Gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die doet het de laatste tijd goed
Ik wil een geen billekoekquote:
Als het goed is welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Virtualized of niet heeft er dus geen fuck mee te maken wokkie, maar dat wist je al
jaaaa, natuurlijk, da's basisschool werk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Virtualized of niet heeft er dus geen fuck mee te maken wokkie, maar dat wist je al
Terugslaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat wou je er aan gaan doen dan?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaaa, natuurlijk, da's basisschool werk.
Whehehe, ja, das geen goed idee danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik drink bijna nooit als ik dan los ga op rum lijkt me niet zo verstandig
Geef eens antwoordquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe, ja, das geen goed idee dan..
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
|Nou das overduidelijk D natuurlijk
het is Cquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt er gedoeld op antwoord D.
Maar dan had er in de vraag iets moeten staan over een 32 bits OS. Daarmee benut je die 4,5 GB niet optimaal namelijk. Verder ben ik heel benieuwd wat voor software ze willen gebruiken die 4 SCSI adapters nodig heeft
Nu ben ik bangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das D.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
Company X wants to install Application Y in a virtualized environment. The underlying operating
system has to be Windows 2003 SP1. In a physical environment, the application and supporting
software have very strict minimum hardware requirements. Which requirement(s) would prohibit
the use of this application inside a virtual machine?
A. a minimum disk size of 2 TB
B. a minimum of 4 available SCSI adapters
C. 3 NICs and 3 SCSI adapters
D. 4 CPUs and 4.5 GB RAM
even koffie pauze
Hmmmz, weet hoe vervelend het is en ook als je geen siroop mag nemenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef Bos81 het volgende:
Hoestbuien nmen weer toe..
Vanavond voor het slapen maar siroop innemen
Wist je dat ANgus bij Trevland in de buurt woont?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Woah allemaal Angussen Young in mijn agenda![]()
Verveling na proefwerken
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wist je dat ANgus bij Trevland in de buurt woont?
Nou daar faal ik dan weer hardquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
het is C
je kan max 2 scsi adapters hebben in een vm
geheugen kan tot 255GB en 10 nic's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |