Hey Ollequote:Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef Olle. het volgende:
[..]
moet het daar zomer voor zijn dan?
Maar alleen als je het aandurft uiteraard om samen op de grachtmuur te zitten
ja, als ik weer klaar ben met afvallenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef Olle. het volgende:
[..]
moet het daar zomer voor zijn dan?
Maar alleen als je het aandurft uiteraard om samen op de grachtmuur te zitten
hey trev kerelquote:
wie?wat?waar?quote:
Ik hoorde dat ookquote:
volgende week ergens?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, als ik weer klaar ben met afvallen
Lopen kon ik de hele tijd welquote:Op maandag 31 januari 2011 14:16 schreef Olle. het volgende:
[..]
hey trev kerel![]()
hoe is het met je? Kun je al weer een beetje lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2011 14:18:21 ]
Afvallen is overated.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, als ik weer klaar ben met afvallen
ooh nu begin ik te twijfelen...quote:Op maandag 31 januari 2011 14:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lopen kon ik de hele tijd wel, nu 2 weken thuis gezeten en vanmorgen weer eens rustig begonnen met werken
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
Slaan. Allemaal. Op hun muil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wieder zu Hause?quote:
Dat is wel kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ribquote:Op maandag 31 januari 2011 14:17 schreef Olle. het volgende:
[..]
ooh nu begin ik te twijfelen...
was het je rug?
Ik weet dat het via de judo kwam
wel goed dat je begonnen bent weer, hoe gaat dat?
Gaat wel goed, niet extra last van gehad maar wel rustig aan doen
ontspan lieve dame!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man's got to do what a man's got to do
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |