Hmmmquote:Op maandag 31 januari 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik werk ook nog en ik heb een kind he, zo makkelijk is dat allemaal niet
Godsamme, die mensen weten ook gewoon echt niet wanneer ze maar beter niets kunnen zeggen he. Ik neem aan dat hij niet verder wordt geholpen? Want nou ja, hij heeft het vast al lang geaccepteerd en het is vast al heel lang zo, dus een schuldenvrije hij past vast niet bij hemquote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou ja zeg, ik werd voor dik uitgemaakt door een klant, om er vervolgens aan toe te voegen dat ik dat vast al heel lang was, om vervolgens te concluderen dat ik het geaccepteerd had en om er daarna nog even aan toe te voegen dat een afgeslankte ik vast niet bij me pasteHet enige wat ik kon zeggen was nee hoor
![]()
Okee, onmogelijk dan, zo blij?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook niet gezegd dat het makkelijk zou zijn
Het is dus kiezen of delenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, onmogelijk dan, zo blij?
Niets is onmogelijkquote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon, omdat het kan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Godsamme, die mensen weten ook gewoon echt niet wanneer ze maar beter niets kunnen zeggen he. Ik neem aan dat hij niet verder wordt geholpen? Want nou ja, hij heeft het vast al lang geaccepteerd en het is vast al heel lang zo, dus een schuldenvrije hij past vast niet bij hem
Nee, binnenkort de laatste keer heenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Godsamme, die mensen weten ook gewoon echt niet wanneer ze maar beter niets kunnen zeggen he. Ik neem aan dat hij niet verder wordt geholpen? Want nou ja, hij heeft het vast al lang geaccepteerd en het is vast al heel lang zo, dus een schuldenvrije hij past vast niet bij hem
Tofquote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon, omdat het kan
[ afbeelding ]
Die is zeker tofquote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon, omdat het kan
[ afbeelding ]
Maar dan hoort ze het als nog niet te zeggenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het was een mevrouw![]()
Maar dank voor de lieve reacties
Hey Barretjequote:Op maandag 31 januari 2011 15:34 schreef Barretje80 het volgende:
druk op werk
ohh en MZ.. wat een stomme troela!
barretjequote:Op maandag 31 januari 2011 15:34 schreef Barretje80 het volgende:
druk op werk
ohh en MZ.. wat een stomme troela!
Die mag ik niet schuppenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het was een mevrouw![]()
Maar dank voor de lieve reacties
Nog eens heen? Dat ze het effe zelf uitzoektquote:Op maandag 31 januari 2011 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, binnenkort de laatste keer heen
Jaa weet ik.. Paint is gewoon géén tekenprogrammaquote:Op maandag 31 januari 2011 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof.
Jammer dat de smiley niet zo uit de verf komt, op die gele ballon...
mijn idee ookquote:Op maandag 31 januari 2011 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog eens heen? Dat ze het effe zelf uitzoekt.
Ja, nou ja, ik weet wel wie het zegt natuurlijk... ze is niet voor niets voor hulp bij ons... Dus ach, nog een keertje en dan nooit meer... Is misschien wel weer even goed, een extra motivatie om af te vallenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Die mag ik niet schuppen.
Goffer.... MUUUUUUCK? Ken je NOG een keer loeihard schuppen? Namens mij?
[..]
Nog eens heen? Dat ze het effe zelf uitzoekt.
Waarom gebruik je geen van de adobe programma's?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaa weet ik.. Paint is gewoon géén tekenprogramma
Gebruik ik altijd, maar is zooooo sloom op deze computer, dus wat met paint kan doe ik met paintquote:Op maandag 31 januari 2011 15:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen van de adobe programma's?
Ik snap jequote:Op maandag 31 januari 2011 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gebruik ik altijd, maar is zooooo sloom op deze computer, dus wat met paint kan doe ik met paint![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |