Misschien toch maar wat meer bij bewegenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, goffer, ik schreeuw de longen uit mijn lijf, hijg en zweet me kapot, slinger hem alle kanten op en dat dan een paar keer per week en NOG val ik niet af
laters wokquote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
overigens....
15:00 geweest![]()
tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
Thijs zag de wolk en zei: oooh, grooooooooooote wolk!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
overigens....
[ afbeelding ]
Bis Later Wokquote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
overigens....
[ afbeelding ]
Bis Later Flesquote:
Soow hee wat een PIquote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
overigens....
[ afbeelding ]
als Thijs meekijktquote:Op maandag 31 januari 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs zag de wolk en zei: oooh, grooooooooooote wolk!
Een paar keer per week?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, goffer, ik schreeuw de longen uit mijn lijf, hijg en zweet me kapot, slinger hem alle kanten op en dat dan een paar keer per week en NOG val ik niet af
Hihihihihihihihi Bwwwwrrrrrrrrr!quote:
Ze slaat je de harses in!quote:
fijne reis flesquote:
Kan, maar dan wordt het morgen.quote:
wat een lulquote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou ja zeg, ik werd voor dik uitgemaakt door een klant, om er vervolgens aan toe te voegen dat ik dat vast al heel lang was, om vervolgens te concluderen dat ik het geaccepteerd had en om er daarna nog even aan toe te voegen dat een afgeslankte ik vast niet bij me pasteHet enige wat ik kon zeggen was nee hoor
![]()
WTF?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou ja zeg, ik werd voor dik uitgemaakt door een klant, om er vervolgens aan toe te voegen dat ik dat vast al heel lang was, om vervolgens te concluderen dat ik het geaccepteerd had en om er daarna nog even aan toe te voegen dat een afgeslankte ik vast niet bij me pasteHet enige wat ik kon zeggen was nee hoor
![]()
quote:
Ik zal hem eens schuppenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
ok schat!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Kan, maar dan wordt het morgen.
Als ik toch die kant op loop voor het eten van vanavond, kan ik wel gelijk een hoop meebrengen dacht ik.
naam en adres van die clown. Dan mag je hem daarna opduiken in de maasquote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Wat een eikel zegquote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Wel dat de lamp oèt giët he!quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Een paar keer per week?
Dat moet ook een paar keer per dag!
Altijdquote:
Dat is ook niet gezegd dat het makkelijk zou zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik werk ook nog en ik heb een kind he, zo makkelijk is dat allemaal niet
dus dat!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik werk ook nog en ik heb een kind he, zo makkelijk is dat allemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |