat van jezelf walgen is wel iets wat in je hoofd zit. Daarbij vindt je jezelf altijd dikker dan je eigenlijk bent.
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:37 schreef Olle. het volgende:
[..]
neheeuuj!
ik moest gewoon om je reactie lachen....
Dat gaat ook niet van de ene op de andere dag.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooooh, was het maar zo simpel in mijn hoofd
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet je in het echt doen, kan je ook lachen
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn kleren vinden me dan ook dikker dan ik eigenlijk ben
ja, daarom gaan we ook even zoenenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon wegkruipen in een hoekkie en keihard janken
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet je in het echt doen, kan je ook lachen
Okee, okee!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
En toch denk ik dat ik gelijk heb: in je hoofd ben je dikker dan je bent.
Oeh, oeh, extra blije maandag hoor, zeggen zequote:
wordt ik inelkaar gemept. Het ging hier al bijna mis...quote:
daar word ik nie dunner van hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, daarom gaan we ook even zoenen
ik mis de boomtown raidsquote:
oooooh nou excuuses!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en ik heb niet eeuwen de tijd ofzo. zet hem er maar bij
Dan maak je zinquote:Op maandag 31 januari 2011 14:43 schreef pgrferrari het volgende:
Zo Mini kijken.
Maar ik heb geen zin
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:43 schreef Olle. het volgende:
[..]
wordt ik inelkaar gemept. Het ging hier al bijna mis...
nee ik ben een pussy!
Ik weet wel wat waardoor je wel dunner wordtquote:Op maandag 31 januari 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar word ik nie dunner van hoor
* LovelyLady steekt kop in het zand
Geen zin om zin te maken.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan maak je zin
[..]
Jij en in elkaar gemept worden, dan doet die andere wel van goede huize komen
[..]
Ik weet wel wat waardoor je wel dunner wordt![]()
Ja sex en neuken en krikken en wippen en batsenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef Trevland het volgende:
ja niet etenquote:[b] Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef Trevland het
Dat bedoel ik nietquote:Op maandag 31 januari 2011 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja niet eten
Ik ben er weg van
Bis Later LLquote:Op maandag 31 januari 2011 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja sex en neuken en krikken en wippen en batsen
haha aan het werk!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nietik bedoel dit:
[..]
Bis Later LL![]()
nou mja achquote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan maak je zin
[..]
Jij en in elkaar gemept worden, dan doet die andere wel van goede huize komen
[..]
Dat snap ik, als het niet nodig is dan is het ook goedquote:Op maandag 31 januari 2011 14:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
nou mja ach![]()
hoop dat het nooit zover komt
quote:
enferquote:
Maak er wat moois vanquote:Op maandag 31 januari 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje weer tekeningen maken![]()
Geen idee wat ik ga makenquote:
Wow jij reageert snelquote:
Nice!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Wel goed, vanmorgen weer gewerkten hoe is daar?
Gfquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje weer tekeningen maken![]()
Niet meer pijn als dat ik nu heb dus was te doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!Ging het goed?
Geen pijn enzo?
Ja met mij goedLekker naar de fysio geweest vanochtend, van te voren nooit zin maar daarna voel ik me altijd wel beter. Oefeningen ook wat opgehoogd qua herhaling, en dat voelt ook wel goed
Verder lekker dagje vrij![]()
[..]
Gf
[..]
![]()
Dat is een fabeltjequote:Op maandag 31 januari 2011 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja sex en neuken en krikken en wippen en batsen
Want?quote:
Vaker, harder, langer, dieper. En flink schreeuwenquote:
opeens let ik opquote:Op maandag 31 januari 2011 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaker, harder, langer, dieper. En flink schreeuwen
Jajaja, dat zal wel weerquote:
Kijk zequote:Op maandag 31 januari 2011 15:08 schreef pgrferrari het volgende:
Mini kijken
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Kijk ze en Bis Laterquote:Op maandag 31 januari 2011 15:08 schreef pgrferrari het volgende:
Mini kijken
suc6quote:Op maandag 31 januari 2011 15:08 schreef pgrferrari het volgende:
Mini kijken
Ja, goffer, ik schreeuw de longen uit mijn lijf, hijg en zweet me kapot, slinger hem alle kanten op en dat dan een paar keer per week en NOG val ik niet afquote:Op maandag 31 januari 2011 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaker, harder, langer, dieper. En flink schreeuwen
echt nietquote:
ik welquote:Op maandag 31 januari 2011 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, goffer, ik schreeuw de longen uit mijn lijf, hijg en zweet me kapot, slinger hem alle kanten op en dat dan een paar keer per week en NOG val ik niet af
quote:
*proestquote:Op maandag 31 januari 2011 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wel![]()
hoewel ik ook dikker word van de zwellingen....
Misschien toch maar wat meer bij bewegenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, goffer, ik schreeuw de longen uit mijn lijf, hijg en zweet me kapot, slinger hem alle kanten op en dat dan een paar keer per week en NOG val ik niet af
laters wokquote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
overigens....
15:00 geweest![]()
tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
Thijs zag de wolk en zei: oooh, grooooooooooote wolk!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
overigens....
[ afbeelding ]
Bis Later Wokquote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
overigens....
[ afbeelding ]
Bis Later Flesquote:
Soow hee wat een PIquote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
overigens....
[ afbeelding ]
als Thijs meekijktquote:Op maandag 31 januari 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs zag de wolk en zei: oooh, grooooooooooote wolk!
Een paar keer per week?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihihihihi Bwwwwrrrrrrrrr!quote:
Ze slaat je de harses in!quote:
fijne reis flesquote:
Kan, maar dan wordt het morgen.quote:
wat een lulquote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou ja zeg, ik werd voor dik uitgemaakt door een klant, om er vervolgens aan toe te voegen dat ik dat vast al heel lang was, om vervolgens te concluderen dat ik het geaccepteerd had en om er daarna nog even aan toe te voegen dat een afgeslankte ik vast niet bij me pasteHet enige wat ik kon zeggen was nee hoor
![]()
WTF?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou ja zeg, ik werd voor dik uitgemaakt door een klant, om er vervolgens aan toe te voegen dat ik dat vast al heel lang was, om vervolgens te concluderen dat ik het geaccepteerd had en om er daarna nog even aan toe te voegen dat een afgeslankte ik vast niet bij me pasteHet enige wat ik kon zeggen was nee hoor
![]()
quote:
Ik zal hem eens schuppenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
ok schat!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Kan, maar dan wordt het morgen.
Als ik toch die kant op loop voor het eten van vanavond, kan ik wel gelijk een hoop meebrengen dacht ik.
naam en adres van die clown. Dan mag je hem daarna opduiken in de maasquote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Wat een eikel zegquote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Wel dat de lamp očt giët he!quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Een paar keer per week?
Dat moet ook een paar keer per dag!
Altijdquote:
Dat is ook niet gezegd dat het makkelijk zou zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik werk ook nog en ik heb een kind he, zo makkelijk is dat allemaal niet
dus dat!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmmmquote:Op maandag 31 januari 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Godsamme, die mensen weten ook gewoon echt niet wanneer ze maar beter niets kunnen zeggen he. Ik neem aan dat hij niet verder wordt geholpen? Want nou ja, hij heeft het vast al lang geaccepteerd en het is vast al heel lang zo, dus een schuldenvrije hij past vast niet bij hemquote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Okee, onmogelijk dan, zo blij?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook niet gezegd dat het makkelijk zou zijn
Het is dus kiezen of delenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, onmogelijk dan, zo blij?
Niets is onmogelijkquote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon, omdat het kan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Godsamme, die mensen weten ook gewoon echt niet wanneer ze maar beter niets kunnen zeggen he. Ik neem aan dat hij niet verder wordt geholpen? Want nou ja, hij heeft het vast al lang geaccepteerd en het is vast al heel lang zo, dus een schuldenvrije hij past vast niet bij hem
Nee, binnenkort de laatste keer heenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Godsamme, die mensen weten ook gewoon echt niet wanneer ze maar beter niets kunnen zeggen he. Ik neem aan dat hij niet verder wordt geholpen? Want nou ja, hij heeft het vast al lang geaccepteerd en het is vast al heel lang zo, dus een schuldenvrije hij past vast niet bij hem
Tofquote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon, omdat het kan
[ afbeelding ]
Die is zeker tofquote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon, omdat het kan
[ afbeelding ]
Maar dan hoort ze het als nog niet te zeggenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het was een mevrouw![]()
Maar dank voor de lieve reacties
Hey Barretjequote:Op maandag 31 januari 2011 15:34 schreef Barretje80 het volgende:
druk op werk
ohh en MZ.. wat een stomme troela!
barretjequote:Op maandag 31 januari 2011 15:34 schreef Barretje80 het volgende:
druk op werk
ohh en MZ.. wat een stomme troela!
Die mag ik niet schuppenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het was een mevrouw![]()
Maar dank voor de lieve reacties
Nog eens heen? Dat ze het effe zelf uitzoektquote:Op maandag 31 januari 2011 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, binnenkort de laatste keer heen
Jaa weet ik.. Paint is gewoon géén tekenprogrammaquote:Op maandag 31 januari 2011 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof.
Jammer dat de smiley niet zo uit de verf komt, op die gele ballon...
mijn idee ookquote:Op maandag 31 januari 2011 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog eens heen? Dat ze het effe zelf uitzoekt.
Ja, nou ja, ik weet wel wie het zegt natuurlijk... ze is niet voor niets voor hulp bij ons... Dus ach, nog een keertje en dan nooit meer... Is misschien wel weer even goed, een extra motivatie om af te vallenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Die mag ik niet schuppen.
Goffer.... MUUUUUUCK? Ken je NOG een keer loeihard schuppen? Namens mij?
[..]
Nog eens heen? Dat ze het effe zelf uitzoekt.
Waarom gebruik je geen van de adobe programma's?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaa weet ik.. Paint is gewoon géén tekenprogramma
Gebruik ik altijd, maar is zooooo sloom op deze computer, dus wat met paint kan doe ik met paintquote:Op maandag 31 januari 2011 15:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen van de adobe programma's?
Ik snap jequote:Op maandag 31 januari 2011 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gebruik ik altijd, maar is zooooo sloom op deze computer, dus wat met paint kan doe ik met paint![]()
Ach, probeer mijn leven eens en oordeel dan nog eensquote:
Hihihihiiiiiiiiiiii!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon, omdat het kan
[ afbeelding ]
Deze wás ook heel snelquote:Op maandag 31 januari 2011 15:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom heb ik alleen maar goede snelle pc's
Oooohquote:Op maandag 31 januari 2011 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihiiiiiiiiiiii!
Thijs zei: Oooh! Nijntje Pluis! Met een gele ballon!
Ik moet xp op mijn pc weer eens opnieuw installeren, maar eerst nieuwe video kaart er inquote:Op maandag 31 januari 2011 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze wás ook heel snel
Moet nog steeds Windows 7 installeren, maar geen zin in...
dikke knuf!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik weet wel wie het zegt natuurlijk... ze is niet voor niets voor hulp bij ons... Dus ach, nog een keertje en dan nooit meer... Is misschien wel weer even goed, een extra motivatie om af te vallenZij zegt het, dus dan zijn er vast veel mensen die het denken
Koop gewoon meteen Windows 7quote:Op maandag 31 januari 2011 15:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet xp op mijn pc weer eens opnieuw installeren, maar eerst nieuwe video kaart er in
Mja, dat is dan ook wel weer zo, maar dan nog... Sommige mensen en fatsoenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik weet wel wie het zegt natuurlijk... ze is niet voor niets voor hulp bij ons... Dus ach, nog een keertje en dan nooit meer... Is misschien wel weer even goed, een extra motivatie om af te vallenZij zegt het, dus dan zijn er vast veel mensen die het denken
Weet je wel wat dat kostquote:Op maandag 31 januari 2011 15:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen van de adobe programma's?
Die van mij koste niks en was legaalquote:Op maandag 31 januari 2011 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat kost?
Ik heb de CS3 suite legaal..... Dat zijn geen grappen
...
Why? Dat komt wel met nieuwe hardware.quote:
Hier ook, maar ssstttquote:Op maandag 31 januari 2011 15:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die van mij koste niks en was legaal
Ruilen?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, probeer mijn leven eens en oordeel dan nog eens
Daarom dusquote:Op maandag 31 januari 2011 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Why? Dat komt wel met nieuwe hardware.
Idioten die de nieuwste software op oude hardware willen draaien en zich dan afvragen waarom het zo traag is...
Ach ja, zolang school maar betaaldquote:
Ik heb CS2quote:Op maandag 31 januari 2011 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat kost?
Ik heb de CS3 suite legaal..... Dat zijn geen grappen
...
Bedoel je mij daar mee?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Why? Dat komt wel met nieuwe hardware.
Idioten die de nieuwste software op oude hardware willen draaien en zich dan afvragen waarom het zo traag is...
Coolquote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook nog ergens CS4 master liggen
Nee, ik ken te veel van dat soort figurenquote:
Mhoaw best wel oud, maar we hebben ook nog een tijdje Windows 7 gedraaid op een nog oudere, werkte perfectquote:
Is die nou al stoeckquote:Op maandag 31 januari 2011 15:55 schreef Toekito het volgende:
Ik ben aan het sparen om mijn pc heel mooi te gaan maken maar vrees dat ik eerst een Mucklaptop mag gaan maken!
XP er op en hij is veel snellerquote:Op maandag 31 januari 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mhoaw best wel oud, maar we hebben ook nog een tijdje Windows 7 gedraaid op een nog oudere, werkte perfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |