ja tot je van je zelf walgt als je in de spiegel kijkt dat verhaal gaat niet op hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 14:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat weet ik mop, maar je moet je realiseren dat je uitstraling je mooi maakt en dat dat niet gaat om een vetrolletje meer of minder.
Whut did ya do with it?quote:
Ooooh, was het maar zo simpel in mijn hoofdquote:Op maandag 31 januari 2011 14:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat weet ik mop, maar je moet je realiseren dat je uitstraling je mooi maakt en dat dat niet gaat om een vetrolletje meer of minder.
psies!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja tot je van je zelf walgt als je in de spiegel kijkt dat verhaal gaat niet op hoor
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja tot je van je zelf walgt als je in de spiegel kijkt dat verhaal gaat niet op hoor
neheeuuj!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh jij vind dikke mensen grappig
Dat weet ik, maar dat van jezelf walgen is wel iets wat in je hoofd zit. Daarbij vindt je jezelf altijd dikker dan je eigenlijk bent.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn kleren vinden me dan ook dikker dan ik eigenlijk benquote:Op maandag 31 januari 2011 14:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dat weet ik, maar dat van jezelf walgen is wel iets wat in je hoofd zit. Daarbij vindt je jezelf altijd dikker dan je eigenlijk bent.
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:37 schreef Olle. het volgende:
[..]
neheeuuj!
ik moest gewoon om je reactie lachen....
Dat gaat ook niet van de ene op de andere dag.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooooh, was het maar zo simpel in mijn hoofd
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet je in het echt doen, kan je ook lachen
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn kleren vinden me dan ook dikker dan ik eigenlijk ben
ja, daarom gaan we ook even zoenenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon wegkruipen in een hoekkie en keihard janken
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet je in het echt doen, kan je ook lachen
Okee, okee!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
En toch denk ik dat ik gelijk heb: in je hoofd ben je dikker dan je bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |