Niet alle Brabanders zijn zo hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet van zelf zienIk ben wel brabanders gewend natuurlijk
En jij moet al helemaaaaaaaaaaaaal je kop houden!quote:
Ik moest echt heel hard lachen om "sinds New Kids"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig, maar het is niet echt zo'n enorme blijver...
maar "Kut" is nu wel een woord wat bijna iedere tiener gebruikt, zonder dat we het doorhebben, sinds new kids
Als of het in eens iets nieuws isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig, maar het is niet echt zo'n enorme blijver...
maar "Kut" is nu wel een woord wat bijna iedere tiener gebruikt, zonder dat we het doorhebben, sinds new kids
Er zit een heel klein hartje onder de wiet hoor, je moet er gewoon omheen kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij moet niks zeggen met je wiet
Hoi Trevquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Whis![]()
* Trevland geeft Whis een Knuff
Vertel mij nou niks, de komende 6 jaar heb ik nog altijd langer in Brabant gewoond dan jijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet alle Brabanders zijn zo hoor![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN GIJ BLIJFT OK VAN MUN BIER AF, KUT!
hier iig, wel, word echt gek van al die bruggertjes die door de gang lopen te rennen en te schreeuwen met hun quotesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als of het in eens iets nieuws is
hahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel mij nou niks, de komende 6 jaar heb ik nog altijd langer in Brabant gewoond dan jij
ja inderdaad, Zeker in de regio Den Bosch is dat al minstens 20 jaar de normaalste zaak van de wereldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moest echt heel hard lachen om "sinds New Kids"
Ik begin er niet aan, hoe groot het hartje ook isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Er zit een heel klein hartje onder de wiet hoor, je moet er gewoon omheen kijken![]()
Gebruik dan maar de Uber Quote van Flesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hier iig, wel, word echt gek van al die bruggertjes die door de gang lopen te rennen en te schreeuwen met hun quotes
maar in centraal nederland nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja inderdaad, Zeker in de regio Den Bosch is dat al minstens 20 jaar de normaalste zaak van de wereld
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja inderdaad, Zeker in de regio Den Bosch is dat al minstens 20 jaar de normaalste zaak van de wereld
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gebruik dan maar de Uber Quote van Fles
Allemaal brave flikkersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar in centraal nederland niet
Je bent een schat!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eenen een
tegen het
gevoel
[..]
Hey D
"kanker" is hier een geliefd woord onder vele jongeren, maar ik vind het maar niksquote:
Hier is het toch meer kut en homoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
"
[..]
"kanker" is hier een geliefd woord onder vele jongeren, maar ik vind het maar niks
Woon je in Den Haag ofzo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
"
[..]
"kanker" is hier een geliefd woord onder vele jongeren, maar ik vind het maar niks
Daar is het 'kankûrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'quote:
Nee, dat is al oud, we doen nu een revival denk ik...quote:
Nope, kankûh ofzo, juist helemaal geen rquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar is het 'kankûrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'
Of kankahquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar is het 'kankûrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'
Als je me geen WhiskAS meer noemt krijg je ook eenquote:
Ja daar dacht ik aan toen ik het bericht verzondquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, kankûh ofzo, juist helemaal geen r
Amersfoortquote:
Mja, dat had ik dus willen vermijdenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
"
[..]
DIE zocht ik iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |